Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Активні ГНСС мережі

Major: Геодезія та землеустрій
Code of Subject: 8.193.00.M.24
Credits: 3
Department: Вища геодезія та астрономія
Lecturer: доцент Янків-Вітковська Любов Миколаївна
Semester: 4 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
• Уміння спілкуватись діловою науковою та професійною мовою, застосовувати різні стилі мовлення, методи і прийоми спілкування, демонструвати широкий науковий та професійний словниковий запас.
• Уміння застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні інструменти і технології для забезпечення ефективних наукових та професійних комунікацій.
Required prior and related subjects:
• Космічна геодезія.
• Вибрані питання теоретичної геодезії
• Створення локальних геодезичних мереж
Summary of the subject:
Принципи GNSS позиціонування. Джерела помилок. Абсолютні та відносні методи GNSS-вимірювань. Позиціонування у режимі реального часу (RTK). Мережевий RTK. Принципи розрахунку і передавання корегувальної інформації від референцних станцій до користувача. Концепції: Master Auxiliary Concept (MAC) та Virtual Reference Station (VRS). Формування GNSS інфраструктури. Встановлення та функціонування мережі активних референцних станцій. Програмне забезпечення для роботи мережі активних референцних станцій. Формати потоків GNSS даних та їх передача через Інтернет. Сучасні активні GNSS мережі в світі та Україні. Переваги і недоліки активних GNSS мереж.
Recommended Books:
1. Савчук С., Проданець І., Калинич І. Перша мережа активних референцних станцій в Україні ZAKPOS. Етапи становлення та початок діяльності// Геопрофиль. – 2010. №1 (10). – С.16-23.
2. Савчук С., Калинич І., Третяк К. Супутникова система спостережень – елемент ефективного управління земельними ресурсами //Землевпорядний вісник. – Київ, 2007. -№1. -С.37-43.
3. Hofmann-Wellenhof B., Lichtenegger H., Wasle E. GNSS – Global Navigation Satellite Systems
GPS, GLONASS, Galileo, and more. SpringerWienNewYork. – 2008. – 516 р.
Assessment methods and criteria:
лекції, практичні заняття, самостійна робота.
• письмові звіти з практичних робіт, усне опитування (30%);
• підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, залік): письмово-усна форма (70%).