Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Педагогічний практикум

Major: Мікро- та наносистемна техніка
Code of Subject: 8.153.00.O.7
Credits: 3
Department: Напівпровідникова електроніка
Lecturer: Д-р, техн. наук, проф. Ховерко Ю.М.
Semester: 2 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
В результаті навчання студент набуває компетентностей у вміннях: Застосовувати методи навчання у практичній діяльності й розвивати комунікативні здібності; Розвивати інтерес студентів до змісту навчального матеріалу за обраним фахом; Визначати, планувати структури змісту навчального заняття; Самостійно проводити лекційні, практично-семінарські заняття на основі застосування сучасних освітніх технологій; Планувати й організовувати самостійну діяльність студентів; Застосовувати у процесі спілкування зі студентами принципи безперервної освіти, інклюзивного навчання та сучасної філософії освіти; Діагностувати власні здібності та здібності одногрупників до навчальної діяльності; Вивчати результати власної навчальної діяльності, здійснювати його корекцію; Аналізувати різноманітні педагогічні ситуації
Required prior and related subjects:
Кореквізити: Професійна педагогіка
Summary of the subject:
Навчальна програма охоплює: Методи науково-педагогічних досліджень у вищій школі;Особливості організації навчального процесу у вищому навчальному закладі;Систему вищої педагогічної освіти України та зарубіжних країн;Основні тенденції розвитку сучасної світової освіти; Сучасні моделі, технології, організаційно-методичні форми навчання студентів;Зміст і завдання процесу виховання студентської молоді; Сучасні світові тенденції розвитку освіти; Сутність педагогічної діяльності, її особливості; Зміст, методи, форми й засоби навчання; Сутність процесу виховання студентів, шляхи розвитку студентської групи; Особливості педагогічного спілкування, його стилі, параметри та рівні
Recommended Books:
Балицкая Н. Н. Формирование самоидентичности у будущих педагогов в процессе профессиональной поготовки // Постметодика. – 2002. № 7-8;
Бутенко Н. Комунікативна майстерність викладача. – К., 2005;
Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи: підручник за рейтингово-модульною системою навчання. – К., 2006.
Гладуш В. А. Педагогіка вищої школи: теорія, практика, історія. Навч. посіб. / В. А. Гладуш, Г. І. Лисенко – Дніпропетровськ, 2014.
Дичківська І. Інноваційні педагогічні технології. Навчальний посібник. – К., 2004;
Ковальчук Л., Ковальчук О. Система освіти зарубіжних країн. – Львів, 2003;
Корсак К. Світова вища освіта. Порівняння і визнання закордонних кваліфікацій і дипломів. – К., 1997;
Клепко С. Модернізаційні процеси в сучасній освіті. – К., 2008
Assessment methods and criteria:
Поточний контроль (20%), підсумковий контроль (80%)