Професор Бременського технічного університету Готфрід Цантке та професор Краківської політехніки ім. Тадеуша Костюшка Богуслав Подгалянській разом зі своїми колегами із Львівської політехніки ввійшли до робочої групи з містобудування і впродовж двох тижнів досліджували транспортні проблеми Львова. Своїми враженнями та пропозиціями шляхів їхнього подолання вони поділися під час міжнародного круглого столу «Шляхи вирішення транспортних проблем в історичній частині Львова».
За останніх двадцять років у Львові суттєво збільшилася кількість автомобілів. Проблема поглибилася, відколи історична частина міста ввійшла до списку Світової спадщини ЮНЕСКО, адже туристів у нас відчутно побільшало. Відтак це все спричинило транспорту проблему, що переросла у масові затори на дорогах, особливо в години пік. Ще одна причина – це невпорядковане паркування приватного транспорту. Чи можна тому всьому зарадити? Іноземні фахівці запевняють, що так. Зрештою, на їхню думку, вчитися є де, адже Львів може без жодних застережень запозичити позитивний досвід Кракова.
Німецький професор сфокусувався на дослідженні зовнішніх та внутрішніх проблем історичної частини і середмістя. Старший викладач кафедри містобудування Степан Тупись, який працював зі своїми закордонними колегами, виділив проблеми транзиту через місто, громадського транспорту, не цілком вдалого розташування автостанцій для позаміського транспорту тощо.
На думку німецького професора Цантке, проблему можна вирішити, зробивши центральну частину Львова цілком пішохідною, впорядкувавши зупинки і місця для паркування машин. Також доречно впорядкувати три транспортні кільця (навколо історичної частини, дещо віддалене і навколо міста), а також зменшити кількість транзиту через Львів. Щодо паркування, то його також треба облаштувати поза історичною частиною. Іноземці запевняють, що у їхніх країнах власники транспорту не створюють проблем, коли, припаркувавши власне авто, їм доводиться 5–7 хвилин пройтися до місця праці.