Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Формування програми розвитку персоналу (курсовий проект)

Major: Менеджмент
Code of Subject: 6.073.02.E.117
Credits: 3
Department: Менеджмент організацій
Lecturer: Процак Катерина Володимирівна
Semester: 8 семестр
Mode of Study: заочна
Learning outcomes:
• Базові знання з фундаментальних природничих наук, про закономірності розвитку історії, економіки, менеджменту і права, основні філософські категорії та загальнонаукові методи.
• Базові знання і розуміння класичних і сучасних підходів до менеджменту, принципів, законів, функцій.
• Здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами.
• Базові знання для роботи у сфері інноваційної діяльності на низовому рівні управління у лінійних та функціональних підрозділах організацій різних форм власності та організаційно – правових форм, в органах державної влади, місцевого самоврядування.
• Здатність продемонструвати знання основних закономірностей формування трудових відносин в ринкових умовах та особливостей функціонування сфери соціального захисту найманих працівників.
• Здатність продемонструвати поглибленні знання аналізу системи адміністративних, інформаційних та мотиваційних характеристик діяльності персоналу.
• Застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань управління підприємствами та організаціями, використовуючи відомі методи.
• Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей в управлінні підприємствами та організаціями.
• Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для вирішення задач ефективного управління суб’єктами господарювання в умовах ринкової економіки.
• Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності підприємств та організацій з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспіль¬них, державних та виробничих інтересів.
• Уміння використовувати професійні знання, навички та компетенції в менеджменті для дослідження економічних явищ і процесів на макро- та мікрорівні.
• Уміння на основі проведених досліджень розробити рекомендації щодо ефективного використання людських ресурсів суб’єктам господарювання.
• Уміння розробляти та здійснювати кадрову політику, забезпечувати цілеспрямований розвиток персоналу організації.
• Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
• Здатність бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комуні-кацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкрет-них комунікаційних ситуаціях.
• Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення.
• Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
• Здатність критично оцінювати отримані результати діяльності, та аргументовано захищати прийняті рішення.
Required prior and related subjects:
• пререквізити: Управління персоналом, Управління інноваційною діяльністю
• кореквізити: Ділова кар’єра, Креативний менеджмент, Контролінг інноваційної діяльності.
Summary of the subject:
Перелік тем курсового проекту Тема 1. Розробка концепції інноваційного проекту. Тема 2. Підбір, адаптація і оцінка інноваційно-активного персоналу. Тема 3. Лідерство при реалізації інноваційних проектів і програм. Тема 4. Конфлікти і методи їх вирішення в ході реалізації інноваційних програм. Тема 5. Оцінка ефективності персоналу. Тема 6. Розвиток персоналу на основі його оцінки. Тема 7. Організація винахідницької діяльності. Тема 8. Розрахунок показників гнучкості інноваційного розвитку персоналу. Тема 9. Презентація проекту формування інноваційно-активного персоналу.
Recommended Books:
1. Армстронг М. Практика управления человеческими ресурсами / М. Армстронг. – СПб. : Питер, 2005. – 832 с.
2. Икуджиро Н. Компания – создатель знания. Зарождение и развитие инноваций в японских фирмах / Нонака Икуджиро, Такеучи Хиротака / [Пер. С англ. А. Трактинского]. М.: Олимп-Бизнес, 2011. – 384 с.
3. Безгін К.С. Управління процесом створення цінності на підприємстві : людський фактор : монографія / К.С. Безгін, І.В. Гришина, В.В. Ушкальов. – Донецьк: Ноулідж, 2011. – 322 с.
4. Захарченко В. І. Інноваційний менеджмент: теорія і практика в умовах трансформації економіки. Навч. посіб. / В. І. Захарченко, Н. М. Корсікова, М. М. Меркулов – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 448 с . [Електронний ресурс] Режим доступу: http://pidruchniki.ws/15350325/ekonomika/innovatsiyniy _menedzhment_-_zaharchenko_vi.
5. Захарчин Г. М., Любомудрова Н. П. Формування та оцінювання мотивації управлінського персоналу підприємств і організацій Монографія. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. 188 с.
6. Управління персоналом: навчально-методичний посібник/ О.Є. Кузьмін, І.С. Процик, Х.С. Передало, Б.В. Комарницька. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. 240С.
Assessment methods and criteria:
• звіт за результатами виконання курсового проекту, підсумковий контроль (рівень виконання завдання – 70%, оформлення- 10%, захист -20%)