Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Стратегія сталого розвитку

Major: Екологія та охорона навколишнього середовища
Code of Subject: 7.101.01.M.17
Credits: 5
Department: Екологія та збалансоване природокористування
Lecturer: доцент Попович Олена Романівна
Semester: 2 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
Здатність використовувати на практиці методологічні, нормативно-правові та методичні засади сталого розвитку:
• Знання теоретико-методологічних основ системного екологічного управління.
• Розуміння сутності та особливостей різних систем екологічного управління.
• Визначення основних положень концепції сталого розвитку.
• Вміння визначити доцільність застосування різних систем екологічного управління.
• Застосовувати основні методи розробки екологічних програм.
• Розраховувати екологічний баланс територій.
• Застосовувати принципи сталого розвитку при створення стратегічних документів.
Required prior and related subjects:
• Екологічна стандартизація та сертифікація.
• Технологічні та правові аспекти раціонального природокористування.
• Законодавство України в галузі природокористування.
Summary of the subject:
Поняття сталого розвитку. Критерії та принципи. Методологічні аспекти стратегії сталого розвитку. Фактори сталого розвитку. Теоретико-методологічні основи стратегії сталого розвитку. Принципи екологічної політики і критерії екологічної безпеки при взаємодії суспільства з природою. Концепція переходу України до сталого розвитку. Стратегія сталого розвитку "Україна - 2020". План заходів з виконання Стратегії сталого розвитку "Україна - 2020". Сталий розвиток людства: цивілізаційні виклики.
Recommended Books:
1. Джарти В., Шевчук В., та інш. Національна екологічна політика України: оцінка і стратегія розвитку/ Документ підготовлено в рамках проекту ПРООН/ГЕФ/ К.: 2007р, 184с.
2. Лукянихін В.О. Екологічний менеджмент у системі управління збалансованим розвитком. – Суми: ВТД, 2002. – 316 с.
3. Екологічний менеджмент і аудит. Навчальний посібник / під ред. Рижкова С.С. – 3-тє видання доповнене – К.: Видавничий дім «Професіонал», 2009. – 208 с.
Assessment methods and criteria:
• Поточний контроль, усне опитування (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма(60%)