Однією з передумов успішної діяльності будь-якого державного органу, є його відкритість, зв'язок з громадськістю та комунікація назовні. В Україні формується новий Верховний Суд. Щоб не повторити помилок минулого, коли поінформованість та доступ до інформації про діяльність Суду були обмеженими, та з метою покращити метод, стратегію та принципи зовнішньої комунікації Верховного Суду, Democracy Reporting International (DRI), спільно з Асоціація розвитку суддівського самоврядування України та Юридична газета запрошує молодих фахівців віком до 35 років (правників, політологів, журналістів, суддів, представників громадських/молодіжних організацій та ін.), студентів та аспірантів (права/журналістики/політології та ін.) взяти участь у креативному конкурсі “Як покращити зовнішню комунікацію судів?”.
Правила участі:
Ви надсилаєте власне бачення того, як, на Вашу думку, необхідно висвітлювати діяльність Верховного Суду. Ваші конкурсні роботи можуть, наприклад, бути:
- обґрунтовані пропозиції, що повинна покривати зовнішня комунікація суду і як має працювати відділ комунікації суду;
- пропозиції щодо сайту Верховного Суду (систему навігації, розділи тощо);
- приклад прес-релізу суду щодо важливого судового рішення, яке впливає на майбутню судову практику в цілому;
- розробка гасел та іміджу (наприклад, Мін’юст використовує гасло “сказано-зроблено!”);
- як представити та інформувати про діяльність Верховного Суду в соціальних мережах (facebook, twitter);
- відео/постери/комікси, що можуть змінити імідж суду та, наприклад, розповісти про те, що нові судді обрані на конкурсних і професійних засадах;
- логотип суду та обґрунтування чому такий логотип;
- фільм чи сценарій для фільму про новий Верховний Суд;
- перелік прикладів робіт невичерпний; Ви вільні в обранні форми та презентації конкурсних робіт.