Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Методи дослідження міжнародної підприємницької діяльності
Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 8.292.00.O.12
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: д.е.н. проф., Ігор Олексів
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. здатність продемонструвати глибинні знання вітчизняного і зарубіжного наукового доробку та практичного досвіду при застосуванні методів дослідження міжнародної підприємницької діяльності;
2. знання методів дослідження міжнародної підприємницької діяльності;
3. вміння застосовувати методи дослідження для різних видів дослідження;
4. уміння інтегрувати та застосовувати одержані знання з різних між предметних сфер у процесі розв’язання теоретико-прикладних завдань у конкретній області дослідження;
5. уміння аргументованого вибору методів дослідження міжнародної підприємницької діяльності для різних видів дослідження.
2. знання методів дослідження міжнародної підприємницької діяльності;
3. вміння застосовувати методи дослідження для різних видів дослідження;
4. уміння інтегрувати та застосовувати одержані знання з різних між предметних сфер у процесі розв’язання теоретико-прикладних завдань у конкретній області дослідження;
5. уміння аргументованого вибору методів дослідження міжнародної підприємницької діяльності для різних видів дослідження.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- пререквізит: Менеджмент, Статистика, Економетрика
- кореквізит: Якісні методи дослідження
- кореквізит: Якісні методи дослідження
Короткий зміст навчальної програми:
Стратегії бізнес-досліджень. Дослідницький дизайн. Планування дослідницького проекту та формулювання дослідницьких питань. Характер кількісних досліджень. Відбір проб. Структурне інтерв'ю. Структуроване спостереження. Вторинний аналіз та офіційна статистика. Контент-аналіз. Кількісний аналіз даних. Етика в бізнес-дослідженнях.
Рекомендована література:
1. Bryman A., Bell E. Business Research Methods. Oxford University Press. 2007.
2. Whitley B.E. Principles of Research in Behavioral Science / Whitley B.E. – New York: McGraw-Hill, 2002. – 668 p.
3. Gujarati, D.N. Basic econometrics / D.N. Gujarati. – Printed in the United States of America: 3rd. ed. McGraw-Hill, Inc., 1995. – p.840.
4. Лук’яненко І.Г., Краснікова Л.І. Економетрика / І.Г. Лук’яненко, Л.І. Краснікова. – К.: Товариство “Знання”, КОО, 1998. – 494c.
2. Whitley B.E. Principles of Research in Behavioral Science / Whitley B.E. – New York: McGraw-Hill, 2002. – 668 p.
3. Gujarati, D.N. Basic econometrics / D.N. Gujarati. – Printed in the United States of America: 3rd. ed. McGraw-Hill, Inc., 1995. – p.840.
4. Лук’яненко І.Г., Краснікова Л.І. Економетрика / І.Г. Лук’яненко, Л.І. Краснікова. – К.: Товариство “Знання”, КОО, 1998. – 494c.
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (30%): проект
- підсумковий контроль (70%, екзамен): тестування (50%), усна відповідь (20%)
- підсумковий контроль (70%, екзамен): тестування (50%), усна відповідь (20%)