Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Педагогічний практикум

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 8.172.00.O.11
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Електронні засоби інформаційно-комп'ютерних технологій
Лектор:
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Педагогічний практикум

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 8.172.00.O.12
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Радіоелектронні пристрої та системи
Лектор:
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Педагогічний практикум

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 8.172.00.O.13
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Телекомунікації
Лектор:
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Педагогічний практикум

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 8.172.00.O.14
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Теоретична радіотехніка та радіовимірювання
Лектор:
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Педагогічний практикум

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 8.172.00.O.15
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Фотоніка
Лектор: проф. Бобицький Ярослав Васильович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
В результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні:
– знати:
• основи педагогіки, її поняття і категорії з використовуванням їх у професійній діяльності;
• взаємозв’язок педагогіки з іншими науками;
• основні методи наукової педагогіки;
• основні педагогічні технології і моделі виховання.
– вміти:
• грамотно використовувати педагогічні навички в дискусіях і розв’язку проблемних питань;
• оволодіти навиками чіткого формулювання завдань та висновків, диференціації схожих термінів;
• володіти поняттями щодо структури, завдань і цілей навчальної діяльності, особливостей засвоєння знань, умінь і навиків (віковий аспект, інноваційні технології навчання);
• володіти постановкою проблемних питань за темою;
• самостійно виявляти закономірності взаємозв’язку процесів виховання, навчання;
• знати основні підходи до виховання, їх функції, моделі та методи;
• ставити й вирішувати складні інженерні задачі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- пререквізити:
- кореквізити: основи фотоніки.
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність педагогіки як науки. Ступені розвитку людського суспільства. Виховання як суспільна функція. Базові категорії педагогіки: «розвиток», «виховання». Поняття «освіта» Зв’язок педагогіки з іншими науками. Педагогіка у своєму розвитку тісно пов'язана з філософією, етикою, психологією, соціологією, гігієною, історією й опирається на їхній закономірності. Потреба передачі соціального досвіду. Виховання як учень-родина-школа. Учитель і суспільство. Педагогічні поняття: професія, схильність, навички, педагогічна майстерність. Освітня система. Педагогічні поняття: система освіти, принципи освіти, дошкільна освіта і виховання, загальна середня освіта, професійно-технічна освіта, вища освіта, позашкільна освіта і виховання. Колектив і особистість. Педагогічні поняття: колектив, первинний колектив, тимчасовий колектив, актив, органи самоврядування, лідер, перспектива розвитку колективу, стадії розвитку колективу, функції колективу, функції колективу.
Рекомендована література:
1. Збірник нормативних актів України щодо організації навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі. – К.: 2003.
2. Омеляненко В.Л., Кузьмінський А.І., Вовк Л.П. Педагогіка: завдання і ситуації. Практикум. – К.: Знання-Прес, 2006. – 423 с.
3. Корсак К.В. Освіта, суспільство, людина в XXI столітті: інтегрально-філософський аналіз: Монографія. – К.: Вид-во НДПУ ім. М.Гоголя, 2004. – 224 с.
4. Найдьонов І.М. Європейський вибір української вищої освіти // Персонал. – 2005. – № 2.
5. Волкова Н.П. Педагогіка: Посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Академія, 2001. – 576 с.
6. Фіцула М.М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – К., 2002. – 528с.
7. Щербань П.М. Прикладна педагогіка. – К.: Вища школа, 2002.
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (30%): звіти з практичних занять;
- підсумковий контроль (70%): залік.