Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Методика науково-педагогічного дослідження
Спеціальність: Професійна освіта (за спеціалізаціями)
Код дисципліни: 8.015.00.O.3
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: д-р пед. наук, професор
Сікорський Петро Іванович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• визначення мети, завдань, об’єкту і предмету дослідження;
• пошук, визначення і обґрунтування принципів дослідження;
• визначення етапів дослідження та їх характеристика;
• планування пошукової діяльності;
• спроможність апробувати результати наукового дослідження.
• пошук, визначення і обґрунтування принципів дослідження;
• визначення етапів дослідження та їх характеристика;
• планування пошукової діяльності;
• спроможність апробувати результати наукового дослідження.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• педагогіка;
• методика науково-педагогічного дослідження.
• методика науково-педагогічного дослідження.
Короткий зміст навчальної програми:
Специфіка методології педагогічних досліджень.
Принципи дослідницької діяльності. Загальна характеристика педагогічного дослідження (проблема, мета, завдання, об’єкт, предмет, гіпотеза). Основні підходи в педагогічному дослідженні. Наукова новизна. Теоретичне та практичне значення дослідження. Публікації з проблем дослідження. Джерельна база дослідження.
Рекомендована література:
Гончаренко С.У. Педагогічні дослідження: методологічні поради молодим науковцям / Гончаренко С.У. –К.: АПН України, 1995. -45с.
Вихрущ В.О. Методологія та методика наукового дослідження /Вихрущ В.О. – Тернопіль: ТАНП, 2007. -168 с.
Кыверялг А.А. Методы исследования в профессиональной педагогике / Кыверялг А.А. –Таллин: Валгус, 1980. -334с.
Вихрущ В.О. Методологія та методика наукового дослідження /Вихрущ В.О. – Тернопіль: ТАНП, 2007. -168 с.
Кыверялг А.А. Методы исследования в профессиональной педагогике / Кыверялг А.А. –Таллин: Валгус, 1980. -334с.
Методи і критерії оцінювання:
• спостереження;
• письмовий контроль знань і умінь (тестування закритої та відкритої форми);
• реферати;
• самостійні і контрольні роботи.
• письмовий контроль знань і умінь (тестування закритої та відкритої форми);
• реферати;
• самостійні і контрольні роботи.