Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Педагогічний практикум

Major: Облік і оподаткування
Code of Subject: 8.071.00.O.20
Credits: 3
Department: Обліку та аналізу
Lecturer: Проф. Яремко І.Й
Semester: 4 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
Здатність ініціювати та проводити оригінальні наукові дослідження, ідентифікувати актуальні наукові проблеми, здійснювати пошук та критичне аналізування інформації, продукувати інноваційні конструктивні ідеї та застосовувати нестандартні підходи до вирішення складних і нетипових завдань.
Уміння виявляти ораторську та риторичну майстерність при презентації результатів наукових досліджень, вести фахову наукову бесіду та дискусію із широкою науковою спільнотою та громадськістю українською мовою, формувати наукові тексти в письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття, використовувати прогресивні інформаційно-комунікаційні засоби.
Required prior and related subjects:
Методологія наукових досліджень в обліково-аналітичній сфері знань
Обліково-звітна система в архітектоніці сучасної економіки.
Професійна педагогіка.
Концептуальні засади, методи та інструментарій податкового
планування.
Summary of the subject:
Ознайомлення з ключовими засадами організації освітнього процесу в університеті. Ознайомлення з основними формами організації навчання в університеті. Ознайомлення з ключовими засадами контролю результатів навчання студентів в університеті. Підготовка до проведення лекції. Підготовка до проведення практичних занять. Підготовка до проведення лабораторних занять. Тема лекції, практичного, лабораторного заняття, відповідно до визначеної керівником педагогічного практикуму навчальної дисципліни (проводить асистент).
Recommended Books:
1. Кузьмінський А.І., Омеляненко В.Л. Педагогіка: Підручник. / А.І. Кузьмінський, В.Л. Омеляненко. – К.: Знання-Прес, 2003. – С.45-49.
2. Кузьмінський А.І., Омеляненко В.Л. Педагогіка у запитаннях та відповідях: Навчальний посібник. / А.І. Кузьмінський, В.Л. Омеляненко – К.: Знання, 2006. – С.9-13.
3.Лозова В. І., Троцко Г. В. Теоретичні основи виховання і навчання. / В.І. Лозова, Г.В. Троцко. – Xарків: “ОВС”, 2012. – 287 с.
4.Мойсеюк Н. Є Педагогіка : навчальний посібник / Н. Є. Мойсеюк. – 5-те вид., доп. і перероб. – Київ : [б. в.], 2009. – 656 с.
5.Пальчевський С.С. Педагогіка: навч. посіб. /С.С. Пальчевський. -К.: Каравела, 2007. - 576 с.
6.Педагогіка: навч. посіб./Н.П.Волкова. – 4-те вид., стереотип. – К. :Академвидав, 2012. – 616 с. – (Серія «Альма-матер»)
7.Педагогіка: Навчальний посібник / Галузяк В.М., Сметанський М.І., Шахов В.І. - Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2012. – С. 8-24.
Assessment methods and criteria:
Семестровий контроль проводиться у формі недиференційованого заліку, що проводиться у формі усного експрес-опитування, виконання індивідуального науково-дослідного завдання, проведення лекційних, практичних та лабораторних занять за визначеними керівником педагогічного практикуму начальними дисциплінами та відповідними темами.