Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Педагогічний практикум
Major: Економіка
Code of Subject: 8.051.00.O.21
Credits: 3
Department: Економіка підприємства та інвестицій
Lecturer: д.е.н., проф. Скворцов Ігор Борисович
Semester: 4 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
1. Знати особливості господарського розвитку та економічної думки періоду формування світових цивілізацій (VIIIст. до н.е. – V ст. н.е.).
2. Господарство та економічні парадигми суспільства Європейської цивілізації в період середньовіччя.
3. Парадигми для формування передумов ринкової економіки в країнах Європейської цивілізації (XVI – XVII ст.). Перші економічні школи.
4. Розвиток ринкового господарства в період становлення національних держав та відображення цих процесів в економічних поглядах представників класичної політичної економії.
5. Ринкове господарство країн Європейської цивілізації (друга половина XIX – початок XX ст.) та відображення нових явищ в економіці представниками неокласичної традиції.Господарство та економічна думка в період державно-монополістичного розвитку суспільства Європейської цивілізації (перша половина XX ст.).
6. Світове господарство та основні напрями економічної думки на етапі інформаційно-технологічної революції (кінець XX–початок XXI ст.).
7. Формування засад ринкового господарства в Україні (90-і роки XX – XXI ст.).
2. Господарство та економічні парадигми суспільства Європейської цивілізації в період середньовіччя.
3. Парадигми для формування передумов ринкової економіки в країнах Європейської цивілізації (XVI – XVII ст.). Перші економічні школи.
4. Розвиток ринкового господарства в період становлення національних держав та відображення цих процесів в економічних поглядах представників класичної політичної економії.
5. Ринкове господарство країн Європейської цивілізації (друга половина XIX – початок XX ст.) та відображення нових явищ в економіці представниками неокласичної традиції.Господарство та економічна думка в період державно-монополістичного розвитку суспільства Європейської цивілізації (перша половина XX ст.).
6. Світове господарство та основні напрями економічної думки на етапі інформаційно-технологічної революції (кінець XX–початок XXI ст.).
7. Формування засад ринкового господарства в Україні (90-і роки XX – XXI ст.).
Required prior and related subjects:
Інформаційно-інтелектуальна економіка
Академічний трансфер
Академічний трансфер
Summary of the subject:
Тема 1: Вступ. Предмет, метод та періодизація курсу
Тема 2. Особливості господарського розвитку та економічної думки періоду формування світових цивілізацій (VIIIст. до н.е. – V ст. н.е.).
Економічна думка Стародавнього Сходу. Суть економічної думки Стародавнього Єгипту. Суть конфуціанства. Економічна думка Стародавнього Риму.
Тема 3: Господарство та економічна думка суспільства Європейської цивілізації в період середньовіччя.
Характерні ознаки середньовіччя. Феодальна рента. Бенефіції, лени і феоди. Цеховий лад і моно фактура.
Тема 4: Формування передумов ринкової економіки в країнах Європейської цивілізації (XVI – XVII ст.). Перші економічні школи.
Великі географічні відкриття. Процес первісного нагромадження капіталу. Мануфактурне виробництво. Меркантилізм.
Тема 5: Розвиток ринкового господарства в період становлення національних держав та відображення цих процесів в економічних поглядах представників класичної політичної економії.
Промисловий переворот. Особливістю промислового перевороту у Франції. Причинами запізнення промислового перевороту у Німеччині. Особливостями промислового перевороту в США. Праці Т. Мальтуса; А. Сміта; Д. Рікардо; Дж. С. Мілля.
Тема 6: Ринкове господарство країн Європейської цивілізації (друга половина XIX – початок XX ст.) та відображення нових явищ в економіці представниками неокласичної традиції.
Історична школа економіки і її представники. Марксизм. Маржиналізм.
Тема 7: Особливості розвитку ринкового господарства та основні напрями економічної думки в Україні (друга половина XIX – початок XX ст.).
Тема 8. Господарство та економічні парадигми в період державно-монополістичного розвитку суспільства Європейської цивілізації (перша половина XX ст.).
Революційність відкриття Дж. М. Кейнса.
Тема 9. Розвиток національних економік країн Європейської цивілізації в системі світового господарства під впливом науково-технічної революції (друга половина XX ст.).
План Маршалла.
Тема 10. Світове господарство та основні напрями економічної думки на етапі інформаційно-технологічної революції (кінець XX–початок XXI ст.).
Технологічна революція 70-х років ХХ ст.
Тема 11. Економічний розвиток України в умовах радянської економічної системи.
Тема 13. Формування засад ринкового господарства в Україні (90-і роки XX – XXI ст.).
Recommended Books:
Базова
1. Скворцов І.Б. Історичні та сучасні парадигми розвитку економіки. Конспект лекцій (електронний варіант).
Допоміжна
1. Ван дер Вее. История экономической теории. – М.: ОАО “Экономика”, 1995.
2. Злупко С.М. Історія економічної теорії: Підручник. – К.: Знання, 2005.
3. Лановик Б., Лазарович М. Економічна історія: Курс лекцій. – К., 2006.
9. Інформаційні ресурси
1. http://lp.edu.ua/ - Сайт Національного університету «Львівська політехніка».
2. http://vns.lp.edu.ua/ - Віртуальне навчальне середовище «Львівської політехніки»
3. http://library.lp.edu.ua/ - Науково-технічна бібліотека Національного університету «Львівська політехніка».
4. http://www.nbuv.gov.ua/ - Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського.
1. Скворцов І.Б. Історичні та сучасні парадигми розвитку економіки. Конспект лекцій (електронний варіант).
Допоміжна
1. Ван дер Вее. История экономической теории. – М.: ОАО “Экономика”, 1995.
2. Злупко С.М. Історія економічної теорії: Підручник. – К.: Знання, 2005.
3. Лановик Б., Лазарович М. Економічна історія: Курс лекцій. – К., 2006.
9. Інформаційні ресурси
1. http://lp.edu.ua/ - Сайт Національного університету «Львівська політехніка».
2. http://vns.lp.edu.ua/ - Віртуальне навчальне середовище «Львівської політехніки»
3. http://library.lp.edu.ua/ - Науково-технічна бібліотека Національного університету «Львівська політехніка».
4. http://www.nbuv.gov.ua/ - Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського.
Assessment methods and criteria:
100 балів
Педагогічний практикум
Major: Економіка
Code of Subject: 8.051.00.O.23
Credits: 3
Department: Менеджмент персоналу та адміністрування
Lecturer:
Semester: 4 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
Required prior and related subjects:
Summary of the subject:
Recommended Books:
Assessment methods and criteria:
Педагогічний практикум
Major: Економіка
Code of Subject: 8.051.00.O.22
Credits: 3
Department: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Lecturer: Д.е.н., професор Мельник Ольга Григорівна
Semester: 4 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
1. Поглиблені знання класичних та сучасних засад організації освітнього процесу в університеті.
2. Поглиблені знання ключових форм організації навчання в університеті.
3. Поглиблені знання ключових засад контролю результатів навчання студентів в університеті.
4. Уміння проводити лекційні заняття.
5. Уміння проводити практичні заняття.
6. Уміння проводити лабораторні заняття.
2. Поглиблені знання ключових форм організації навчання в університеті.
3. Поглиблені знання ключових засад контролю результатів навчання студентів в університеті.
4. Уміння проводити лекційні заняття.
5. Уміння проводити практичні заняття.
6. Уміння проводити лабораторні заняття.
Required prior and related subjects:
-
Summary of the subject:
У межах дисципліни розглядаються ключові засади організації освітнього процесу в університеті; основні форми організації навчання в університеті; ключові засади контролю результатів навчання студентів в університеті; основні засади проведення навчальних занять (лекційних, практичних, лабораторних занять).
Recommended Books:
1. Кузьмінський А.І., Омеляненко В.Л. Педагогіка: Підручник. / А.І. Кузьмінський, В.Л. Омеляненко. – К.: Знання-Прес, 2003. – С.45-49.
2. Кузьмінський А.І., Омеляненко В.Л. Педагогіка у запитаннях та відповідях: Навчальний посібник. / А.І. Кузьмінський, В.Л. Омеляненко – К.: Знання, 2006. – С.9-13.
3.Лозова В. І., Троцко Г. В. Теоретичні основи виховання і навчання. / В.І. Лозова, Г.В. Троцко. – Xарків: “ОВС”, 2012. – 287 с.
4.Мойсеюк Н. Є Педагогіка : навчальний посібник / Н. Є. Мойсеюк. – 5-те вид., доп. і перероб. – Київ : [б. в.], 2009. – 656 с.
5.Пальчевський С.С. Педагогіка: навч. посіб. /С.С. Пальчевський. -К.: Каравела, 2007. - 576 с.
6.Педагогіка: навч. посіб./Н.П.Волкова. – 4-те вид., стереотип. – К. :Академвидав, 2012. – 616 с. – (Серія «Альма-матер»)
7.Педагогіка: Навчальний посібник / Галузяк В.М., Сметанський М.І., Шахов В.І. - Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2012. – С. 8-24.
2. Кузьмінський А.І., Омеляненко В.Л. Педагогіка у запитаннях та відповідях: Навчальний посібник. / А.І. Кузьмінський, В.Л. Омеляненко – К.: Знання, 2006. – С.9-13.
3.Лозова В. І., Троцко Г. В. Теоретичні основи виховання і навчання. / В.І. Лозова, Г.В. Троцко. – Xарків: “ОВС”, 2012. – 287 с.
4.Мойсеюк Н. Є Педагогіка : навчальний посібник / Н. Є. Мойсеюк. – 5-те вид., доп. і перероб. – Київ : [б. в.], 2009. – 656 с.
5.Пальчевський С.С. Педагогіка: навч. посіб. /С.С. Пальчевський. -К.: Каравела, 2007. - 576 с.
6.Педагогіка: навч. посіб./Н.П.Волкова. – 4-те вид., стереотип. – К. :Академвидав, 2012. – 616 с. – (Серія «Альма-матер»)
7.Педагогіка: Навчальний посібник / Галузяк В.М., Сметанський М.І., Шахов В.І. - Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2012. – С. 8-24.
Assessment methods and criteria:
Семестровий контроль проводиться у формі недиференційованого заліку, що проводиться у формі усного експрес-опитування, виконання індивідуального науково-дослідного завдання, проведення лекційних, практичних та лабораторних занять за визначеними керівником педагогічного практикуму начальними дисциплінами та відповідними темами.