Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Споживча безпека і комфорт у сфері електронної комерції

Major: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Code of Subject: 8.076.00.M.27
Credits: 4
Department: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Lecturer: к.е.н, ст. викл. В.В. Косовська
Semester: 4 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
- розуміння сучасних тенденцій у сфері реалізації електронної комерції;
- уміння забезпечити споживчу безпеку та комфорту споживання;
- обізнаність із технологіями віртуальної економіки та методами пошуку і дослідження інформації про реалізацію електронної торгівлі.
Required prior and related subjects:
Управління підприємництвом на засадах евристики. Розвиток підприємництва на засадах сталого розвитку. Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача. Моделювання біржової динаміки на засадах концепції рефлективності. Розвиток торговельного підприємництва із врахуванням офшорних можливостей. Інтелектуальний потенціал в системі антикризового управління підприємством
Summary of the subject:
Сучасні тенденції у сфері реалізації електронної комерції. Методологія та інструментарії наукових досліджень при здійсненні теоретичних та емпіричних досліджень у сфері споживчої безпеки і комфорту електронної комерції. Технології віртуальної економіки. Методи пошуку і дослідження інформації про реалізацію електронної торгівлі. Споживча безпека і комфорт у сфері електронної комерції. Методи захисту інформації у віртуальній торгівлі та забезпечення необхідного рівня комфорту споживання продукції, яка розповсюджується з використанням електронної комерції
Recommended Books:
1. Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни “Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В., Косовська В.В., Бець М.Т.– Львів, 2016. – 12 с.
2. Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни “Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В., Косовська В.В., Бець М.Т.– Львів, 2016. – 20 с.
3. Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни “Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача” / Укл. Князь С.В., Косовська В.В., Бець М.Т.– Львів, 2016. – 33с.
4. Маєвська А.А. Електронна комерція і право: навч-метод. Посібник. Х.: 2010
5. Юдін О.М. Системи електронної комерції: створення, просунення і розвиток: монографія. Полтава: РВВ ПУЕТ, 2011
Assessment methods and criteria:
Підсумковий контроль проводиться за результатами поточного контролю (320 балів) та виконання екзаменаційної роботи (70 балів).