Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Педагогічний практикум

Спеціальність: Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
Код дисципліни: 8.151.00.O.19
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Комп'ютеризовані системи автоматики
Лектор:
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Педагогічний практикум

Спеціальність: Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
Код дисципліни: 8.151.00.O.18
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Електромехатроніка та комп'ютеризовані електромеханічні системи
Лектор:
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Педагогічний практикум

Спеціальність: Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
Код дисципліни: 8.151.00.O.17
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
Лектор: Пістун Євген Павлович, д.т.н., професор
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- оволодіти знаннями про різні форми, методи, засоби навчання; оволодіти елементарними навичками аналізу навчально-виховних і проблемних педагогічних ситуацій;
- розуміти роль та завдання педагогіки в системі освіти фахівців з технічних наук;
- уміти застосовувати навчальний матеріал спеціальності у конкретних умовах педагогічної ситуації, спираючись на засвоєні методики та підходи педагогіки;
- уміти застосовувати досвід діяльності творчого характеру (виступу, доповіді, плану заняття, тощо) у педагогічній практиці.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити:
- Професійна педагогіка

Кореквізити:
- Презентація результатів наукових досліджень
Короткий зміст навчальної програми:
Метою практикуму є набуття здобувачами навичок успішного застосування основ педагогічних знань на практиці. Здобувачі PhD ступеня повинні навчитися орієнтуватися в закономірностях, принципах процесу навчання, оволодіти елементарними навичками аналізу навчально-виховних і проблемних педагогічних ситуацій у колективі. Здобувачі повинні навчитись застосовувати навчальний матеріал спеціальності у конкретних умовах педагогічної ситуації, спираючись на засвоєні теоретичні положення; набути навичок контакту з аудиторією та залучення студентів до діяльності творчого характеру (виступу, доповіді, плану дії тощо). Здобувачі повинні навчитись застосовувати комплексний підхід до процесу навчання та поєднувати його з процесом виховання. Зокрема, виховувати у студентів працьовитість, відповідальність до виконання завдань курсу, дисциплінованість, самостійність.
Рекомендована література:
1. Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України.- К., 2002.
2. Бандурка О. Основи психології і педагогіки. – Харків.: 2003.
3. Вікова та педагогічна психологія. – К.: 2007.
4. Волкова Н.П. Професійно-педагогічна комунікація. – К.: 2006.
5. Гронлунд Н.Е. Оцінювання студентської успішності. – К.: 2005.
Методи і критерії оцінювання:
Оцінювання звіту за результатами практикуму, 100%.