Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Психопедагогіка кретивності
Спеціальність: Професійна освіта (за спеціалізаціями)
Код дисципліни: 8.015.00.M.9
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: проф.Швай Роксоляна Іванівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• уміння виявляти та розвивати творчі якості особистості, застосовувати методи навчання творчості та проводити тренінги для розвитку творчих здібностей;
• знання психологічних особливостей студентського віку в реалізації організаторської, аналітичної та соціальної функцій у вихованні креативної особистості, закономірностей та особливостей її розвитку;
• уміння налагоджувати комунікативні суб’єкт-суб’єктні стосунки в студентській групі;
• уміння спілкуватись діловою науковою та професійною мовою, застосовувати різні стилі мовлення, методи і прийоми спілкування, демонструвати широкий науковий та професійний словниковий запас;
• уміння забезпечити сприятливий психологічний клімат в педагогічному колективі.
• знання психологічних особливостей студентського віку в реалізації організаторської, аналітичної та соціальної функцій у вихованні креативної особистості, закономірностей та особливостей її розвитку;
• уміння налагоджувати комунікативні суб’єкт-суб’єктні стосунки в студентській групі;
• уміння спілкуватись діловою науковою та професійною мовою, застосовувати різні стилі мовлення, методи і прийоми спілкування, демонструвати широкий науковий та професійний словниковий запас;
• уміння забезпечити сприятливий психологічний клімат в педагогічному колективі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Педагогіка
Короткий зміст навчальної програми:
Понятійний категоріальний апарат психопедагогіки творчості. Творчість, креативність та інновація. Види творчості. Творча уява. Сучасні теорії творчості. Егалітарний та елітарний підходи до творчості. Творчі когнітивні стилі. Методичні системи розвитку креативності Методи дослідження творчості. Тренінг творчості.
Рекомендована література:
1. Горальський А. Правила тренінгу творчості / А. Горальський. –Львів: ВНТЛ, 1998. – 52 с.
2. Горальський А. Теорія творчості / А. Горальський. – Львів.: Каменяр; Warszawa: Universitas rediviva, 2002. – 144 с.
3. Електронний навчально-методичний комплекс (ЕНМК) “Психологія творчості” для студентів Інституту права та психології напряму підготовки 6.03010300 “Практична психологія”.
4. Психологічне дослідження творчого потенціалу особистості [монографія / наук. кер. Моляко В. О.]. – К.: Педагогічна думка, 2008. – 208 с.
5. Швай Р.І. Психологія та педагогіка творчості: навч. посібник/Роксоляна Швай. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 200 с.
2. Горальський А. Теорія творчості / А. Горальський. – Львів.: Каменяр; Warszawa: Universitas rediviva, 2002. – 144 с.
3. Електронний навчально-методичний комплекс (ЕНМК) “Психологія творчості” для студентів Інституту права та психології напряму підготовки 6.03010300 “Практична психологія”.
4. Психологічне дослідження творчого потенціалу особистості [монографія / наук. кер. Моляко В. О.]. – К.: Педагогічна думка, 2008. – 208 с.
5. Швай Р.І. Психологія та педагогіка творчості: навч. посібник/Роксоляна Швай. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 200 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (усна форма, 35%)
• екзаменаційний контроль (65 %, письмово-усна форма)
• екзаменаційний контроль (65 %, письмово-усна форма)