Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Педагогічний практикум

Major: Менеджмент
Code of Subject: 8.073.00.O.19
Credits: 3
Department: Маркетинг і логістика
Lecturer:
Semester: 4 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
Required prior and related subjects:
Summary of the subject:
Recommended Books:
Assessment methods and criteria:

Педагогічний практикум

Major: Менеджмент
Code of Subject: 8.073.00.O.20
Credits: 3
Department: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Lecturer: д.е.н., проф. Пирог Ольга Володимирівна
Semester: 4 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
1. формувати, структурувати та подавати навчальні матеріали;
2. активізувати навчальну діяльність студентів;
3. ставити навчальну й виховну мету, обирати тип, вид занять, використовувати різноманітні форми організації навчальної діяльності студентів, діагностики, контролю та оцінки ефективності навчальної діяльності;
4. володіти методами та засобами складання задач, вправ, тестів з різних тем, усного та письмового переказу предметного матеріалу;
5. вміти структурувати та адаптувати наукові знання в навчальний матеріал;
6. володіти різноманітними освітніми технологіями.
Required prior and related subjects:
пререквізити:
• Філософія і методологія науки;
• Професійна педагогіка.

кореквізити:
• Риторика;
• Комунікаційний менеджмент.
Summary of the subject:
спрямована на набуття навичок здійснення навчально-виховного процесу у закладі вищої освіти й формування вмінь викладацької діяльності, зокрема викладання спеціальних дисциплін, організації навчальної та науково-методичної роботи у вищій школі.
Recommended Books:
1. Програма педагогічної практики для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії спеціальності 073 «Менеджмент» / Кузьмін О. Є., Пирог О. В., Дуляба Н. І. – Львів, 2018.
2. Козак Н. Л. Університетська освіта: навч. посібник/ Н. Л. Козак, І. М. Шоробура. – Львів: «Новий Світ-2000», 2011. – 180 с.
3. Дуляба Н.І. Проблеми та перспективи входження українських університетів в світові освітні рейтинги / Н. І. Дуляба // Науковий вісник НЛТУУ. - 2012. – Вип. 22.7. – С. 273-286.
4. Педагогіка вишої школи: навч. посібник / З.Н. Курлянд, Р.І. Хмелюк, А.В. Семенова та ін.; за ред. З.Н. Курлянд. – К:. Знання, 2015. – 495 с.
5. Калашнікова С. Європейська політика модернізації вищої освіти: ключові орієнтири / С. Калашникова // Вища освіта України. – 2012. - № 2. - С. 80-84.
Assessment methods and criteria:
• поточний контроль - 70 балів;
• контрольний захід (залік) – 30 балів.

Педагогічний практикум

Major: Менеджмент
Code of Subject: 8.073.00.O.21
Credits: 3
Department: Менеджмент організацій
Lecturer: д. е. н., проф. Чухрай Наталія Іванівна
Semester: 4 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
- вести наукову бесіду та дискусію українською та іноземною мовою на належному фаховому рівні, презентувати результати наукових досліджень в усній та письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття;
- здатність продемонструвати глибинні знання вітчизняного і зарубіжного наукового доробку та практичного досвіду у сфері менеджменту;
- уміння застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні інструменти і технології для забезпечення ефективних наукових та професійних комунікацій.
Required prior and related subjects:
історичні парадигми та сучасні теорії менеджменту, професійна педагогіка, філософія і методологія науки.
Summary of the subject:
Психолого-педагогічні основи організації навчально-виховного процесу у сучасній вищій освіті. Методичні засади викладання дисциплін з менеджменту та підготовки майбутніх менеджерів в умовах закладу вищої освіти. Наукова складова фахової підготовки студентів з менеджменту та діяльності викладача в умовах вищого закладу освіти.
Recommended Books:
1. Бутенко Н.Ю. Тренінг управлінських компетенцій / Н.Ю. Бутенко, А.Є. Черпак. – К.: КНЕУ, 2011. — 444с.
2. Вихрущ В.О. Психодидактика вищої школи: інноваційні методи навчання/ В.О.Вихрущ, С.В.Гуменюк, О.А.Вихрущ-Олексюк. - Тернопіль: Крок, 2017. - 280 c.
3. Дидактичні системи у вищій освіті/[авт. - упорядник В.В.Бойченко]. - Умань: ПП Жовтий О.О., 2013. - 121 с.
4. Ковальчук В. Технологія навчання дорослих на основі особистісно орієнтованого підходу / Василь Ковальчук. – Київ: Шкільний світ, 2011. – 125с.
5. Хіль Ф. І. Основи управлінського консультування: навчальний посібник / Ф. І. Хміль. – К.: Академвидав, 2008. – 240 с.
Assessment methods and criteria:
письмові звіти з практичних робіт, усне опитування (100%)

Педагогічний практикум

Major: Менеджмент
Code of Subject: 8.073.00.O.22
Credits: 3
Department: Менеджмент персоналу та адміністрування
Lecturer:
Semester: 4 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
Required prior and related subjects:
Summary of the subject:
Recommended Books:
Assessment methods and criteria:

Педагогічний практикум

Major: Менеджмент
Code of Subject: 8.073.00.O.23
Credits: 3
Department: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Lecturer: Д.е.н., професор Мельник Ольга Григорівна
Semester: 4 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
1. Поглиблені знання класичних та сучасних засад організації освітнього процесу в університеті.
2. Поглиблені знання ключових форм організації навчання в університеті.
3. Поглиблені знання ключових засад контролю результатів навчання студентів в університеті.
4. Уміння проводити лекційні заняття.
5. Уміння проводити практичні заняття.
6. Уміння проводити лабораторні заняття.
Required prior and related subjects:
-
Summary of the subject:
У межах дисципліни розглядаються ключові засади організації освітнього процесу в університеті; основні форми організації навчання в університеті; ключові засади контролю результатів навчання студентів в університеті; основні засади проведення навчальних занять (лекційних, практичних, лабораторних занять).
Recommended Books:
1. Кузьмінський А.І., Омеляненко В.Л. Педагогіка: Підручник. / А.І. Кузьмінський, В.Л. Омеляненко. – К.: Знання-Прес, 2003. – С.45-49.
2. Кузьмінський А.І., Омеляненко В.Л. Педагогіка у запитаннях та відповідях: Навчальний посібник. / А.І. Кузьмінський, В.Л. Омеляненко – К.: Знання, 2006. – С.9-13.
3.Лозова В. І., Троцко Г. В. Теоретичні основи виховання і навчання. / В.І. Лозова, Г.В. Троцко. – Xарків: “ОВС”, 2012. – 287 с.
4.Мойсеюк Н. Є Педагогіка : навчальний посібник / Н. Є. Мойсеюк. – 5-те вид., доп. і перероб. – Київ : [б. в.], 2009. – 656 с.
5.Пальчевський С.С. Педагогіка: навч. посіб. /С.С. Пальчевський. -К.: Каравела, 2007. - 576 с.
6.Педагогіка: навч. посіб./Н.П.Волкова. – 4-те вид., стереотип. – К. :Академвидав, 2012. – 616 с. – (Серія «Альма-матер»)
7.Педагогіка: Навчальний посібник / Галузяк В.М., Сметанський М.І., Шахов В.І. - Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2012. – С. 8-24.
Assessment methods and criteria:
Семестровий контроль проводиться у формі недиференційованого заліку, що проводиться у формі усного експрес-опитування, виконання індивідуального науково-дослідного завдання, проведення лекційних, практичних та лабораторних занять за визначеними керівником педагогічного практикуму начальними дисциплінами та відповідними темами.

Педагогічний практикум

Major: Менеджмент
Code of Subject: 8.073.00.O.26
Credits: 3
Department: Технологій управління
Lecturer:
Semester: 4 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
Required prior and related subjects:
Summary of the subject:
Recommended Books:
Assessment methods and criteria: