Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Педагогічний практикум
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 8.076.00.O.21
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: д.е.н, проф. Князь С.В.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
- уміння готувати навчально-презентаційні матеріали для проведення лекційних, практичних та лабораторних занять для студентів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»;
- уміння проводити лекційні, практичні та лабораторні заняття;
- уміння проводити консультації до заліків та екзаменів;
- уміння готувати навчально-методичні матеріали для проведення лекційних, практичних та лабораторних занять для студентів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»;
- уміння готувати методичні вказівки до виконання курсових робіт та проектів для студентів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»;
- уміння керувати виробничо-управлінською практикою за темою бакалаврської і магістерської кваліфікаційної роботи для студентів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
- уміння проводити лекційні, практичні та лабораторні заняття;
- уміння проводити консультації до заліків та екзаменів;
- уміння готувати навчально-методичні матеріали для проведення лекційних, практичних та лабораторних занять для студентів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»;
- уміння готувати методичні вказівки до виконання курсових робіт та проектів для студентів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»;
- уміння керувати виробничо-управлінською практикою за темою бакалаврської і магістерської кваліфікаційної роботи для студентів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Моделювання біржової динаміки на засадах концепції рефлективності. Розвиток підприємництва на засадах сталого розвитку. Оптимізація організаційного розвитку підприємницьких структур на засадах інструментарію ZFС. Споживча безпека та комфорт у сфері електронної комерції. Інтелектуальний потенціал в системі антикризового управління підприємництвом
Короткий зміст навчальної програми:
Використання сучасних ефективних методів навчання, викладання та виховання для соціально-культурного розвитку студентів. Майстерність ефективного спілкування з студентами на професійному та соціальному рівнях. Сучасні інформаційні технології педагогічних теоретично-методичних положень для організації проведення аудиторних і позааудиторних занять.
Ораторська та риторична майстерність при презентації результатів наукових досліджень. Ораторська майстерність для публічного представлення і захисту наукових результатів, публічного виступу на вітчизняних та міжнародних наукових форумах, конференціях і семінарах. Педагогічна майстерність та професійні вміння майбутніх вчених та викладачів вищої школи
Педагогічний практикум
Рекомендована література:
1. Методичні вказівки до підготовки навчально-презентаційних матеріалів для проведення лекційних, практичних та лабораторних занять з дисципліни “ Педагогічний практикум” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В.– Львів.
2. Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни “Педагогічний практикум” Укл.: Князь С.В.– Львів.
3. Дубасенюк О.А., Іванченко А.В. Практикум з педагогіки: навчальний посібник Житомир: Житомир. держ. пед. ун-т, 2002.
4. Дєніжна С.О., Сова М.О. Практикум з основ педагогічної майстерності: навчальний посібник Київ: Вид. центр НУБіПУ, 2010.
5. Сластенина В. А. Психолого-педагогический практикум: учебное пособие М.: Академия, 2011.
2. Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни “Педагогічний практикум” Укл.: Князь С.В.– Львів.
3. Дубасенюк О.А., Іванченко А.В. Практикум з педагогіки: навчальний посібник Житомир: Житомир. держ. пед. ун-т, 2002.
4. Дєніжна С.О., Сова М.О. Практикум з основ педагогічної майстерності: навчальний посібник Київ: Вид. центр НУБіПУ, 2010.
5. Сластенина В. А. Психолого-педагогический практикум: учебное пособие М.: Академия, 2011.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль проводиться за результатами поточного контролю (30 балів) та виконання екзаменаційної роботи (70 балів).