Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Психологія, командоутворення та лідерство в управлінні проектами

Спеціальність: Управління проектами
Код дисципліни:
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Технологій управління
Лектор: старший викладач Когут Ірина Василівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• Майбутні фахівці повинні знати: основні принципи формування команди проекту; основні стилі управління проектом та принципи мотивації персоналу проекту; методи та моделі управління конфліктами у проектах; шляхи розвитку та навчання команди проекту; засади планування трудової діяльності колективів; основи трудового законодавства.
• Майбутні фахівці повинні вміти: визначати основні принципи формування команди проекту; проектувати структуру персоналу проекту; формувати структуру складу проектної команди; здійснювати планування розвитку ефективної проектної команди; використовувати основні стилі управління проекту та принципи мотивації персоналу проекту.
• Майбутні фахівці повинні розуміти: місце та роль людського ресурсу в проектах;
• Майбутні фахівці повинні використовувати: моделі та методи управління людськими і матеріальними ресурсами в проектах;
• Майбутні фахівці повинні аналізувати: зацікавлені сторони проекту для створення ефективної команди проекту та умови в яких виконується проект;
• Майбутні фахівці повинні оцінювати: ефективність роботи команди проекту; результати діяльності команди проекту.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Планування проектів та програм
• Організація взаємодії із стейкхолдерами
Короткий зміст навчальної програми:
Ефективне управління командою проекту – це основа управління проектом. Зазвичай інвестори розглядають команду проекту, як головний чинник його успішної реалізації. Система управління командою проекту включає методи, процедури, програми управління процесами, пов'язаними з людськими ресурсами, і забезпечує їх постійне вдосконалення. Основу концепції управління командою проекту в даний час складають зростаюча роль особистості працівника, знання його мотиваційних установок, вміння їх формувати і направляти у відповідності із завданнями, що стоять перед організаційною структурою управління проектом.
Рекомендована література:
1. Бушуєв С. Д. Управління проектами: Основи професійних знань та система оцінки компетентності проектних менеджерів / С. Д. Бушуєв, Н.С.Бушуєва (National Competence Baseline, NCB UA Version 3.0). — К.: ІРІДІУМ, 2006. — 208 с.
2. Морозов В. В. Формування, управління та розвиток команди проекту (поведінкової компетенції): навч.посібн. / Морозов В.В., Чередніченко А.М., Шпильова Т. І.; за ред. В.В. Морозова. – К.: «Таксон», 2009. – 464 с. (Ун-т економіки та права «КРОК»).
3. Ковальчук Г. Р. Менеджмент конфліктів у діяльності машинобудівних підприємств / Н.Ю. Подольчак, Г.Р. Ковальчук. - Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 192 c.
4. Кулініч І. О. Психологія управління: підручник / Кулінич І. О. – К.: Знання, 2011. – 415 с.
5. Кліффорд Ф - Грей, Ерік У. Ларсон Управління проектами: Практичне керівництво/ Пер. з англ — М: Видавництво «Справа і Сервіс», 2003. — 528 с6. Мазур И.И., Шапиро В.Д., Ольдерогге Н.Г. Управление проектами М.: Омега-Л, 2004. - 574 с.
7. Орр Алан Д. Управління проектами: Керівництво з ключових процесів моделей і методів / перек. з анг.; За наук. ред. Т.В. Герасимової, - Дніпропетровськ: Баланс Бізнес Букс, 2006. – 224 с.
7. Кодекс законів про працю [Електронний ресурс]
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30%)
• письмова екзаменаційна робота, усна компонента (70%)