Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Маркетинг
7.075.01
Маркетинг
- оцінювати ефективність маркетингової діяльності та позиціонувати підприємство і його продукти протягом їх життєвого циклу;
- адаптувати знання у процес ухвалення рішень щодо управління і контролю маркетинговою діяльністю, комплексної оцінки ринкової ситуації при розробленні стратегії розвитку підприємства, сегментування ринку, позиціонування товару та вибору цільового ринку;
- проводити маркетинговий аудит конкурентних позицій підприємства та обґрунтовувати залучення сторонніх фінансових коштів у розвиток підприємства;
- застосовувати основні положення стандартизації і сертифікації товарів і послуг у практичній діяльності, здійснювати аналіз та оцінку економічної ефективності заходів зі стандартизації на основі аналізу показників якості продукції;
- планувати, організовувати, проводити виставки, ярмарки, презентації проектів або продуктових ліній та інші заходи закупівельно-торговельної і комунікаційної діяльності, вести переговори, встановлювати контакти та укладення угод з фірмами-контрагентами необхідних товарів та послуг;
- адаптувати рекламно-інформаційні матеріали підприємства до умов ведення бізнесу на внутрішніх та міжнародних ринках;
- консультувати з питань маркетингового планування, збутової діяльності підприємства, ціноутворення, організації зв’язків з громадськістю, аналізу середовища діяльності підприємства.
- здатність використовувати професійно-орієнтовані знання та практичні навички з маркетингу;
- здатність ідентифікувати та обґрунтовувати вирішення проблемних маркетингових ситуацій на засадах використання концепції реінжинірингу та бенчмаркінгу;
- вміння формувати місію, бачення, стратегічні цілі та засади (цінності) функціонування (відповідальності) підприємства.
Кваліфікація: Спеціаліст з маркетингу
Рік вступу: 2016
Тривалість програми: 1 рік
Кількість кредитів: 60 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Другий (магістерський) рівень, восьмий рівень НРК, другий цикл РК-ЄПВО
Галузь знань: Управління та адміністрування
Особливі умови вступу:
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою. Механізмів визнання неформальної та інформальної освіти-нема.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми:
Характеристика освітньої програми:
Набуті компетентності: - визначати потенціал, місткість, кон’юнктуру товарних ринків та їх елементів, маркетингові цілі за напрямками діяльності;
- проводити дослідження громадської думки, інформаційних джерел, проводити брифінги, прес-конференції, виступи у пресі;
- виявляти та диференціювати незадоволені потреби на товарних ринках і аналізувати рівень їх насиченості;
- визначати ефективність маркетингових інструментів, обирати оптимальні канали розподілу продукції, підбирати посередників для збуту продукції;
- визначати напрями управління товарною маркою (брендом) підприємства;
- виділяти напрями управління взаємовідносинами з клієнтами на основі використання сучасних інструментів інтернет-маркетингу, мережевого маркетингу, соціально-відповідального маркетингу, маркетингу цінності.
- розробляти маркетингову стратегію підприємства з урахуванням специфіки товарних ринків та планувати заходи щодо підвищення конкурентоспроможності та ефективності маркетингової діяльності;- проводити дослідження громадської думки, інформаційних джерел, проводити брифінги, прес-конференції, виступи у пресі;
- виявляти та диференціювати незадоволені потреби на товарних ринках і аналізувати рівень їх насиченості;
- визначати ефективність маркетингових інструментів, обирати оптимальні канали розподілу продукції, підбирати посередників для збуту продукції;
- визначати напрями управління товарною маркою (брендом) підприємства;
- виділяти напрями управління взаємовідносинами з клієнтами на основі використання сучасних інструментів інтернет-маркетингу, мережевого маркетингу, соціально-відповідального маркетингу, маркетингу цінності.
- оцінювати ефективність маркетингової діяльності та позиціонувати підприємство і його продукти протягом їх життєвого циклу;
- адаптувати знання у процес ухвалення рішень щодо управління і контролю маркетинговою діяльністю, комплексної оцінки ринкової ситуації при розробленні стратегії розвитку підприємства, сегментування ринку, позиціонування товару та вибору цільового ринку;
- проводити маркетинговий аудит конкурентних позицій підприємства та обґрунтовувати залучення сторонніх фінансових коштів у розвиток підприємства;
- застосовувати основні положення стандартизації і сертифікації товарів і послуг у практичній діяльності, здійснювати аналіз та оцінку економічної ефективності заходів зі стандартизації на основі аналізу показників якості продукції;
- планувати, організовувати, проводити виставки, ярмарки, презентації проектів або продуктових ліній та інші заходи закупівельно-торговельної і комунікаційної діяльності, вести переговори, встановлювати контакти та укладення угод з фірмами-контрагентами необхідних товарів та послуг;
- адаптувати рекламно-інформаційні матеріали підприємства до умов ведення бізнесу на внутрішніх та міжнародних ринках;
- консультувати з питань маркетингового планування, збутової діяльності підприємства, ціноутворення, організації зв’язків з громадськістю, аналізу середовища діяльності підприємства.
- здатність використовувати професійно-орієнтовані знання та практичні навички з маркетингу;
- здатність ідентифікувати та обґрунтовувати вирішення проблемних маркетингових ситуацій на засадах використання концепції реінжинірингу та бенчмаркінгу;
- вміння формувати місію, бачення, стратегічні цілі та засади (цінності) функціонування (відповідальності) підприємства.
Форма навчання: заочна
Академічна мобільність:
Практика/стажування:
Керівник освітньої програми, контактна особа:
Професійні профілі випускників:
Доступ до подальшого навчання:
Інші особливості програми:
Інститут: Інститут економіки і менеджменту