Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Розробка систем управління діяльністю підприємства в умовах міжнародної конкуренції (курсовий проект)

Спеціальність: Управління у сфері економічної конкуренції
Код дисципліни: 7.281.02.E.40
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: к.е.н., доц. Данилович-Кропивницька М.Л.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті написання курсової роботи студент повинен:
• закріпити теоретичні знання в галузі міжнародної конкуренції та конкурентоспроможності;
• оволодіти прикладними аспектами аналізу суб’єктів господарювання щодо здійснення ними діяльності на міжнародних ринках, які дозволять в майбутньому успішно забезпечувати створення та підтримання конкурентного середовища на ринку України та полегшить вітчизняним підприємствам доступ на ринки інших країн.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит: Конкуренція та конкурентоспроможність національного виробника
кореквізити: Міжнародна конкуренція
Короткий зміст навчальної програми:
Загальна характеристика вибраного підприємства як суб’єкта міжнародних економічних відносин. Обчислити iнтенсивнiсть конкуренцiї у галузi за коефiцiєнтом концентрацiї, iндексами Лiнда, Герфiндаля-Гiршмана. Проаналізувати конкурентні переваги основних товарiв даного пiдприємства, галузi, регiону, країни, у яких воно функціонує. Описати тип ринку, на якому дiє пiдприємство та дiю сил конкуренцiї згiдно з моделлю М. Портера. Здiйснити монiторинг та оцiнити конкурентоспроможність 3-4 основних конкурентiв пiдприємства. Видiлити конкурентнi переваги та недолiки аналiзованого пiдприємства за допомогою SWОТ-аналiзу та “ланцюжка створення цiнностей”. Сформувати та обгрунтувати стратегiю конкуренції пiдприємства на внутрiшньому та зовнiшньому ринках. Оцiнити роль аналiзованого пiдприємства, галузi, у якій воно дiє, у досягненнi конкурентоспроможностi України відповідно до „національного ромба”. Описати кластер, у якому дiє або потенційно може діяти пiдприємство. Оцiнити можливостi пiдприємства щодо участi у глобальнiй конкуренцiї та обрати його можливу глобальну стратегiю.
Рекомендована література:
1. Должанський І.З., Загорна Т.О. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник. - К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 384 с.
2. Кузьмiн О.С., Горбаль Н.І. Управлiння мiжнародною конкурентоспроможнiстю пiдприємства (органiзацiї). — Львiв: Вид-во Нацiонального унiверситету “Львiвська полiтехнiка”, 2004. — 188 с.
3. Михайлова Л.І., Юрченко О.Ю., Данько Ю.І., Михайлов А.М. Міжнародний менеджмент: Навч. посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 200 с.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль (100 %, залік): усна форма (100%)