Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Міжнародний туристичний бізнес

Major: Туризм
Code of Subject:
Credits: 4
Department: Туризм
Lecturer: доц. Макар О.П.
Semester: 2 семестр
Mode of Study: заочна
Learning outcomes:
Знання сутності виникнення міжнародних організацій; методи, інструменти, структуру та види їхньої діяльності; особливості та перспективи участі України в міжнародних інститутах, основних нормативно-правових актів, що регулюють діяльність міжнародних туристичних організацій, уміння працювати у міжнародному контексті.

Required prior and related subjects:
Міжнародні економічні відносини
Менеджмент в туризмі
Маркетинг в туризмі
Різновиди міжнародних туристичних подорожей
Міжнародні туристичні потоки
Summary of the subject:
Історія розвитку туризму, туристична індустрія, менеджмент в туризмі, маркетинг в туризмі, інформаційне забезпечення туристичної діяльності, державне регулювання міжнародної туристичної діяльності, інвестиційна діяльність у туризмі, міжнародна співпраця та міжнародні організації у туризмі.
Recommended Books:
1.Мальська М.П., Худо В.В. Туристичний бізнес: теорія та практика. Навч.пос.- К.: Центр учбової літератури,2007. – 424 с.
2.Офіційний сайт Всесвітньої туристичної організації /http://www. world – tourizm.org.
3.Сенин В. С. Организация международного туризма.- М.: Финансы и статистика, 2000.
Assessment methods and criteria:
• Поточний контроль (30 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (70%) — диференційований залік