Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Професійний етикет

Major: Туризм
Code of Subject: 6.242.01.E.89
Credits: 3
Department: Туризм
Lecturer: Недзвецька О.В.
Semester: 8 семестр
Mode of Study: заочна
Learning outcomes:
Знання сутності загальних положень культури обслуговування, особливостей внутрішньої культури туристичних організацій, володіння всіма компонентами культури сервісу (психологічним, етичним, естетичним, організаційним, економічним), питання набуття іміджу працівника туристичної сфери та психолого-комунікативними особливостями обслуговування туристів.
Required prior and related subjects:
Філософія туризму; Управління персоналом
Summary of the subject:
Етикет сучасних ділових стосунків. Історична ретроспектива розвитку етикету в суспільстві та у туристичній справі. Етикет керівника у туристичній сфері. Вербальне та невербальне спілкування як феномен комунікації працівника туристичної фірми. Формування іміджу ділової людини у туристичній індустрії: правила поведінки за столом, одежа та аксесуари.
Recommended Books:
1. Афанасьєв І. Діловий етикет. Етика ділового спілкування / І. Афанасьєв – К.:«Апьтерпрес», 2003. - 368 с.
2. Данильчук Л. А. Основы имиджа и этикета: учеб. пособие / Л. А. Данильчук. - К.: Кондор, 2004. - 232 с.
3. Шепель В. М. Имиджелогия: Секреты личного обаяния / В. М. Шепель. - М.: Культура и спорт; ЮНИТИ, 1997. - 382 с.
Assessment methods and criteria:
• Поточний контроль (30 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота.
• Підсумковий контроль (70%) — диференційований залік.