Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Стратегічний аналіз

Спеціальність: Управління у сфері економічної конкуренції
Код дисципліни: 7.281.02.E.33
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: Д.е.н., професор Поплавська Ж.В.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1.Знати суть і особливості стратегічного аналізу у сфері конкуренції.
2.Володіти процесом і технологією стратегічного аналізу.
3.Вміти оцінити конкурентне середовище організацій та визначити їх конкурентний потенціал.
4. Опанувати методи оцінки конкурентної позиції організації та портфельні методи дослідження її ринкової позиції
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Стратегічний менеджмент, економічний аналіз, фінансовий аналіз, міжнародна конкуренція
Короткий зміст навчальної програми:
Стратегічний аналіз:суть, особливості і використання; аналіз макросередовища; аналіз конкурентного середовища; аналіз конкурентного потенціалу організації; стратегічне позиціонування; інтегровані методи стратегічного аналізу; інформаційні джерела в стратегічному аналізі
Рекомендована література:
1. К.І.Редченко. Стратегічний аналіз у бізнесі. – Львів, Новий світ-2000,2003
2. М.Портер. Стратегія конкуренції. - К.: Основи, 1998
3. К.Боумэн. Стратегия на практике. - С-Пб.:Питер, 200
4. Robert M.Grant. Contemporary Strategy Analysis, 8th Edition, 2013
5. Поплавська Ж.В. Стратегічний аналіз. Практикум. - Львів, Вид-во НУ “ЛП”, 2007
Методи і критерії оцінювання:
усне опитування, виконання індивідуального науково-дослідного завдання, оцінки за усні відповіді на практичних заняттях, підготовка аналітичних доповідей, захист рефератів