Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Основні тенденції розвитку графічного дизайну
Major: Дизайн
Code of Subject: 7.022.01.E.29
Credits: 3
Department: Дизайн та основи архітектури
Lecturer: доц. Мельник Оксана Ярославівна
Semester: 1 семестр
Mode of Study: заочна
Learning outcomes:
• знати основні константи в межах конкретних завдань графічного дизайну; історію розвитку графічного дизайну; основні стилі та течії в річищі яких розвивалось мистецтво графічного дизайну; творчі програми та формальні якості робіт провідних авторів;
• вміти аналізувати твори графічного дизайну; орієнтуватися в основних напрямах графічного дизайну та на практиці застосовувати набуті знання;
• мати уявлення про основні напрямки та тенденції розвитку графічного дизайну і перспективи практичного застосування набутих знань у професійній діяльності.
• вміти аналізувати твори графічного дизайну; орієнтуватися в основних напрямах графічного дизайну та на практиці застосовувати набуті знання;
• мати уявлення про основні напрямки та тенденції розвитку графічного дизайну і перспективи практичного застосування набутих знань у професійній діяльності.
Required prior and related subjects:
пререквізити:
• Основи технології поліграфічного виробництва,
• Дизайн візуальних комунікацій,
• Шрифт.
• Основи технології поліграфічного виробництва,
• Дизайн візуальних комунікацій,
• Шрифт.
Summary of the subject:
Історіографія та методика вивчення графічного дизайну. Парадигми дизайну ХХ ст. Ранні форми графічного дизайну. Концепції та візуальна форма авангардних напрямів поч. ХХ ст. Провідні школи та національні моделі розвитку графічного дизайну США та Європи ХХ ст. Інтернаціональний стиль. Філософсько-естетичні концепції постмодернізму у графічному дизайні.
Recommended Books:
1. Мельник О.Я. Електронний навчально-методичний комплекс «Основні тенденції розвитку графічного дизайну». Адреса розміщення: Moodle2.1+;//http:// http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=12070. Номер та дата реєстрації: Е41-205-06/2014 від 27.01.2014 р.
2. Клиффорд Дж. Иконы графического дизайна / Дж. Клиффорд ; [пер. с англ.]. – М.: Эксмо, 2015. – 240 c.
3. Туэмлоу Э. Графический дизайн. Фирменный стиль, новейшие технологии и креативные идеи. – М.: Астрель, АСТ,2006
4. Hollis R. Graphic Design. – London: Thames & Hudson world of art. 2001. – 232 p
2. Клиффорд Дж. Иконы графического дизайна / Дж. Клиффорд ; [пер. с англ.]. – М.: Эксмо, 2015. – 240 c.
3. Туэмлоу Э. Графический дизайн. Фирменный стиль, новейшие технологии и креативные идеи. – М.: Астрель, АСТ,2006
4. Hollis R. Graphic Design. – London: Thames & Hudson world of art. 2001. – 232 p
Assessment methods and criteria:
• Індивідуальне науково-дослідне завдання, усне опитування (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмова форма (70%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмова форма (70%)