Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Стратегічний маркетинг

Major: Туризм
Code of Subject:
Credits: 4
Department: Туризм
Lecturer: доц. Макар О.П.
Semester: 2 семестр
Mode of Study: заочна
Learning outcomes:
Розуміння маркетингових досліджень туристичних послуг для проведення ефективної продуктової, цінової, збутової політики туристичних підприємств, уміння мислити абстрактно, здатність до аналізу і синтезу, шо дозволяє здійснювати планування, аналізування, контроль та оцінювання власної роботи інших осіб.
Required prior and related subjects:
Маркетинг в туризмі
Організація підприємницької діяльності в туризмі
Аналіз міжнародних туристичних ринків
Інтернет-технології в туризмі
Планування діяльності в організаціях туристичної сфери

Summary of the subject:
Роль і місце стратегічного маркетингу в управлінні підприємством. Аналіз маркетингового середовища. Визначення конкурентних переваг. Маркетингові стратегії сегментації та вибору цільового ринку. Маркетингові стратегії зростання. Маркетингове стратегічне управління портфелем бізнес підприємства. Маркетингові стратегії диференціації та позиціонування. Маркетингові стратегії конкуренції. Маркетингові стратегії підприємства за складовими комплексу маркетингу.
Recommended Books:
1.Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник.– К.: КНЕУ, 1998.–150с.
2.Фатхудинов Р.А. Стратегический маркетинг: 2-е издание, перераб. и доп. – С.-Пб.: Питер, - 2002. – 448 с.
3.Балабанова Л.В. Маркетинг : підручник / Л.В. Балабанова К. : Знання-Прес, 2004. — 645 с.
Assessment methods and criteria:
• Поточний контроль (30 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (70%) — залік