Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Курс: Професійний розвиток педагога: теорія і практика

Автори: Мукан Наталія Василівна, д.пед.н, професор; Носкова Маргарита Вячеславівна, к.пед.н, доцент

Інформація про програму підвищення кваліфікації

Напрям навчання: «Тенденції розвитку освіти ХХІ століття»

Обсяг навчання: 30 год (1 кредит ЄКТС)

Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої та вищої освіти 

Мета курсу полягає у формуванні професійних компетентностей у контексті використання потенціалу навчання впродовж життя, самоосвіти та самоаналізу, а також інституційних та індивідуальних форм і методів професійного розвитку. 

Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання: 

  • сформовано знання про нормативні вимоги до професіоналізму педагогічного працівника в контексті процедур атестації та сертифікації, 
  • сформовано навички проектування власної траєкторії розвитку професійних компетентностей.»

Коротко про курс

Курс передбачає опанування слухачами теоретичних знань про особливості реалізації професійного розвитку у системі неперервної педагогічної освіти, а також специфіку використання інституційних та індивідуальних форм і методів професійного розвитку. 

Структура курсу:

Тема 1. Професійний розвиток педагога: основні поняття і категорії.
Практичне заняття 1. Визначення поняття «професійний розвиток». Взаємозв’язок між професійним розвитком педагогів та освітніми реформами. Взаємозв’язок між професійним розвитком та удосконаленням освітнього процесу. Етапи кар’єри педагога. Модель професійного розвитку та її складові. Оцінювання професійного розвитку педагогів.

Тема 2. Діяльність педагога та вимоги суспільства до педагогічних працівників. Структура педагогічних знань.
Практичне заняття 2. Принципи професійного розвитку педагогів. Змістове наповнення, операційний компонент, контекстуальний аспект, рівні організації професійного розвитку. 

Тема 3. Класифікація інституційних моделей професійного розвитку.
Практичне заняття 3. Характеристика школи професійного розвитку; партнерства «університет-школа»; співпраці між різними департаментами однієї інституції; Інтернет-мережі спілкування між школами; Інтернет-мережі спілкування між учителями.

Тема 4. Класифікацій індивідуальних форм і методів професійного розвитку.
Практичне заняття 4. Характеристика методів кооперативного або колегіального розвитку, каскаду або генерації, ситуативного навчання (кейси), розвитку вмінь і навичок, рефлексивного метод; методу проектів, наративного методу чи методу розповіді, саморозвитку як форми професійного розвитку, семінарів, майстер-класів, інститутів, конференцій, курсів, спостереження за діяльністю видатних учителів, виконання нових ролей вчителями, портфоліо як форми професійного розвитку, прикладних досліджень, оцінювання навчальної діяльності учнів, наставництва, менторства.

Опис результатів навчальної діяльності:

  • уміння оцінювати програми професійного розвитку та визначати їхній вплив на особистісному рівні, рівні загальноосвітньої школи; 
  • уміння здійснювати вибір можливостей професійного розвитку відповідно до результатів аналізу його змістового наповнення, операційного компоненту, контекстуального аспекту; 
  • уміння використовувати інституційні моделі професійного розвитку; 
  • уміння самоорганізації та використання індивідуальних форм і методів професійного розвитку.

 

 

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» 30 год (1 кредит ЄКТС)

Тривалість навчання: 1 місяць

Форма навчання: дистанційно, 
На замовлення закладів освіти: очно, очно-дистанційно»

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) зарезультатами реєстрації на навчання. 

Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут

Категорія слухачів: 
ЗЗСО
ЗФПО
ЗПТО
ЗВО