Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Інноваційні педагогічні технології
Спеціальність: Професійна освіта
Код дисципліни: 8.015.00.M.9
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: Ганна Йосипівна Шевчук
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання:
- здатність використовувати на практиці теоретичні основи методики професійної освіти, закономірності, принципи та методи навчання, освітні технології у навчальному процесі професійної школи;
- знання про структуру педагогічної технології, рівні технології, якості сучасних технологій, наукові основи педагогічних технологій;
- уміння моделювати навчально-виховний процес на основі технологічного підходу;.
- уміння організовувати освітній процес із застосуванням інтерактивних, ефективних технологій навчання.
Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання:
- здатність використовувати на практиці теоретичні основи методики професійної освіти, закономірності, принципи та методи навчання, освітні технології у навчальному процесі професійної школи;
- знання про структуру педагогічної технології, рівні технології, якості сучасних технологій, наукові основи педагогічних технологій;
- уміння моделювати навчально-виховний процес на основі технологічного підходу;.
- уміння організовувати освітній процес із застосуванням інтерактивних, ефективних технологій навчання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Професійна педагогіка
Короткий зміст навчальної програми:
Педагогічні технології. Класифікація педагогічних технологій. Структура педагогічної технології. Критерії технологічності. Технологія і зміст освіти. Технологія і майстерність. Джерела і складові частини нових педагогічних технологій.Педагогічні технології на основі особистісної орієнтації. Природовідповідні технології Технології розвиваючого навчання Альтернативні технології.
Рекомендована література:
1. Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології – Київ, Академ. видав., 2015.
2. Освітні технології: Навч. – метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко та ін.; За заг. Ред. О.М. Пєхоти. – К.: 2003.
3. Сутність педагогічної інноватики [електронний підручник]. Режим доступу: http://textbooks.net.ua/content/view/6040/49/
2. Освітні технології: Навч. – метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко та ін.; За заг. Ред. О.М. Пєхоти. – К.: 2003.
3. Сутність педагогічної інноватики [електронний підручник]. Режим доступу: http://textbooks.net.ua/content/view/6040/49/
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль на практичних заняттях проводиться з метою виявлення готовності до занять здобувача вищої освіти третього освітньо-наукового рівня доктора філософії у таких формах:
• вибіркове усне опитування на початку заняття;
• фронтальне стандартизоване опитування за картками, тестами протягом 5–10 хв;
• індивідуальна перевірка виконання домашніх завдань;
• оцінка активності здобувача вищої освіти під час занять, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень, доповнень попередніх відповідей і т. ін.
Контрольні запитання поділяються на:
• тестові завдання – вибрати вірні відповіді;
• проблемні завдання – створення ситуацій проблемного характеру;
• питання-репліки – виявити причинно-наслідкові зв’язки;
• ситуаційні завдання – визначити відповідь відповідно до певної ситуації;
• питання репродуктивного характеру – визначення практичного значення;
• інтерактивні завдання вікторинного та ігрового характеру.
Підсумковий контроль проводиться за результатами поточного контролю та виконання контрольної роботи.
Поточний контроль – 40 балів.
Індивідуальне науково-дослідницьке завдання і робота у ВНС – 20 балів
Іспит – 40 балів
Разаом: 100 балів
Поточний контроль на практичних заняттях проводиться з метою виявлення готовності до занять здобувача вищої освіти третього освітньо-наукового рівня доктора філософії у таких формах:
• вибіркове усне опитування на початку заняття;
• фронтальне стандартизоване опитування за картками, тестами протягом 5–10 хв;
• індивідуальна перевірка виконання домашніх завдань;
• оцінка активності здобувача вищої освіти під час занять, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень, доповнень попередніх відповідей і т. ін.
Контрольні запитання поділяються на:
• тестові завдання – вибрати вірні відповіді;
• проблемні завдання – створення ситуацій проблемного характеру;
• питання-репліки – виявити причинно-наслідкові зв’язки;
• ситуаційні завдання – визначити відповідь відповідно до певної ситуації;
• питання репродуктивного характеру – визначення практичного значення;
• інтерактивні завдання вікторинного та ігрового характеру.
Підсумковий контроль проводиться за результатами поточного контролю та виконання контрольної роботи.
Поточний контроль – 40 балів.
Індивідуальне науково-дослідницьке завдання і робота у ВНС – 20 балів
Іспит – 40 балів
Разаом: 100 балів