Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Педагогічний практикум
Major: Історія та археологія
Code of Subject: 8.032.00.O.11
Credits: 3
Department: Історія, музеєзнавство і культурна спадщина
Lecturer: професор Вербицька Поліна Василівна
Semester: 3 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
• Здатність продемонструвати методику пошуку та опрацювання різнотипних історичних джерел, фахової історичної та археологічної літератури.
• Уміння ефективно спілкуватись на професійному та соціальному рівнях;
• Уміння представляти та обговорювати отримані результати та здійснювати трансфер набутих знань.
• поглиблення і практичне використання теоретичних знань із фахових дисциплін;
• глибокі знання історичного змісту й методики викладання історії q;
• ознайомлення із сучасними науковими та методичними підходами до викладання історичних дисциплін;
• оволодіння вміннями і методами критичного аналізу інформації, конструктивної соціальної взаємодії на базі стійких ціннісних орієнтацій;
• набуття умінь моделювання, проектування, прогнозування історичних та педагогічних процесів;
• оволодіння сучасними формами, методами навчання.
• Уміння ефективно спілкуватись на професійному та соціальному рівнях;
• Уміння представляти та обговорювати отримані результати та здійснювати трансфер набутих знань.
• поглиблення і практичне використання теоретичних знань із фахових дисциплін;
• глибокі знання історичного змісту й методики викладання історії q;
• ознайомлення із сучасними науковими та методичними підходами до викладання історичних дисциплін;
• оволодіння вміннями і методами критичного аналізу інформації, конструктивної соціальної взаємодії на базі стійких ціннісних орієнтацій;
• набуття умінь моделювання, проектування, прогнозування історичних та педагогічних процесів;
• оволодіння сучасними формами, методами навчання.
Required prior and related subjects:
Професійна педагогіка
Сучасні теоретико-методологічні аспекти археології
Проблемні аспекти середньовічної та ранньомодерної історії
Сучасні теоретико-методологічні аспекти археології
Проблемні аспекти середньовічної та ранньомодерної історії
Summary of the subject:
Здійснення педагогічного практикуму є складовою підготовки доктора філософії, що передбачає набуття компетентностей практичної викладацької діяльності: ознайомлення із специфікою навчально-виховного процесу у ВНЗ, змістом та методикою викладання навчальних курсів за професійним спрямуванням; проведення та аналізу різних видів занять; використання інноваційних методів та сучасних підходів у навчальному процесі.
Recommended Books:
1. Баханов К. О. Організація практики студентів педагогічних університетів з методики навчання історії: Навч. посібник для студентів істор. фак-тів. / К. О. Баханов. - Бердянськ, 2007.
2. Зашкільняк Л. Історія «своя» й історія «чужа» / Леонід Зашкільняк // Критика (Київ). - 2009. - Ч. 9-10 (Вересень—Жовтень). - С. 24-27.
3. Історична освіта і сучасність. Як викладати історію школярам і студентам / [За ред. Барбари Кубіс; наук. ред. Олексій Сокирко].- Київ, 2007.
4. Історична освіта: європейський та культурний досвід. Викладання національної історії в школах Центральної і Східної Європи / Пер. з нім. – К.: «К.І.С», 2010. – 288 с.
5. Історична освіта: європейський та український досвід. Київ, Вид-во «К.І.С.», 2010.
6. Кліменко В. Професіоналізація і психологія викладача вищої школи / В. Кліменко // Вища школа. – 2009. – №10. С.106 – 112.
7. Курилів В. Методика викладання історії: Навч. посібник / В. Курилів. – Львів; Торонто, 2003.
8. Мисан В. О. Сучасний урок історії: традиція і новаторство: Навчально-методичний посібник. / В. О. Мисан. – Рівне, 2008.
9. Мудрий М. Ідея толерантності та історична освіта / М. Мудрий // Доба: науково-методичний часопис з історичної та громадянської освіти (Львів). – 2011. – № 1 (32). – С. 16-18.
10. Ткаченко Л. Педагогіка вищої школи ХХІ століття / Л. Ткаченко // Освіта України. – 2010. 24 вересня. – №71-72. – С. 3.
11. Топольський Є. Як ми пишемо і розуміємо історію. Таємниці історичної нарації / Єжи Топольський. – Київ: «К.І.С.», 2012. – 400 с.
2. Зашкільняк Л. Історія «своя» й історія «чужа» / Леонід Зашкільняк // Критика (Київ). - 2009. - Ч. 9-10 (Вересень—Жовтень). - С. 24-27.
3. Історична освіта і сучасність. Як викладати історію школярам і студентам / [За ред. Барбари Кубіс; наук. ред. Олексій Сокирко].- Київ, 2007.
4. Історична освіта: європейський та культурний досвід. Викладання національної історії в школах Центральної і Східної Європи / Пер. з нім. – К.: «К.І.С», 2010. – 288 с.
5. Історична освіта: європейський та український досвід. Київ, Вид-во «К.І.С.», 2010.
6. Кліменко В. Професіоналізація і психологія викладача вищої школи / В. Кліменко // Вища школа. – 2009. – №10. С.106 – 112.
7. Курилів В. Методика викладання історії: Навч. посібник / В. Курилів. – Львів; Торонто, 2003.
8. Мисан В. О. Сучасний урок історії: традиція і новаторство: Навчально-методичний посібник. / В. О. Мисан. – Рівне, 2008.
9. Мудрий М. Ідея толерантності та історична освіта / М. Мудрий // Доба: науково-методичний часопис з історичної та громадянської освіти (Львів). – 2011. – № 1 (32). – С. 16-18.
10. Ткаченко Л. Педагогіка вищої школи ХХІ століття / Л. Ткаченко // Освіта України. – 2010. 24 вересня. – №71-72. – С. 3.
11. Топольський Є. Як ми пишемо і розуміємо історію. Таємниці історичної нарації / Єжи Топольський. – Київ: «К.І.С.», 2012. – 400 с.
Assessment methods and criteria:
рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль – 50 балів (опитування. презентації, відповіді усні, письмові); проведення практичного заняття – 50 балів.