Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Освітні, педагогічні науки
8.011.00.01
Освітні, педагогічні науки
- знання та уміння використовувати у навчально-виховному процесі сучасні інноваційні педагогічні методики та форми навчання, зокрема дистанційні форми та методи;
- знання та розуміння методологій проектування та модернізації очних та дистанційних систем навчання відповідно до нормативних вимог чинних стандартів і технічних умов. - здатність до спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською);
- здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Кваліфікація: Магістр з освітніх, педагогічних наук, викладач дистанційного навчання, викладач (за фахом)
Рік вступу: 2018
Тривалість програми: 1,5 роки
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Другий (магістерський) рівень, восьмий рівень НРК, другий цикл РК-ЄПВО
Галузь знань: Освіта/Педагогіка
Особливі умови вступу:
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою. Механізмів визнання неформальної та інформальної освіти-нема.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми:
Характеристика освітньої програми:
Набуті компетентності: - здатність сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними, здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел та використовувати на практиці різні теорії в області навчання та адміністрування, продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення;
- уміння адаптуватися та працювати в нових ситуаціях самостійно і в команді, розв’язувати поставлені задачі та приймати відповідні обґрунтовані рішення використовуючи для цього інформаційні та комунікаційні технології;
- базові знання наукових понять, теорій і методів, необхідних для розуміння принципів роботи та функціонального призначення устаткування та засобів у сфері дистанційного навчання;
- здатність організовувати освітню діяльність в умовах розвитку інформаційного суспільства з використанням сучасних педагогічних та інформаційних технологій, що відповідають потребам часу;
- здатність демонструвати уміння ефективно поєднувати інформаційні та педагогічні технології у практиці викладання; забезпечувати управління (спрямування) процесів навчальної або виробничої (трудової) діяльності та виховання і розвиток особистості.
- володіння достатніми знаннями у галузі освітніх, педагогічних наук, що дасть можливість критично аналізувати освітню ситуацію в інформаційному суспільстві та визначати ключові тенденції розвитку освіти у державі та світі;- уміння адаптуватися та працювати в нових ситуаціях самостійно і в команді, розв’язувати поставлені задачі та приймати відповідні обґрунтовані рішення використовуючи для цього інформаційні та комунікаційні технології;
- базові знання наукових понять, теорій і методів, необхідних для розуміння принципів роботи та функціонального призначення устаткування та засобів у сфері дистанційного навчання;
- здатність організовувати освітню діяльність в умовах розвитку інформаційного суспільства з використанням сучасних педагогічних та інформаційних технологій, що відповідають потребам часу;
- здатність демонструвати уміння ефективно поєднувати інформаційні та педагогічні технології у практиці викладання; забезпечувати управління (спрямування) процесів навчальної або виробничої (трудової) діяльності та виховання і розвиток особистості.
- знання та уміння використовувати у навчально-виховному процесі сучасні інноваційні педагогічні методики та форми навчання, зокрема дистанційні форми та методи;
- знання та розуміння методологій проектування та модернізації очних та дистанційних систем навчання відповідно до нормативних вимог чинних стандартів і технічних умов. - здатність до спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською);
- здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Форма навчання: заочна
Академічна мобільність:
Практика/стажування:
Керівник освітньої програми, контактна особа: Козловський Ю.М. - д. пед. н., доц., завідувач кафедри педагогіки та соціального управління
Професійні профілі випускників: викладач дистанційного навчання, викладач інформатики;
викладач дистанційного навчання, викладач фізики;
викладач дистанційного навчання, викладач математики;
викладач дистанційного навчання, викладач хімії;
викладач дистанційного навчання, викладач права;
викладач дистанційного навчання, викладач обліково-економічних дисциплін;
викладач дистанційного навчання, викладач іноземної мови;
викладач дистанційного навчання, викладач загальнотехнічних дисциплін.
Доступ до подальшого навчання:
Інші особливості програми:
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти