Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Кольорознавство

Major: Дизайн
Code of Subject: 6.022.00.O.6
Credits: 3
Department: Дизайн та основи архітектури
Lecturer: ст.викладач Кузьмич Василь Ілліч
Semester: 1 семестр
Mode of Study: заочна
Learning outcomes:
• розуміти першопричини енергетичного потоку «космос тріада»; реакцію живих організмів Землі на енергетичні потоки космосу;
• вивчити блок-схему зорового апарату людини, як локаційну функцію на космічний енергетичний потік ;
• вивчити кольорове тіло, як схему розташування кольорових еталонів;
• засвоїти « кольоромодулор » як порядок взаємозв’язку колористичних еталонів в просторі;
• вивчити систему гармонійних співвідношень на пігментарному рівні;
• орієнтуватися в історії кольорознавства та основних досягнень науки про колір в цілому;
Required prior and related subjects:
• Інженерна та проектна графіка,
• Основи композиції та формотворення,
• Історія мистецтва.
• Основи ергономіки.
Summary of the subject:
Вміння використання основних закономірностей та правил застосування кольору на пігментарому рівні. Структурна будова зорового апарату. Аналіз та розбір окремих елементів пігментарного співвідношення. Система гармонійних співвідношень на пігментарному рівні. Розподіл кольорового тіла або кольоромодулора на вісім октав. Перехід площинних закономірностей гармонії до просторових співвідношень на загал - порядок результативного застосування гармонії кольору в дизайні, мистецтві, архітектурі.
Recommended Books:
1. Петришин Г.П., Обідняк М.М. Архітектурна графіка: Навчальний посібник (за ред. Петришин Г.П.) – Львів: Видавництво „РАСТР 7”, 2009. – 272 с.
2. Архітектурне проектування: початковий курс. Підручник для студентів всіх спеціальностей базового напряму 6.1201 “Архітектура” /Г.П. Петришин, М.М. Обідняк. – Львів: Видавництво „РАСТР 7”, 2010. – 272 с. (з грифом МОНУ)
3. М.Миннарт. Свет и цвет в природе. Москва, 1958.
4. В.В.Шаронов. Свет и цвет. Москва, 1961.
5. Морис Дерибере. Цвет в деяльности человека. Москва, 1964.
Assessment methods and criteria:
• усне опитування, самостійна робота (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)