Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Психопедагогіка кретивності

Major: Професійна освіта (за спеціалізаціями)
Code of Subject: 8.015.00.M.9
Credits: 3
Department: Педагогіка та інноваційна освіта
Lecturer: проф.Швай Роксоляна Іванівна
Semester: 2 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
• уміння виявляти та розвивати творчі якості особистості, застосовувати методи навчання творчості та проводити тренінги для розвитку творчих здібностей;
• знання психологічних особливостей студентського віку в реалізації організаторської, аналітичної та соціальної функцій у вихованні креативної особистості, закономірностей та особливостей її розвитку;
• уміння налагоджувати комунікативні суб’єкт-суб’єктні стосунки в студентській групі;
• уміння спілкуватись діловою науковою та професійною мовою, застосовувати різні стилі мовлення, методи і прийоми спілкування, демонструвати широкий науковий та професійний словниковий запас;
• уміння забезпечити сприятливий психологічний клімат в педагогічному колективі.
Required prior and related subjects:
• Педагогіка
Summary of the subject:
Понятійний категоріальний апарат психопедагогіки творчості. Творчість, креативність та інновація. Види творчості. Творча уява. Сучасні теорії творчості. Егалітарний та елітарний підходи до творчості. Творчі когнітивні стилі. Методичні системи розвитку креативності Методи дослідження творчості. Тренінг творчості.
Recommended Books:
1. Горальський А. Правила тренінгу творчості / А. Горальський. –Львів: ВНТЛ, 1998. – 52 с.
2. Горальський А. Теорія творчості / А. Горальський. – Львів.: Каменяр; Warszawa: Universitas rediviva, 2002. – 144 с.
3. Електронний навчально-методичний комплекс (ЕНМК) “Психологія творчості” для студентів Інституту права та психології напряму підготовки 6.03010300 “Практична психологія”.
4. Психологічне дослідження творчого потенціалу особистості [монографія / наук. кер. Моляко В. О.]. – К.: Педагогічна думка, 2008. – 208 с.
5. Швай Р.І. Психологія та педагогіка творчості: навч. посібник/Роксоляна Швай. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 200 с.
Assessment methods and criteria:
• поточний контроль (усна форма, 35%)
• екзаменаційний контроль (65 %, письмово-усна форма)