Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Прикладна гідромеханіка
Major: Водогосподарське та природоохоронне будівництво
Code of Subject: 7.192.02.E.21
Credits: 4
Department: Гідротехніка та водна інженерія
Lecturer: доцент, д.т.н. Гнатів Роман Маріянович
Semester: 1 семестр
Mode of Study: заочна
Learning outcomes:
• знати закономірності безвихрового руху рідини і особливості турбулентної течії рідини, а також закони гідростатики, кінематики та динаміки в'язкої рідини;
• вміти проводити вимірювання і обчислення основних гідромеханічних величин;
• мати уявлення про термінологію і обчислювальний апарат гідромеханіки.
• вміти проводити вимірювання і обчислення основних гідромеханічних величин;
• мати уявлення про термінологію і обчислювальний апарат гідромеханіки.
Required prior and related subjects:
• Технічна механіка рідин і газів;
• Гідравлічні та аеродинамічні машини, насосні станції;
• Гідротехнічні споруди.
• Гідравлічні та аеродинамічні машини, насосні станції;
• Гідротехнічні споруди.
Summary of the subject:
Характерні властивості крапельних рідин як середовища руху. Математичні моделі течій крапельної рідини. Гідростатика. Сили і моменти в гідростатиці. Гідродинамічні сили і моменти інерційної природи. Поверхневі хвилі. Гідродинамічні сили хвильової природи. Гідродинамічні сили і моменти циркуляційного типу. Теорія підводного крила. Течії рідини з розвиненою кавітацією. Гідродинамічні навантаження при вході тіл в рідину.
Recommended Books:
1. Асатур К. Г. Гидромеханика/ К. Г. Асатур, Б. С. Маховиков.- М.: С.-Петербург. горный ин-т, 2001.- 253с.
2. Лойцянский Л.Г. Механика жидкости и газа/ Л.Г. Лойцянский.- М., Наука.- Учебник для студ. вузов.- 1987.– 736 с.
3. Шашин В.М. Гидромеханика: Учеб. для техн. Вузов/В.М. Шашин.- М.: Высш. шк., 1990.- 384с.
2. Лойцянский Л.Г. Механика жидкости и газа/ Л.Г. Лойцянский.- М., Наука.- Учебник для студ. вузов.- 1987.– 736 с.
3. Шашин В.М. Гидромеханика: Учеб. для техн. Вузов/В.М. Шашин.- М.: Высш. шк., 1990.- 384с.
Assessment methods and criteria:
• поточне усне опитування (30%)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (70%)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (70%)