Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Комплексне дослідження архітектурно-містобудівного об'єкту, ч. 1
Спеціальність: Містобудування
Код дисципліни: 7.191.02.E.34
Кількість кредитів: 3.5
Кафедра: Містобудування
Лектор: доц., к.техн.н. Гоблик Анна Вікторівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• Знання та розуміння предметної області та фаху;
• Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними; здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел.
• Уміння проводити дослідження на відповідному рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності формувати (роблячи презентації, або представляючи звіти) нові продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні методи їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси;
• Уміння думати абстрактно, здатність до аналізу та синтезу, що дозволяє формулювати висновки (діагноз) для різних типів складних управлінських задач, здійснювати планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб; уміння адаптуватися та працювати в нових ситуаціях.
• Компетентність у сучасних концепціях у містобудуванні;
• Компетентність у роботі з пам’ятками архітектури та містобудування і при проектуванні об’єктів в межах охоронних зон;
• Застосування знань комплексного дослідження архітектурно-містобудівного об’єкту в архітектурно-містобудівному проектуванні та проведенні науково-дослідницької діяльності;
• Комплексного дослідження архітектурно-містобудівного та ландшафтного об’єкту задля застосування отриманих результатів в прийнятті проектного рішення;
• Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними; здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел.
• Уміння проводити дослідження на відповідному рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності формувати (роблячи презентації, або представляючи звіти) нові продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні методи їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси;
• Уміння думати абстрактно, здатність до аналізу та синтезу, що дозволяє формулювати висновки (діагноз) для різних типів складних управлінських задач, здійснювати планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб; уміння адаптуватися та працювати в нових ситуаціях.
• Компетентність у сучасних концепціях у містобудуванні;
• Компетентність у роботі з пам’ятками архітектури та містобудування і при проектуванні об’єктів в межах охоронних зон;
• Застосування знань комплексного дослідження архітектурно-містобудівного об’єкту в архітектурно-містобудівному проектуванні та проведенні науково-дослідницької діяльності;
• Комплексного дослідження архітектурно-містобудівного та ландшафтного об’єкту задля застосування отриманих результатів в прийнятті проектного рішення;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Архітектурне проектування
• Основи комп’ютерного моделювання архітектурних об’єктів
• Основи містобудування
• Основи комп’ютерного моделювання архітектурних об’єктів
• Основи містобудування
Короткий зміст навчальної програми:
Вивчається технологія застосування методів ГІС — аналізу на етапах виконання комплексного дослідження архітектурно - містобудівного об'єкту: технологія створення цифрової карти території архітектурно - містобудівного об'єкту на основі використання картографічних ресурсів з мережі Інтернет; технологія створення таблиць атрибутивних даних архітектурно - містобудівного об’єкту; методи виконання комплексного аналізу архітектурно - містобудівного об'єкту з використанням інструментів тематичного картографування в середовищі ГІС – пакету; технологія формування SQL – запитів до бази даних об'єкту дослідження.
Рекомендована література:
• Любицький Р.І. Опрацювання тематичної карти демографії району: методичні вказівки до практичних занять та індивідуальних завдань для студентів спеціальності «8.06010202 Містобудування». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2017. – 36 с.
• Посацький Б.С., Ідак Ю.В. Функціональний і композиційний аналіз територіального об’єкту (для КР «Комплексне дослідження архітектурного об’єкту»): методичні вказівки для студентів спеціальностей 7.00120102.9900 «Містобудування», 7.00120102.0100 «Ландшафтна архітектура». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2012. – 27 с.
• Гоблик А.В., Тупісь С.П. Комп’ютерні технології в містобудівельному проектуванні (Частина І): методичні вказівки до практичних занять та індивідуальних завдань для студентів спеціальності «8.06010202 Містобудування». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2011. – 36 с.
• Посацький Б.С., Ідак Ю.В. Функціональний і композиційний аналіз територіального об’єкту (для КР «Комплексне дослідження архітектурного об’єкту»): методичні вказівки для студентів спеціальностей 7.00120102.9900 «Містобудування», 7.00120102.0100 «Ландшафтна архітектура». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2012. – 27 с.
• Гоблик А.В., Тупісь С.П. Комп’ютерні технології в містобудівельному проектуванні (Частина І): методичні вказівки до практичних занять та індивідуальних завдань для студентів спеціальності «8.06010202 Містобудування». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2011. – 36 с.
Методи і критерії оцінювання:
• виконання індивідуальних завдань (50%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (50%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (50%)
Комплексне дослідження архітектурно-містобудівного об'єкту, ч. 1
Спеціальність: Містобудування
Код дисципліни: 7.191.02.E.46
Кількість кредитів: 3.5
Кафедра: Містобудування
Лектор: доц., к.техн.н. Гоблик Анна Вікторівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• Знання та розуміння предметної області та фаху;
• Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними; здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел.
• Уміння проводити дослідження на відповідному рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності формувати (роблячи презентації, або представляючи звіти) нові продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні методи їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси;
• Уміння думати абстрактно, здатність до аналізу та синтезу, що дозволяє формулювати висновки (діагноз) для різних типів складних управлінських задач, здійснювати планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб; уміння адаптуватися та працювати в нових ситуаціях.
• Компетентність у сучасних концепціях у містобудуванні;
• Компетентність у роботі з пам’ятками архітектури та містобудування і при проектуванні об’єктів в межах охоронних зон;
• Застосування знань комплексного дослідження архітектурно-містобудівного об’єкту в архітектурно-містобудівному проектуванні та проведенні науково-дослідницької діяльності;
• Комплексного дослідження архітектурно-містобудівного та ландшафтного об’єкту задля застосування отриманих результатів в прийнятті проектного рішення;
• Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними; здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел.
• Уміння проводити дослідження на відповідному рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності формувати (роблячи презентації, або представляючи звіти) нові продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні методи їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси;
• Уміння думати абстрактно, здатність до аналізу та синтезу, що дозволяє формулювати висновки (діагноз) для різних типів складних управлінських задач, здійснювати планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб; уміння адаптуватися та працювати в нових ситуаціях.
• Компетентність у сучасних концепціях у містобудуванні;
• Компетентність у роботі з пам’ятками архітектури та містобудування і при проектуванні об’єктів в межах охоронних зон;
• Застосування знань комплексного дослідження архітектурно-містобудівного об’єкту в архітектурно-містобудівному проектуванні та проведенні науково-дослідницької діяльності;
• Комплексного дослідження архітектурно-містобудівного та ландшафтного об’єкту задля застосування отриманих результатів в прийнятті проектного рішення;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Архітектурне проектування
• Основи комп’ютерного моделювання архітектурних об’єктів
• Основи містобудування
• Основи комп’ютерного моделювання архітектурних об’єктів
• Основи містобудування
Короткий зміст навчальної програми:
Вивчається технологія застосування методів ГІС — аналізу на етапах виконання комплексного дослідження архітектурно - містобудівного об'єкту: технологія створення цифрової карти території архітектурно - містобудівного об'єкту на основі використання картографічних ресурсів з мережі Інтернет; технологія створення таблиць атрибутивних даних архітектурно - містобудівного об’єкту; методи виконання комплексного аналізу архітектурно - містобудівного об'єкту з використанням інструментів тематичного картографування в середовищі ГІС – пакету; технологія формування SQL – запитів до бази даних об'єкту дослідження.
Рекомендована література:
• Любицький Р.І. Опрацювання тематичної карти демографії району: методичні вказівки до практичних занять та індивідуальних завдань для студентів спеціальності «8.06010202 Містобудування». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2017. – 36 с.
• Посацький Б.С., Ідак Ю.В. Функціональний і композиційний аналіз територіального об’єкту (для КР «Комплексне дослідження архітектурного об’єкту»): методичні вказівки для студентів спеціальностей 7.00120102.9900 «Містобудування», 7.00120102.0100 «Ландшафтна архітектура». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2012. – 27 с.
• Гоблик А.В., Тупісь С.П. Комп’ютерні технології в містобудівельному проектуванні (Частина І): методичні вказівки до практичних занять та індивідуальних завдань для студентів спеціальності «8.06010202 Містобудування». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2011. – 36 с.
• Посацький Б.С., Ідак Ю.В. Функціональний і композиційний аналіз територіального об’єкту (для КР «Комплексне дослідження архітектурного об’єкту»): методичні вказівки для студентів спеціальностей 7.00120102.9900 «Містобудування», 7.00120102.0100 «Ландшафтна архітектура». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2012. – 27 с.
• Гоблик А.В., Тупісь С.П. Комп’ютерні технології в містобудівельному проектуванні (Частина І): методичні вказівки до практичних занять та індивідуальних завдань для студентів спеціальності «8.06010202 Містобудування». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2011. – 36 с.
Методи і критерії оцінювання:
• виконання індивідуальних завдань (50%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (50%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (50%)