Відомі переможці екоквізу: 1-ше місце – Микита Журавель, 2-ге місце – Максим Пилипець, 3-тє місце – Яна Басараба.
«Для нас Ековікенд в онлайн-форматі – новий досвід», – каже Валерія Гуцалюк, одна з організаторок заходу.
– У такому форматі Ековікенд ви проводили вперше. Чи відчували якісь труднощі онлайн-формату проти традиційного?
– Звичайно, відмінність між онлайном і офлайном очевидна. Насамперед вона помітна в заохоченні. Коли в реальності контактуєш із людиною, то бачиш її емоції, реакцію, тоді можна аналізувати, наскільки вона зацікавлена. Наживо зацікавити студента набагато легше. Онлайн-події мають іншу специфіку. У такому разі неможливо простежити емоцію, важче взаємодіяти. Дуже добре, що наша молодь пристосована до онлайн-життя. І за допомогою коментарів та лайків під публікаціями в соціальних мережах можна легко відстежити найактивнішу цільову аудиторію.
– Яким був Ековікенд-2020?
– Традиційний Ековікенд – інформація плюс розваги. Цьогорічна подія – це розважальний контент із вкрапленням наукового. Щоб заохотити студентів до онлайн-участі, ми підготували не лайфхаки, які кожен може знайти в інтернеті, а інформацію, що межує з наукою. До неї додали елементи розважальності, адже там, де є студенти, обов’язково мають бути креатив і нестандартність.
– Чи вдалося вам утілити все, що планували цього року?
– Кульмінацією стала вікторина наприкінці екоподії. Саме після її результатів ми побачили, наскільки нам вдалося залучити учасників до цього заходу в онлайн-форматі. Щоправда, свято у традиційному форматі збирало більше учасників. Проте активних студентів однаково було чимало. Цього року все, що планували, ми втілили.
– А щодо фідбеку? Як привертали увагу читачів?
– Через карантинні обмеження залучали аудиторію корисним і цікавим контентом. Також мотивацією для учасників став уже згаданий екоквіз. Тут учасники змагалися за місце «найекосвідомішого» та здобували призи. Найактивніші три спудеї, які правильно дали відповідь на запитання квізу, отримали екоподарунки від Львівської політехніки.
– Де було більше активних учасників – в інстаграмі чи у фейсбуці?
– Найцікавіша платформа для молоді, особливо для студентів, – інстаграм. Напевно, тому, що в цій соціальній мережі зручніший інтерфейс, адже у фейсбуці не дуже просто шукати потрібні пости через розмір фотографій. А в інстаграмі пости менші на вигляд, тож, щоб знайти потрібну публікацію, не доводиться довго гортати стрічку вниз. Незважаючи на це, ми активно вели сторінку як в інстаграмі, так і у фейсбуці.
– Як саме ви залучали учасників до вікторини?
– Однією з умов участі у вікторині було поширення допису про Ековікенд на своїй сторінці. По-перше, завдяки цьому ми відстежували кількість учасників квізу. По-друге, таке поширення діяло як реклама. Друзі учасників бачили у своїй стрічці цей пост, і небайдужі до еко брали участь у вікторині. Сподіваємося, що карантинна рутина не вплинула на мотивацію молоді бути еко та змінювати цей світ на краще й після закінчення Ековікенду.
– Які екопризи чекали на переможців квізу?
– За результатами опитування ми визначили трьох переможців. Щоб нікого не образити, вирішили всім трьом вручити однакові подарунки. Найцікавіший серед них – екоолівці, що ростуть. У горщику з ґрунтом з олівця буде проростати рослинка. Також переможці отримали екоторби, брендовані Політехнікою, блокноти та сертифікат про участь у події. Найважливішим було виконати елементарні умови. Так склалося, що наші переможці брали участь через інстаграм.