Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Pedagogical Workshops

Спеціальність: International relations, social communication and regional studies
Код дисципліни: 8.291.00.O.12
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Political Science and International Relations
Лектор: Doctor of Political Sciences, Professor Halyna Lutsyshyn
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• ability to demonstrate in-depth knowledge and understanding of classical and modern methodological and methodological base of research in modern international relations;
• ability to choose and apply the methodology and tools of scientific research in the implementation of theoretical and empirical research in the field of international relations;
• ability to conduct a scientific conversation and discussion at the appropriate professional level, to present the results of scientific research in oral and written form, to organize and conduct training sessions;
• ability to use modern information and communication tools and technologies to ensure effective scientific and professional communications.
• thorough knowledge of classical and modern principles of organization of the educational process at the university;
• ability to have the practice of transferring professional knowledge;
• ability to analyze and determine the objectives of the lesson on the basis of theoretical approaches in international relations;
• ability to conduct lectures and seminars.
• ability to design the content of training, to develop and use didactic means of methodical support of training.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Prerequisites: Professional pedagogy
Co-requisites: Current trends international relations
Короткий зміст навчальної програми:
Basic provisions, principles of organization, didactic requirements to the educational process in higher education. Key principles of organization of the educational process at the university. Methods of choosing the type of lesson and its structure. Mastering the practical skills of forming work programs of academic disciplines, drawing up plans and preparing methodological and illustrative lectures. Methods of conducting practical classes in disciplines, features of the management of scientific work of students. Conducting lectures and seminars. Principles of control of students' learning outcomes at the university. Modern innovative methodological approaches and their impact on the effectiveness of the study of professionally-oriented disciplines.
Рекомендована література:
1. Волкова Н. П. Педагогіка: Навчальний посібник. – К.: Академія, 2003..
2. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. для студ ВНЗ. — К.: Центр учбової літератури, 2009. — 472 с.
3. Істоміна К. Формування соціокультурної компетентності фахівців-міжнародників у Канаді / Катерина Істоміна // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток наукової та інноваційної діяльності в освіті: здобутки, проблеми, перспективи» (13-14 жовтня 2016 р., м. Умань). – Folia Comenia: вісник польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я.А. Коменського, 2016. – С. 60-64.
4. Лобунець, В. І. Науково-методичні засади аналізу академічної успішності студентів / В. І. Лобунець, Д. В. Коваленко // Пробл. інж.-пед. освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. – Х., 2006. – Вип.14-15. – С. 281-288.
5. Климончук В. Політична освіта як засіб реалізації політичних свобод демократичного процесу в сучасній Україні / [Електронний ресурс] –?Режим доступу: http:// publications.lnu.edu.ua/bulletins/index.php/politology/article/view/2053/2112 .
6. Концепція політичної освіти в Україні. Інститут громадянської освіти Національного університету «Києво-Могилянська академія»; Представництво Фонду Конрада Аденауера в Україні / [Електронний ресурс] –?Режим доступу: http://www.kas.de/wf/doc/kas_6471–1522–13–30.pdf?070509083859
7. Методологічні засади модернізації філософської та політологічної освіти і науки України : монографія / С. В. Руденко, В. Ю. Вілков, Н. В. Ярмоліцька, Я. А. Соболєвський ; за наук. ред. акад. А. Є. Конверського, д-ра філос. наук С. В. Руденка. – К. : ВПЦ "Київський університет", 2017. – 175 с.
8. Сушенцева Л.Л. Форми організації навчання у вищому навчальному закладі / Л.Л. Сушенцева. – Кривий Ріг: КТУ, 2005. – 68 с.
9. Педагогіка: Навчальний посібник / Галузяк В.М., Сметанський М.І., Шахов В.І. - Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2012. – С. 8-24.
10. Політична освіта в Україні: стан та перспективи / За ред. Ю.Якименко, А.Биченко, В.Замятін, М.Міщенко, О.Розумний, Л.Шангіна. Представництво Фонду Ганса Зайделя в Україні. – 2019.- 146 с. Електронний ресурс: http://razumkov.org.ua/uploads/article/2019_Politychna_osvita.pdf
11. Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах: затв. Наказом МОН України від 2 червня 1993 р. № 161 // Вища освіта. Нормативно-правові акти про організацію освіти у вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації : У 2 кн. / за ред. проф. М. І. Панова. – Х.: Право, 2006. – С. 197-206.
12.Пілішек С. О. Формування навичок професійного спілкування у полікультурному середовищі у майбутніх фахівців з міжнародних відносин / С. О. Пілішек // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2012. - Вип. 30. - С. 247-249.
13.Цехмістрова, Г. С. Болонский процес та інтеграція вищої освіти в Європейське освітнє середовище / Г. С. Цехмістрова // Нові технології навчання : наук.-метод. зб. / Ін-т інновац. технологій і змісту освіти МОН України. – К., 2010. – С. 57-60.
14.Official site of The Fletcher School of International Affairs. — [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://fletcher.tufts.edu

Методи і критерії оцінювання:
Formative assessment (100%): Oral questioning, written questioning (essays, individual homework) performance of individual research tasks, conducting lectures, practical classes on the initial disciplines and relevant topics determined by the head of the pedagogical workshop.