Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Стратегічний менеджмент та маркетинг
Major: Туризмознавство
Code of Subject: 7.242.01.O.4
Credits: 7
Department: Туризм
Lecturer: Стадницька Ю.Ю.
Semester: 1 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
- Знати етапи розвитку, основні елементи та стадії процесу стратегічного управління в сучасних умовах;
- Знати системи стратегічного планування та відмінності в стратегіях різного типу туристичних підприємств ;
- Володіти принципами формулювання місії та цілей стратегічної господарської одиниці;
- Знати методичний підхід до стратегічної діагностики середовища, можливості SWOT та інших методів стратегічного аналізу;
- Знати методи сегментування ринку туристичних послуг;
- Володіти навиками визначення конкурентоспроможності туристичного підприємства;
- Володіти навиками PR – менеджменту.
- Знати системи стратегічного планування та відмінності в стратегіях різного типу туристичних підприємств ;
- Володіти принципами формулювання місії та цілей стратегічної господарської одиниці;
- Знати методичний підхід до стратегічної діагностики середовища, можливості SWOT та інших методів стратегічного аналізу;
- Знати методи сегментування ринку туристичних послуг;
- Володіти навиками визначення конкурентоспроможності туристичного підприємства;
- Володіти навиками PR – менеджменту.
Required prior and related subjects:
Менеджмент в туризмі, економіка підприємства, інвестиції в туризмі
Summary of the subject:
Сутність стратегічного менеджменту та маркетингу, передумови їх розвитку. Методи стратегічного планування. Визначення місії та цілей організації. Діагностика середовища організації. Аналіз потенціалу ринку та його сегментація. Види стратегій, її вибір та управління її реалізацією.
Recommended Books:
1. Бутко М. П. Стратегічний менеджмент. [текст] навч. посіб. / За заг. ред. Бутка М. П. [М.П.Бутко, М.Ю.Дітковська, С.М.Задорожна та ін.] – К. : «Центр учбової літератури», 2016. – 376 с
2. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підруч. / С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2002.
3. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: навч. посібник / Г.І. Кіндрацька. – К.: Знання, 2006. – 366 с.
4. Крикавський Є. та ін. Маркетингова товарна політика: навч. посібник / Є. Крикавський, І Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. – 2-ге вид. – Львів: Вид-во Нац. ун-ту «Львівська політехніка», 2008. – 276 с.
5. Портер М.Е. Стратегія конкуренції /М.Е. Портер;пер. з англ. А.Олійник, Р.Скільський. –К.: Основи, 1997. –390 с.
6. Шершньова З.Є. Стратегічне управління: підр./ З.Є. Шершньова.–2-ге вид., перероб. і доп. –К.: КНЕУ, 2004. –699 с.
2. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підруч. / С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2002.
3. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: навч. посібник / Г.І. Кіндрацька. – К.: Знання, 2006. – 366 с.
4. Крикавський Є. та ін. Маркетингова товарна політика: навч. посібник / Є. Крикавський, І Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. – 2-ге вид. – Львів: Вид-во Нац. ун-ту «Львівська політехніка», 2008. – 276 с.
5. Портер М.Е. Стратегія конкуренції /М.Е. Портер;пер. з англ. А.Олійник, Р.Скільський. –К.: Основи, 1997. –390 с.
6. Шершньова З.Є. Стратегічне управління: підр./ З.Є. Шершньова.–2-ге вид., перероб. і доп. –К.: КНЕУ, 2004. –699 с.
Assessment methods and criteria:
Поточний контроль (40 %) – практичні заняття, реферати.
Підсумковий контроль (60 %) – екзамен.
Підсумковий контроль (60 %) – екзамен.