Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Іміджелогія та PR у туризмі

Major: Туризмознавство
Code of Subject: 7.242.01.M.16
Credits: 5
Department: Туризм
Lecturer: Д.е.н., професор Теребух А. А.
Semester: 2 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
Вивчення сутності та видів PR;історіїстановлення та розвитку PR в світі.
Дослідження психологічних аспектів впливу PR та особливостей PR-технологій.
Ознайомлення з організаційними аспектами створення інформаційних продуктів PR, їх цілями та засобами здійснення у туристичній сфері.
Вивчення сутності, видів, структури та функцій іміджу в туристичній галузі.
Ознайомлення з процессом формування іміджу туристичної організації.
Засвоєння навичок розробки фірмового стилю організації туристичноїсфери.
Required prior and related subjects:
«Основи туризмознавства», «Економіка туризму», «Менеджмент», «Організація підприємницької діяльності в туризмі», «Маркетинг».

Summary of the subject:
Сутність, структура та особливості іміджу в туристичній сфері. Загальні поняття і цілі формування фірмового стилю туристичної організації. Сутність, зміст та історія розвитку PR. Види та методи PR у туризмі. Сучасний ринок PR-індустрії в світі. Психологічні аспекти PR-технологій. Основні засоби і заходи PR у сфері туризму. Реклама у діяльності туристичної організації. Вплив сучасних інформаційних технологій на формування іміджу компанії у туристичній сфері.
Recommended Books:
1. Барна Н.В. Іміджеологія: Навч. посіб. Для дистанційного навчання /За наук. ред. В. М. Бебика. – К. : Університет «Україна», 2007. – 217 с.
2. Бебик В. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблікрилейшнз / В. Бебик. – К.: МАУП, 2005. – 440 с.
3. Буторіна В.Б.Іміджеологія і PR підприємств туристичної галузі : навчально-методичний посібник / В. Б.Буторіна. – Кам'янець-Подільський: ПП «Медобори-2006», 2015. – 112 с. / укр. мова.
3. Владимирська Г.О. Реклама : навч. посіб. / Г.О. Владимирська, П.О. Владимирський. – К. : КОНДОР, 2009. – 334 с.
6. Куліш А.П. Практика PR «по-українському» / А.П. Куліш. – К.:АДЕФ –Україна, 2005. – 335 с.
8. Почепцов Г.Г. Имиджеология : теория и практика / Г.Г. Почепцов. – К.: СП АДЕФ-Украиа, 1998. – 390 с.
9. Правик Ю.М. Маркетинг туризму : підручник / Ю.М. Правик. – К.:Знання, 2008. – 303 с.

Assessment methods and criteria:
• Поточний контроль (40 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (60%) — диференційований залік