Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 1
Major: Будівництво та цивільна інженерія
Code of Subject: 6.192.00.O.4
Credits: 4
Department: Іноземні мови
Lecturer: Залуцька Г.І., Кушка Б.Г.
Semester: 1 семестр
Mode of Study: заочна
Learning outcomes:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: спілкуватися іноземною мовою у знайомому академічному та загально-професійному середовищі, щоб:
• готувати та представляти правильно структуровані усні виступи професійного змісту, користуючись відповідними лінгвістичними та нелінгвістичними засобами комунікації;
• вміти логічно та зв’язно організовувати інформацію, пов’язану з типовими навчальними та професійними темами для подальшого усного представлення, користуючись відповідними мовними засобами;
• демонструвати знання достатньої кількості доречних слів та термінів, необхідних для представлення інформації з обраної теми, пов’язаної з майбутньою професією, та вміння їх правильно використовувати під час усного виступу;
• демонструвати вміння користуватись необхідними сигнальними лінгвістичними засобами під час усного виступу;
• пояснювати інформацію, представлену у графічній формі, під час усного виступу, користуючись відповідними лінгвістичними засобами;
• відповідати на питання слухачів щодо змісту та форми представлення інформації; реагувати на незручні питання, організовувати обговорення теми виступу, користуючись відповідними лінгвістичними засобами.
• вибирати відповідну інформацію, переглядаючи освітні та професійні веб-сайти;
• демонструвати розуміння мети, структури, загального і детального змісту і вимог навчальної та робочої документації;
• писати навчальну та робочу документацію (резюме, супровідний/мотиваційний лист) з достатнім ступенем граматичної точності і відповідним діапазоном лексики; перевіряти, редагувати і корегувати їх;
• демонструвати робоче розуміння існуючих правил і стандартних процедур під час академічної/професійної співбесіди;
• ефективно поводитись під час співбесіди: відповідати на запитання інтерв'юерів з ступенем точності, відповідності та достатнім діапазоном лексики; задавати питання, пов'язані з ситуацією; використовувати відповідним чином словесні (лексика і граматика) і невербальні (мелодії, паузи, жести, пози, дрес-код, косметика і т.д.) засоби зв'язку
• готувати та представляти правильно структуровані усні виступи професійного змісту, користуючись відповідними лінгвістичними та нелінгвістичними засобами комунікації;
• вміти логічно та зв’язно організовувати інформацію, пов’язану з типовими навчальними та професійними темами для подальшого усного представлення, користуючись відповідними мовними засобами;
• демонструвати знання достатньої кількості доречних слів та термінів, необхідних для представлення інформації з обраної теми, пов’язаної з майбутньою професією, та вміння їх правильно використовувати під час усного виступу;
• демонструвати вміння користуватись необхідними сигнальними лінгвістичними засобами під час усного виступу;
• пояснювати інформацію, представлену у графічній формі, під час усного виступу, користуючись відповідними лінгвістичними засобами;
• відповідати на питання слухачів щодо змісту та форми представлення інформації; реагувати на незручні питання, організовувати обговорення теми виступу, користуючись відповідними лінгвістичними засобами.
• вибирати відповідну інформацію, переглядаючи освітні та професійні веб-сайти;
• демонструвати розуміння мети, структури, загального і детального змісту і вимог навчальної та робочої документації;
• писати навчальну та робочу документацію (резюме, супровідний/мотиваційний лист) з достатнім ступенем граматичної точності і відповідним діапазоном лексики; перевіряти, редагувати і корегувати їх;
• демонструвати робоче розуміння існуючих правил і стандартних процедур під час академічної/професійної співбесіди;
• ефективно поводитись під час співбесіди: відповідати на запитання інтерв'юерів з ступенем точності, відповідності та достатнім діапазоном лексики; задавати питання, пов'язані з ситуацією; використовувати відповідним чином словесні (лексика і граматика) і невербальні (мелодії, паузи, жести, пози, дрес-код, косметика і т.д.) засоби зв'язку
Required prior and related subjects:
Пререквізити: - Рівень знань A2-В1
Кореквізити: Українська мова за професійним спрямуванням.
Пререквізити: - Рівень знань A2-В1
Кореквізити: Українська мова за професійним спрямуванням.
Summary of the subject:
Спілкування в академічному і професійному середовищі. (Знайомство. Опис повсякденного життя і навчального досвіду. Телефонна розмова. Обмін інформацією та обговорення новин. Вирішення проблем. Спілкування в мережі.)
Пошук і обробка інформації. Розвиток навичок проглядового та пошукового читання: визначення загальної та конкретної інформації. Розпізнавання фактичної/ нефактичної, важливої/менш важливої інформації. Сприйняття мови на слух з метою отримання загальної та конкретної інформації.
Recommended Books:
Англійська мова:
Кострицька С.І., Зуєнок І.І., Швець О.Д, Поперечна Н.В.. Англійська мова для навчання і роботи: підручник для студ. вищ. навч. закл.: у 4 т. Т. 1. Спілкування в соціальному, академічному та професійному середовищах = English for Study and Work: Coursebook in 4 books. Book 1 Socialising in Academic and Professional Environment / С.І. Кострицька, І.І. Зуєнок, О.Д. Швець, Н.В. Поперечна; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 162 с.
Azar, B.S (999) Understanding and Using English Grammar. New York: Pearson Education – 437p.
Comfort, J. (1996) Effective Telephoning. Oxford: Oxford University Press. – 126 p.
Ellis, M. and Nina O’Driscoll (1992) Socialising. Longmann. – 129 p.
Evans, V. (2005) Round Up 6. English Grammar Book. Longman.
Getting on in English (Upper Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Львів – 2012.
Getting on in English (Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Львів – 2012.
Білик О.О., Гавран М.І., Гук Л.І., Марціхів Х.Р., Проць М.З. Електронний навчально-метдичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням ч.1» - 2017 http://lpnu.ua/course/view/phd?id=3277
Вислободська І.М., Залуцька Г.І., Пришляк М.В., Сорока Л.Т. Електронний навчально-метдичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням ч.1» - 2018 http://lpnu.ua/course/view/php?id=3308
Murphy R., English Grammar in Use. CEF Level: B1 Intermediate - B2 High Intermediate. Cambridge University Press.
Quick Placement Test (2001) Oxford: Oxford University Press. – 26 p.
Німецька мова:
1. Kommunikatives Deutsch. Redaktionelle Leitung: Dr. V. Sadoroshnyj, Dr. Th. Seifert, Dr. F. Spitzner, M. Vesna. Lviv, 1998.
2. Весна М. Українсько-німецький розмовник. Растр-7, Львів – 2010.
3. Sprich richtig aus- Практичні завдання з розвитку фонетичних навичок з німецької мови для студентів І-ІІ курсів усіх спеціальностей, Львів 2004.
4. Lernziel Deutsch- Deutsch als Fremdsprache- Max Hueber Verlag- 1998
5. Becker, Braunert, Eisfeld. Dialog Beruf I. Max Hueber- Verlag, 1997.
6. Stalb H. Deutsch fur Studenten. Verlag fur Deutsch, 1995.
7.Смеречинська О.В., Драпалюк Г.С., Пиндик Н.І. Електронний навчально-метдичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням (німецька) ч.1» - 2014 http://lpnu.ua/course/voew/phd?id= 11222
8.Смеречинська О.В., Драпалюк Г.С., Пиндик Н.І. Електронний навчально-метдичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням (німецька) ч.2» - 2014 http://lpnu.ua/course/voew/phd?id= 11505
9.Смеречинська О.В., Драпалюк Г.С., Пиндик Н.І. Електронний навчально-метдичний комплекс «Друга іноземна мова (німецька) ч.2» - 2015 http://lpnu.ua/course/voew/phd?id= 13019
10.Словники
Французька мова:
1. Mes pas vers la France. Мої кроки до Франції: підручник з французької мови для розвитку розмовних навичок (В1, В2) / М.І.Бабкіна, О.С.Білик, М.З.Джура, І.М.Ключковська, Б.Г.Кушка; за ред. І.М.Ключковської. – Львів: ВД “Панорама”, 2017. – 252 c.
2. Бабкіна М.І. Збірник граматичних завдань з французької мови: Навчальний посібник для студентів вищих технічних навчальних закладів / М.І.Бабкіна. – 3-тє вид., переробл. і доповн. Львів: – ЗУКЦ, 2015. – 260 с.
3. Бабкіна М.І. Ділова кореспонденція: Навчальний посібник з французької мови для студентів вищих технічний навчальних закладів / М.І. Бабкіна. – Львів: ЗУКЦ, ПП НВФ БІАРП, 2012. – 152 с.
4. Parizet M.-L. DELF B2 : 200 exercices / Marie-Louise Parizet. – CLE international, 2013. – 192 p.
1. Бабкіна М.І. Електронний навчально-методичний комплекс “Збірник граматичних завдань з французької мови”. – Адреса розміщення: http: // vns.lp.edu.ua / modle / course / view.php?id=10768.
Кострицька С.І., Зуєнок І.І., Швець О.Д, Поперечна Н.В.. Англійська мова для навчання і роботи: підручник для студ. вищ. навч. закл.: у 4 т. Т. 1. Спілкування в соціальному, академічному та професійному середовищах = English for Study and Work: Coursebook in 4 books. Book 1 Socialising in Academic and Professional Environment / С.І. Кострицька, І.І. Зуєнок, О.Д. Швець, Н.В. Поперечна; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 162 с.
Azar, B.S (999) Understanding and Using English Grammar. New York: Pearson Education – 437p.
Comfort, J. (1996) Effective Telephoning. Oxford: Oxford University Press. – 126 p.
Ellis, M. and Nina O’Driscoll (1992) Socialising. Longmann. – 129 p.
Evans, V. (2005) Round Up 6. English Grammar Book. Longman.
Getting on in English (Upper Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Львів – 2012.
Getting on in English (Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Львів – 2012.
Білик О.О., Гавран М.І., Гук Л.І., Марціхів Х.Р., Проць М.З. Електронний навчально-метдичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням ч.1» - 2017 http://lpnu.ua/course/view/phd?id=3277
Вислободська І.М., Залуцька Г.І., Пришляк М.В., Сорока Л.Т. Електронний навчально-метдичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням ч.1» - 2018 http://lpnu.ua/course/view/php?id=3308
Murphy R., English Grammar in Use. CEF Level: B1 Intermediate - B2 High Intermediate. Cambridge University Press.
Quick Placement Test (2001) Oxford: Oxford University Press. – 26 p.
Німецька мова:
1. Kommunikatives Deutsch. Redaktionelle Leitung: Dr. V. Sadoroshnyj, Dr. Th. Seifert, Dr. F. Spitzner, M. Vesna. Lviv, 1998.
2. Весна М. Українсько-німецький розмовник. Растр-7, Львів – 2010.
3. Sprich richtig aus- Практичні завдання з розвитку фонетичних навичок з німецької мови для студентів І-ІІ курсів усіх спеціальностей, Львів 2004.
4. Lernziel Deutsch- Deutsch als Fremdsprache- Max Hueber Verlag- 1998
5. Becker, Braunert, Eisfeld. Dialog Beruf I. Max Hueber- Verlag, 1997.
6. Stalb H. Deutsch fur Studenten. Verlag fur Deutsch, 1995.
7.Смеречинська О.В., Драпалюк Г.С., Пиндик Н.І. Електронний навчально-метдичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням (німецька) ч.1» - 2014 http://lpnu.ua/course/voew/phd?id= 11222
8.Смеречинська О.В., Драпалюк Г.С., Пиндик Н.І. Електронний навчально-метдичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням (німецька) ч.2» - 2014 http://lpnu.ua/course/voew/phd?id= 11505
9.Смеречинська О.В., Драпалюк Г.С., Пиндик Н.І. Електронний навчально-метдичний комплекс «Друга іноземна мова (німецька) ч.2» - 2015 http://lpnu.ua/course/voew/phd?id= 13019
10.Словники
Французька мова:
1. Mes pas vers la France. Мої кроки до Франції: підручник з французької мови для розвитку розмовних навичок (В1, В2) / М.І.Бабкіна, О.С.Білик, М.З.Джура, І.М.Ключковська, Б.Г.Кушка; за ред. І.М.Ключковської. – Львів: ВД “Панорама”, 2017. – 252 c.
2. Бабкіна М.І. Збірник граматичних завдань з французької мови: Навчальний посібник для студентів вищих технічних навчальних закладів / М.І.Бабкіна. – 3-тє вид., переробл. і доповн. Львів: – ЗУКЦ, 2015. – 260 с.
3. Бабкіна М.І. Ділова кореспонденція: Навчальний посібник з французької мови для студентів вищих технічний навчальних закладів / М.І. Бабкіна. – Львів: ЗУКЦ, ПП НВФ БІАРП, 2012. – 152 с.
4. Parizet M.-L. DELF B2 : 200 exercices / Marie-Louise Parizet. – CLE international, 2013. – 192 p.
1. Бабкіна М.І. Електронний навчально-методичний комплекс “Збірник граматичних завдань з французької мови”. – Адреса розміщення: http: // vns.lp.edu.ua / modle / course / view.php?id=10768.
Assessment methods and criteria:
Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо. Контрольна робота.
• Підсумковий контроль: диференційований залік.
Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК):
Аудиторна робота 70:
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Контрольна робота № 1 25
Контрольна робота № 2 25
Самостійна робота 30:
Виконання вправ з підручника 5
Виконання лексико-граматичних тестів у ВНС 5
Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника 5
Словник навчальної та спеціальної професійної лексики 5
Монологічне мовлення 5
Діалогічне мовлення 5
Разом за дисципліну 100
• Підсумковий контроль: диференційований залік.
Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК):
Аудиторна робота 70:
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Контрольна робота № 1 25
Контрольна робота № 2 25
Самостійна робота 30:
Виконання вправ з підручника 5
Виконання лексико-граматичних тестів у ВНС 5
Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника 5
Словник навчальної та спеціальної професійної лексики 5
Монологічне мовлення 5
Діалогічне мовлення 5
Разом за дисципліну 100