Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Public Administration in the Field of Eco-Branding
Major: Public administration
Code of Subject: 6.281.04.E.278
Credits: 3
Department: Ecological Politics and Environment Protection Management
Lecturer: Assistant Professors of the department of
entrepreneurship and ecological expertise of goods
Semester: 6 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
- Knowledge of the local public administration in eco branding;
- be able to analyze eco branding.
- be able to analyze eco branding.
Required prior and related subjects:
- Economic and environmental aspects of global development;
- European standards of public administration and principles of european integration;
- Quality management;
- Environmental management;
- Implementation risks of environmental technology.
- European standards of public administration and principles of european integration;
- Quality management;
- Environmental management;
- Implementation risks of environmental technology.
Summary of the subject:
Key aspects of public administration in eco branding. The role of public administration in eco branding. The value of eco branding in the formation of a competitive advantage. Place of public administration in environmental branding. Analysis of public administration in eco branding. New technologies of eco branding.
Recommended Books:
1. Махнуша С.М., Косолап Н.Є. Екологічний брендинг та маркетинг інновацій: аналіз взаємозв’язку // Збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції “Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу” (29 вересня – 1 жовтня 2010р.). — Суми, 2010. — С. 78-79.
2. Махнуша С.М. Роль, місце та взаємозв’язок маркетингу інновацій та екологічного брендингу // Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. — Суми: ТОВ „ТД „Папірус”, 2010. — 624 с. — С.426-436.
2. Махнуша С.М. Роль, місце та взаємозв’язок маркетингу інновацій та екологічного брендингу // Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. — Суми: ТОВ „ТД „Папірус”, 2010. — 624 с. — С.426-436.
Assessment methods and criteria:
- The current control (30%) are workshops, oral interviews and test;
- The final control (70%) is a credit.
- The final control (70%) is a credit.
Public Administration in the Field of Eco-Branding
Major: Public Management and Administration
Code of Subject: 6.281.04.E.278
Credits: 3
Department: Ecological Politics and Environment Protection Management
Lecturer: Assistant Professors of the department of
entrepreneurship and ecological expertise of goods
Semester: 6 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
- Knowledge of the local public administration in eco branding;
- be able to analyze eco branding.
- be able to analyze eco branding.
Required prior and related subjects:
- Economic and environmental aspects of global development;
- European standards of public administration and principles of european integration;
- Quality management;
- Environmental management;
- Implementation risks of environmental technology.
- European standards of public administration and principles of european integration;
- Quality management;
- Environmental management;
- Implementation risks of environmental technology.
Summary of the subject:
Key aspects of public administration in eco branding. The role of public administration in eco branding. The value of eco branding in the formation of a competitive advantage. Place of public administration in environmental branding. Analysis of public administration in eco branding. New technologies of eco branding.
Recommended Books:
1. Махнуша С.М., Косолап Н.Є. Екологічний брендинг та маркетинг інновацій: аналіз взаємозв’язку // Збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції “Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу” (29 вересня – 1 жовтня 2010р.). — Суми, 2010. — С. 78-79.
2. Махнуша С.М. Роль, місце та взаємозв’язок маркетингу інновацій та екологічного брендингу // Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. — Суми: ТОВ „ТД „Папірус”, 2010. — 624 с. — С.426-436.
2. Махнуша С.М. Роль, місце та взаємозв’язок маркетингу інновацій та екологічного брендингу // Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. — Суми: ТОВ „ТД „Папірус”, 2010. — 624 с. — С.426-436.
Assessment methods and criteria:
- The current control (30%) are workshops, oral interviews and test;
- The final control (70%) is a credit.
- The final control (70%) is a credit.