Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Аналіз діяльності суб'єктів господарювання на товарних ринках

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.02.E.103
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: Іличок Б.І.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен знати:
• предметну сферу і методологічну основу аналізу результатів діяльності суб’єктів господарювання на товарних ринках;
• як виявляти закономірності і тенденції розвитку економічних процесів на підприємстві та в цілому по виду економічної діяльності;
• як встановлювати та оцінювати основні фактори, що позитивно чи негативно впливають на показники ефективності діяльності суб’єкта господарювання;
• як виявляти невикористані резерви поліпшення показників діяльності в цілому видів економічної діяльності, об’єднань, окремих підприємств;
• як прогнозувати і перспективно планувати економічні процеси;
• як розробляти програми і рекомендації подальшого ефективного розвитку, прибуткової діяльності підприємства.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- пререквізит: Економічний аналіз
- кореквізити: Державне регулювання економіки
Короткий зміст навчальної програми:
- Предмет і методологічна основа аналізу діяльності суб’єктів господарювання на товарних ринках - Аналіз ринків збуту продукції та послуг. - Аналіз виробництва продукції, робіт і послуг. - Аналіз витрат на виробництво продукції - Аналіз фінансових результатів і рентабельності - Аналізування курсу акцій підприємства - Аналізування рівня соціальної відповідальності підприємництва - Аналізування негативного впливу підприємницької діяльності на довкілля.
Рекомендована література:
1. Іличок Б.І. Аналізування діяльності суб'єктів господарювання на товарних ринках: навч. посіб. / Б. І. Іличок. - Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2016. - 172 с.
2. Кіндрацька Г.І. Економічний аналіз : підручник / Г.І. Кіндрацька, М.С. Білик, А.Г. Загородній ; за ред. проф. А.Г. Загороднього. — Вид. 3-тє, переробл. і доповн. — К. : Знання, 2008.
3. Економічний аналіз. Навч. посібник / М. А. Болюх, В. З. Бурчевський, М. І. Горбаток та ін.; За ред. акад. НАНУ, проф. М. Г. Чумаченка. —Вид. 2-ге, перероб. і доп. — К.: КНЕУ, 2003. — 556 с.
4. Промисловий маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. / Євген Крикавський, Наталія Чухрай ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-е вид. - Львів : Нац. ун-т Львів. політехніка, 2004. - 471 с.
Методи і критерії оцінювання:
поточний контроль - 40%, екзаменаційний контроль - 60%.

Аналіз діяльності суб'єктів господарювання на товарних ринках (курсовий проект)

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.02.E.108
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: к.е.н, доцент Іличок Б.І.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен знати:
• предметну сферу і методологічну основу аналізу результатів діяльності суб’єктів господарювання на товарних ринках;
• як виявляти закономірності і тенденції розвитку економічних процесів на підприємстві та в цілому по виду економічної діяльності;
• як встановлювати та оцінювати основні фактори, що позитивно чи негативно впливають на показники ефективності діяльності суб’єкта господарювання;
• як виявляти невикористані резерви поліпшення показників діяльності в цілому видів економічної діяльності, об’єднань, окремих підприємств;
• як прогнозувати і перспективно планувати економічні процеси;
• як розробляти програми і рекомендації подальшого ефективного розвитку, прибуткової діяльності підприємства.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- пререквізит: Економічний аналіз
- кореквізити: Державне регулювання економіки
Короткий зміст навчальної програми:
- Предмет і методологічна основа аналізу діяльності суб’єктів господарювання на товарних ринках - Аналіз ринків збуту продукції та послуг. - Аналіз виробництва продукції, робіт і послуг. - Аналіз витрат на виробництво продукції - Аналіз фінансових результатів і рентабельності - Аналізування курсу акцій підприємства - Аналізування рівня соціальної відповідальності підприємництва - Аналізування негативного впливу підприємницької діяльності на довкілля.
Рекомендована література:
1. Іличок Б.І. Аналізування діяльності суб'єктів господарювання на товарних ринках: навч. посіб. / Б. І. Іличок. - Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2016. - 172 с.
2. Кіндрацька Г.І. Економічний аналіз : підручник / Г.І. Кіндрацька, М.С. Білик, А.Г. Загородній ; за ред. проф. А.Г. Загороднього. — Вид. 3-тє, переробл. і доповн. — К. : Знання, 2008.
3. Економічний аналіз. Навч. посібник / М. А. Болюх, В. З. Бурчевський, М. І. Горбаток та ін.; За ред. акад. НАНУ, проф. М. Г. Чумаченка. —Вид. 2-ге, перероб. і доп. — К.: КНЕУ, 2003. — 556 с.
4. Промисловий маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. / Євген Крикавський, Наталія Чухрай ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-е вид. - Львів : Нац. ун-т Львів. політехніка, 2004. - 471 с.
Методи і критерії оцінювання:
поточний контроль-100%