Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Економіка будівництва, основи менеджменту і маркетингу

Major: Будівництво та цивільна інженерія
Code of Subject: 6.192.00.O.66
Credits: 3
Department: Економіка підприємства та інвестицій
Lecturer: доцент Мельник Володимир Мирославович доцент Загорецька Олена Ярославівна
Semester: 7 семестр
Mode of Study: заочна
Learning outcomes:
• знати основні принципи економічного аналізу будівельного виробництва та підприємств будівельної індустрії, теоретичні та методологічні основи менеджменту й маркетингу;
• вміти визначати вартість та ціну будівельної продукції в сучасних ринкових умовах, здійснювати економічний аналіз господарської діяльності будівельно-монтажних організацій;
• мати навики використання програмних продуктів при визначенні вартості та плануванні будівництва, навики формування організаційно-виробничих структур будівельних підприємств та визначення економічної ефективності їх діяльності.
Required prior and related subjects:
• Архітектура будівель і споруд
• Технологія і організація будівництва
• Будівельні конструкції
Summary of the subject:
Будівництво в системі народного господарства країни. Капітальні вкладення і їх економічна ефективність. Економіка будівельних організацій. Система ціноутворення у будівництві. Договірні ціни у будівництві. Економічні основи будівельного проектування. Організація як об’єкт управління, поняття, завдання, функції менеджменту. Характеристика загальних функцій менеджменту. Методи менеджменту та прийняття управлінських рішень. Інформаційне забезпечення та комунікації у менеджменті. Керівництво і лідерство в організації. Сутність маркетингу, його сучасна концепція. Поняття маркетингового аналізу. Товарна та цінова політика в системі маркетингу. Маркетингові стратегії та конкурентоспроможність підприємства. Організація і контроль маркетингової діяльності.
Recommended Books:
1. Правила визначення вартості будівництва. - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – (Чинний від 2014-01-01). – К. : Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, 2014. – 130 с. (Національний стандарт України).
2. В.А. Гришко, О.Я.Загорецька, В.М.Мельник, А.С. Гавриляк. Електронний навчально-методичний комплекс «Економіка будівництва». Віртуальне середовище НУЛП. Сертифікат №01298. 2016
3. Рогожин П.С. Економіка будівельних організацій / Рогожин П.С., Гойко А.Ф. - К.: Видавничий дім «Скарби», 2007 - 448 с.
4. Кузьмін О.Є. Основи менеджменту: Підручник / Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. - К.: Академвидав, 2003.- 416с.
Assessment methods and criteria:
• виконання контрольної роботи, усне опитування (50%)
• підсумковий контроль (50 %, контрольний захід, залік): письмово-усна форма (50%)