Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Теорія турбулентних потоків

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 8.192.00.M.18
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Гідротехніка та водна інженерія
Лектор: Проф. д. т. н. Чернюк Володимир Васильович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• Засвоєння основних алгоритмів і концепцій побудови розрахункових моделей окремих задач гідромеханіки й опанування особливостей їх розв’язування.
• Закріплення навиків застосування рівнянь Бернуллі, Ейлера, Нав'є-Стокса та Рейнольдса.
• Набуття необхідних знань для розв’язування за допомогою названих рівнянь конкретних задач, які виникають в інженерній і науковій практиці.
• Уміння оцінювати надійність роботи та безпеку експлуатації сучасних гідравлічних і гідротехнічних систем і їх вплив на довкілля.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Аналітичні та чисельні методи досліджень
Короткий зміст навчальної програми:
Дисципліна «Теорія турбулентних потоків» направлена на розвиток у аспірантів навиків застосування сучасних методів розв’язування задач гідромеханіки з застосуванням диференціальних рівнянь Бернуллі, Ейлера, Нав'є-Стокса, Рейнольдса. Глибше знайомить аспірантів з розрахунками складних гідравлічних систем і гідротехнічних споруд, які знаходяться в умовах дії статичних і динамічних навантажень рідин і їх потоків. Цей предмет навчає методів оцінки надійності роботи гідравлічних систем і передбачення їх впливу на довкілля.
Рекомендована література:
1. Чугаев Р. Р. Гидравлические термины. – Москва: Высшая школа, 1974. – 104 с.
2. Яхно О. М. Напірні потоки зі змінними характеристиками: монографія / О. М. Яхно, В. В. Чернюк , Р. М. Гнатів. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 408 с.
3. Ландау Л. Д., Лифшиц Е. М. Теоретическая физика: Учебное пособие. В 10 т. Т. VI. Гидродинамика. – Москва: Наука, 1988. – 736 с.
4. Чугаев Р. Р. Гидравлика: Учебник. – Ленинград: Энергоиздат, 1982. – 672 с.
Методи і критерії оцінювання:
підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (100 %)