Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Архітектурне кольорознавство
Major: Архітектура та містобудування
Code of Subject: 6.191.00.O.22
Credits: 3
Department: Архітектурне проектування
Lecturer: д.п.н., доц. Кайдановська Олена Олександрівна
к.арх.. ст.викл. Войтович Дем’ян Іванович
Semester: 2 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
-знати сучасні концепції і методи використання кольору в архітектурі та мистецтві, функції і закономірності впливу кольору на фізіологічний та психологічний стан людини
-уміти застосовувати набуті знання у проектуванні кольорового вирішення площинних та об’ємних композицій, архітектурних об’єктів
-знати сучасні концепції і методи використання кольору в архітектурі та мистецтві, функції і закономірності впливу кольору на фізіологічний та психологічний стан людини
-уміти застосовувати набуті знання у проектуванні кольорового вирішення площинних та об’ємних композицій, архітектурних об’єктів
Required prior and related subjects:
-пререквізит: Архітектурне проектування малих архітектурних форм, Проектна графіка
-кореквізити: Архітектурне проектування дачного будинку, Архітектурне проектування однородинного будинку
-кореквізити: Архітектурне проектування дачного будинку, Архітектурне проектування однородинного будинку
Summary of the subject:
Основні поняття теорії кольору, закономірності і види колірної гармонія, принципи створення колірної композиції, психофізіологія кольору, функції кольору в архітектурі, методи формування колористики середовища, методика вибору кольорової гами інтер’єру, історичні і регіональні аспекти архітектурної поліхромії.
Recommended Books:
• Миронова Л.Н. Цвет в изобразительном искусстве: Учеб. пособие. – Минск: Беларусь, 2003.
• Иттен И. Искусство цвета / Пер. с нем. – М.: Изд. Д.Аронов, 2001.
• Печенюк Т. Кольорознавство. – Львів: «Грані-Т», 2009.
• Иттен И. Искусство цвета / Пер. с нем. – М.: Изд. Д.Аронов, 2001.
• Печенюк Т. Кольорознавство. – Львів: «Грані-Т», 2009.
Assessment methods and criteria:
• Поточний контроль (70%): тестування, практичні завдання
• Підсумковий контроль (30%, диференційований залік): підсумкове тестування
• Підсумковий контроль (30%, диференційований залік): підсумкове тестування