Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Педагогічний практикум

Major: Мікро- та наносистемна техніка
Code of Subject: 8.153.00.O.7
Credits: 3
Department: Напівпровідникова електроніка
Lecturer: Д-р, техн. наук, проф. Ховерко Ю.М.
Semester: 2 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
В результаті навчання студент набуває компетентностей у вміннях: Застосовувати методи навчання у практичній діяльності й розвивати комунікативні здібності; Розвивати інтерес студентів до змісту навчального матеріалу за обраним фахом; Визначати, планувати структури змісту навчального заняття; Самостійно проводити лекційні, практично-семінарські заняття на основі застосування сучасних освітніх технологій; Планувати й організовувати самостійну діяльність студентів; Застосовувати у процесі спілкування зі студентами принципи безперервної освіти, інклюзивного навчання та сучасної філософії освіти; Діагностувати власні здібності та здібності одногрупників до навчальної діяльності; Вивчати результати власної навчальної діяльності, здійснювати його корекцію; Аналізувати різноманітні педагогічні ситуації
Required prior and related subjects:
Кореквізити: Професійна педагогіка
Summary of the subject:
Навчальна програма охоплює: Методи науково-педагогічних досліджень у вищій школі;Особливості організації навчального процесу у вищому навчальному закладі;Систему вищої педагогічної освіти України та зарубіжних країн;Основні тенденції розвитку сучасної світової освіти; Сучасні моделі, технології, організаційно-методичні форми навчання студентів;Зміст і завдання процесу виховання студентської молоді; Сучасні світові тенденції розвитку освіти; Сутність педагогічної діяльності, її особливості; Зміст, методи, форми й засоби навчання; Сутність процесу виховання студентів, шляхи розвитку студентської групи; Особливості педагогічного спілкування, його стилі, параметри та рівні
Recommended Books:
Сбруєва А. Порівняльна педагогіка. – Суми, 2005;
Сікорський П. І. Кредитно-модульна технологія навчання. – К., 2004.
Слєпкань З. І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі. – К., 2005.
Сухорський С. Освіта закордоння. – Львів, 1995;
Туркот Т.І., Коновал О.А. Педагогіка та психологія вищої школи: навчальний посібник. – Херсон, 2013.
Фініков Т. Сучасна вища освіта: світові тенденції і Україна. – К., 2002;
Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи. – К., 2006.
Чернілевський Д. В. Педагогіка і психологія вищої школи: Навч. посібник. – Вінниця, 2006.
Assessment methods and criteria:
Поточний контроль (20%), підсумковий контроль (80%)

Педагогічний практикум

Major: Мікро- та наносистемна техніка
Code of Subject: 8.153.00.O.8
Credits: 3
Department: Фотоніка
Lecturer: д.т.н., проф. Бобицький Ярослав Васильович
Semester: 2 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
В результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні:
– знати:
• основи педагогіки, її поняття і категорії з використовуванням їх у професійній діяльності;
• взаємозв’язок педагогіки з іншими науками;
• основні методи наукової педагогіки;
• основні педагогічні технології і моделі виховання.
– вміти:
• грамотно використовувати педагогічні навички в дискусіях і розв’язку проблемних питань;
• оволодіти навиками чіткого формулювання завдань та висновків, диференціації схожих термінів;
• володіти поняттями щодо структури, завдань і цілей навчальної діяльності, особливостей засвоєння знань, умінь і навиків (віковий аспект, інноваційні технології навчання);
• володіти постановкою проблемних питань за темою;
• самостійно виявляти закономірності взаємозв’язку процесів виховання, навчання;
• знати основні підходи до виховання, їх функції, моделі та методи;
• ставити й вирішувати складні інженерні задачі.
Required prior and related subjects:
- пререквізити:
- кореквізити: основи фотоніки.
Summary of the subject:
Сутність педагогіки як науки. Ступені розвитку людського суспільства. Виховання як суспільна функція. Базові категорії педагогіки: «розвиток», «виховання». Поняття «освіта» Зв’язок педагогіки з іншими науками. Педагогіка у своєму розвитку тісно пов'язана з філософією, етикою, психологією, соціологією, гігієною, історією й опирається на їхній закономірності. Потреба передачі соціального досвіду. Виховання як учень-родина-школа. Учитель і суспільство. Педагогічні поняття: професія, схильність, навички, педагогічна майстерність. Освітня система. Педагогічні поняття: система освіти, принципи освіти, дошкільна освіта і виховання, загальна середня освіта, професійно-технічна освіта, вища освіта, позашкільна освіта і виховання. Колектив і особистість. Педагогічні поняття: колектив, первинний колектив, тимчасовий колектив, актив, органи самоврядування, лідер, перспектива розвитку колективу, стадії розвитку колективу, функції колективу, функції колективу.
Recommended Books:
1. Збірник нормативних актів України щодо організації навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі. – К.: 2003.
2. Омеляненко В.Л., Кузьмінський А.І., Вовк Л.П. Педагогіка: завдання і ситуації. Практикум. – К.: Знання-Прес, 2006. – 423 с.
3. Корсак К.В. Освіта, суспільство, людина в XXI столітті: інтегрально-філософський аналіз: Монографія. – К.: Вид-во НДПУ ім. М.Гоголя, 2004. – 224 с.
4. Найдьонов І.М. Європейський вибір української вищої освіти // Персонал. – 2005. – № 2.
5. Волкова Н.П. Педагогіка: Посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Академія, 2001. – 576 с.
6. Фіцула М.М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – К., 2002. – 528с.
7. Щербань П.М. Прикладна педагогіка. – К.: Вища школа, 2002.
Assessment methods and criteria:
- поточний контроль (30%): звіти з практичних занять;
- підсумковий контроль (70%): залік.