Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Академічне підприємництво
Major: Фармація
Code of Subject: 8.226.00.O.9
Credits: 4
Department: Менеджмент організацій
Lecturer: д.е.н., проф. Чухрай Наталія Іванівна
Semester: 3 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
• здатність продукувати інноваційні наукові ідеї, оволодіти методологією наукової та педагогічної діяльності, вирішувати комплексні проблеми в процесі інноваційно-дослідницької та професійної діяльності, комерціалізувати оригінальні наукові дослідження;
• уміння виявляти ораторську та риторичну майстерність при презентації результатів наукових досліджень, вести фахову наукову бесіду та дискусію із широкою науковою спільнотою та громадськістю українською мовою, формувати наукові тексти в письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття, використовувати прогресивні інформаційно-комунікаційні засоби;
• здатність ініціювати, обґрунтовувати та управляти актуальними науковими проектами інноваційного характеру, самостійно проводити наукові дослідження, взаємодіяти у колективі та виявляти лідерські здібності при виконанні наукових проектів;
• уміння створювати суспільну користь та поєднувати її з власною вигодою;
• інтегрувати та застосовувати одержані знання з різних міжпредметних сфер у процесі розв’язання теоретико-прикладних завдань у конкретній області дослідження;
• обирати і застосовувати методологію та інструментарій наукового дослідження при здійсненні теоретичних й емпіричних досліджень у сфері академічного підприємництва.
• уміння виявляти ораторську та риторичну майстерність при презентації результатів наукових досліджень, вести фахову наукову бесіду та дискусію із широкою науковою спільнотою та громадськістю українською мовою, формувати наукові тексти в письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття, використовувати прогресивні інформаційно-комунікаційні засоби;
• здатність ініціювати, обґрунтовувати та управляти актуальними науковими проектами інноваційного характеру, самостійно проводити наукові дослідження, взаємодіяти у колективі та виявляти лідерські здібності при виконанні наукових проектів;
• уміння створювати суспільну користь та поєднувати її з власною вигодою;
• інтегрувати та застосовувати одержані знання з різних міжпредметних сфер у процесі розв’язання теоретико-прикладних завдань у конкретній області дослідження;
• обирати і застосовувати методологію та інструментарій наукового дослідження при здійсненні теоретичних й емпіричних досліджень у сфері академічного підприємництва.
Required prior and related subjects:
пререквізити:
• Аналітичні та чисельні методи досліджень.
кореквізити:
• Управління науковими проектами;
• Технологія оформлення грантових заявок та патентних прав.
• Аналітичні та чисельні методи досліджень.
кореквізити:
• Управління науковими проектами;
• Технологія оформлення грантових заявок та патентних прав.
Summary of the subject:
Вступ до академічного підприємництва. Формування команди та лідерство у академічному підприємництві. Виявлення та оцінювання ринкових можливостей. Основи бізнес-планування у академічному підприємництві. Комерціалізація технологічних інновацій. Економічні засади започаткування бізнесу. Основи прийняття інвестиційних рішень у академічному підприємництві. Фінансово-кредитне забезпечення підприємницької діяльності
Recommended Books:
1. Грибик І. І. Економіка та управління підприємством: теорія і практика: навчальний посібник / І.І. Грибик, Т.В. Кулініч, Н.В. Смолінська, Н.О. Шпак, В.Я. Гавран. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 428 с.
2. Кузьмін О. Є. Управління витратами на підприємствах: навчальний посібник / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник, У. І. Когут. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 244 с.
3. Кузьмін О. Є. Управління змінами: навчальний посібник / О.Є. Кузьмін, В.В. Яцура, І.І. Грибик, А.М. Грищук, Н.В. Смолінська, М.Б. Гункевич, М.В. Замроз. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 356 с.
4. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за ред.. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Папірус», 2010. – 624 с.
5. Чухрай Н.І. Маркетинг інновацій: Підручник. –Вид-во НУ “Львівська політехніка”, 2011. – 262 с.
6. Чухрай Н.І. Товарна інноваційна політика: Підручник / Чухрай Н.І. – К.: Кондор, 2006. – 356 с.
7. Чухрай Н.І. Управління інноваціями: навчальний посібник / Н.І. Чухрай, Л.С. Лісовська – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 280 с.
2. Кузьмін О. Є. Управління витратами на підприємствах: навчальний посібник / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник, У. І. Когут. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 244 с.
3. Кузьмін О. Є. Управління змінами: навчальний посібник / О.Є. Кузьмін, В.В. Яцура, І.І. Грибик, А.М. Грищук, Н.В. Смолінська, М.Б. Гункевич, М.В. Замроз. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 356 с.
4. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за ред.. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Папірус», 2010. – 624 с.
5. Чухрай Н.І. Маркетинг інновацій: Підручник. –Вид-во НУ “Львівська політехніка”, 2011. – 262 с.
6. Чухрай Н.І. Товарна інноваційна політика: Підручник / Чухрай Н.І. – К.: Кондор, 2006. – 356 с.
7. Чухрай Н.І. Управління інноваціями: навчальний посібник / Н.І. Чухрай, Л.С. Лісовська – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 280 с.
Assessment methods and criteria:
• поточний контроль (70 %)
• контрольна робота (30%)
• контрольна робота (30%)