Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 3
Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 6.161.00.O.16
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: Доц. Фучила О. М. доц. Дмитрук В.А., доц. Шайнер А.І.,
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
• вести розмову на зазначені теми, пов'язані зі спеціальністю, висловлювати і обмінюватись думками та фактичною інформацією щодо визначеної тематики;
• демонструвати розуміння понять, дотичних до зазначеної тематики, включаючи детальну інформацію;
• спілкуватись в академічному чи професійному середовищі, могти висловити думку усно та письмово у вигляді розширеної анотації, неформальної статті, дискурсивного есе, електронного листа;
• робити презентації на теми згідно з навчальною програмою, передаючи просту пряму інформацію, що має безпосереднє відношення до академічного середовища;
• писати повідомлення і коментарі на форумі, висловлюючи свою думку і коментуючи думки інших, висловлюючи згоду чи незгоду на інформацію, яку можна знайти в соціальних мережах і віртуальному навчальному середовищі;
• отримувати загальну та конкретну інформацію з текстів навчального та професійного змісту, ефективно користуючись різними стратегіями читання;
• розпізнавати фактичну/нефактичну, важливу/менш важливу, актуальну/неактуальну інформацію у писаних текстах навчального та професійного змісту;
• вгадувати значення незнайомих слів, що містяться у писаних текстах та усних виступах (розмовах) навчального та професійного змісту, користуючись контекстними підказками та лінгвістичними засобами;
• розуміти основні ідеї та розпізнавати загальну/конкретну інформацію з аудіо та відео джерел у типових ситуаціях, пов’язаних з навчанням та майбутньою спеціальністю;
• визначати мету та/або думку мовця/автора у довших нескладних аутентичних текстах з типових тем, пов’язаних з навчанням/ майбутньою спеціальністю.
• спілкуватися іноземною мовою у знайомому академічному та загально-професійному середовищі, щоб:
• обговорювати загальні навчальні та пов’язані зі спеціалізацією питання, для того щоб досягти порозуміння;
• готувати публічні виступи з низки загальних питань у політичній, економічній та культурній сферах із застосуванням відповідних засобів вербальної та невербальної комунікації;
• знаходити нову текстову, графічну, аудіо та відео інформацію з питань, пов’язаних з загальною академічною та професійною діяльністю, що міститься в іншомовних матеріалах (як у надрукованому, так і в електронному вигляді), користуючись відповідними пошуковими методами;
• аналізувати інформацію з іншомовних джерел для отримання даних, необхідних для виконання загальних академічних та професійних завдань;
• писати іноземною мовою низку документів, необхідних для участі у міжнародних академічних заходах, програмах обміну студентами та для працевлаштування
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та Результати навчання: очікується, що після завершення вивчення відповідного модуля студент буде здатний:
• вести розмову на загальні, теми і теми, пов'язані зі спеціальністю, висловлювати і обмінюватись думками та фактичною інформацією про події, пов'язані з навчанням; • демонструвати розуміння чітких і простих повідомлень, включаючи детальну інформацію про попередження, анонси та інструкції в академічних і професійних ситуаціях; • домовлятись по телефону в академічному чи професійному середовищі, в тому числі при з’єднанні, залишаючи чи приймаючи повідомлення, за умови, що мова співрозмовника чітко сформульована; • писати електронні листи в навчальних освітніх цілях, передаючи просту пряму інформації, що має безпосереднє відношення до академічному середовища і повсякденного життя; • писати повідомлення і коментарі на форумі, висловлюючи свою думку і коментуючи думки інших, висловлюючи згоду чи незгоду на інформацію, яку можна знайти в соціальних мережах і віртуальному навчальному середовищі;• правильно заповнювати заявки та реєстраційні форми для поселення та участі у конференції з відповідним ступенем точності і адекватності.
• отримувати загальну та конкретну інформацію з текстів навчального та професійного змісту, ефективно користуючись різними стратегіями читання;
• розпізнавати фактичну/нефактичну, важливу/менш важливу, актуальну/неактуальну інформацію у писаних текстах навчального та професійного змісту;
• вгадувати значення незнайомих слів, що містяться у писаних текстах та усних виступах (розмовах) навчального та професійного змісту, користуючись контекстними підказками та лінгвістичними засобами;
• розуміти основні ідеї та розпізнавати загальну/конкретну інформацію з аудіо та відео джерел у типових ситуаціях, пов’язаних з навчанням та майбутньою спеціальністю;
• визначати мету та/або думку мовця/автора у довших нескладних аутентичних текстах з типових тем, пов’язаних з навчанням/ майбутньою спеціальністю.
• готувати та представляти правильно структуровані усні виступи професійного змісту, користуючись відповідними лінгвістичними та нелінгвістичними засобами комунікації;
• вміти логічно та зв’язно організовувати інформацію, пов’язану з типовими навчальними та професійними темами для подальшого усного представлення, користуючись відповідними мовними засобами;
• демонструвати знання достатньої кількості доречних слів та термінів, необхідних для представлення інформації з обраної теми, пов’язаної з майбутньою професією, та вміння їх правильно використовувати під час усного виступу;
• демонструвати вміння користуватись необхідними сигнальними лінгвістичними засобами під час усного виступу;
• пояснювати інформацію, представлену у графічній формі, під час усного виступу, користуючись відповідними лінгвістичними засобами;
• відповідати на питання слухачів щодо змісту та форми представлення інформації; реагувати на незручні питання, організовувати обговорення теми виступу, користуючись відповідними лінгвістичними засобами.
• вести розмову на зазначені теми, пов'язані зі спеціальністю, висловлювати і обмінюватись думками та фактичною інформацією щодо визначеної тематики;
• демонструвати розуміння понять, дотичних до зазначеної тематики, включаючи детальну інформацію;
• спілкуватись в академічному чи професійному середовищі, могти висловити думку усно та письмово у вигляді розширеної анотації, неформальної статті, дискурсивного есе, електронного листа;
• робити презентації на теми згідно з навчальною програмою, передаючи просту пряму інформацію, що має безпосереднє відношення до академічного середовища;
• писати повідомлення і коментарі на форумі, висловлюючи свою думку і коментуючи думки інших, висловлюючи згоду чи незгоду на інформацію, яку можна знайти в соціальних мережах і віртуальному навчальному середовищі;
• отримувати загальну та конкретну інформацію з текстів навчального та професійного змісту, ефективно користуючись різними стратегіями читання;
• розпізнавати фактичну/нефактичну, важливу/менш важливу, актуальну/неактуальну інформацію у писаних текстах навчального та професійного змісту;
• вгадувати значення незнайомих слів, що містяться у писаних текстах та усних виступах (розмовах) навчального та професійного змісту, користуючись контекстними підказками та лінгвістичними засобами;
• розуміти основні ідеї та розпізнавати загальну/конкретну інформацію з аудіо та відео джерел у типових ситуаціях, пов’язаних з навчанням та майбутньою спеціальністю;
• визначати мету та/або думку мовця/автора у довших нескладних аутентичних текстах з типових тем, пов’язаних з навчанням/ майбутньою спеціальністю.
• спілкуватися іноземною мовою у знайомому академічному та загально-професійному середовищі, щоб:
• обговорювати загальні навчальні та пов’язані зі спеціалізацією питання, для того щоб досягти порозуміння;
• готувати публічні виступи з низки загальних питань у політичній, економічній та культурній сферах із застосуванням відповідних засобів вербальної та невербальної комунікації;
• знаходити нову текстову, графічну, аудіо та відео інформацію з питань, пов’язаних з загальною академічною та професійною діяльністю, що міститься в іншомовних матеріалах (як у надрукованому, так і в електронному вигляді), користуючись відповідними пошуковими методами;
• аналізувати інформацію з іншомовних джерел для отримання даних, необхідних для виконання загальних академічних та професійних завдань;
• писати іноземною мовою низку документів, необхідних для участі у міжнародних академічних заходах, програмах обміну студентами та для працевлаштування
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та Результати навчання: очікується, що після завершення вивчення відповідного модуля студент буде здатний:
• вести розмову на загальні, теми і теми, пов'язані зі спеціальністю, висловлювати і обмінюватись думками та фактичною інформацією про події, пов'язані з навчанням; • демонструвати розуміння чітких і простих повідомлень, включаючи детальну інформацію про попередження, анонси та інструкції в академічних і професійних ситуаціях; • домовлятись по телефону в академічному чи професійному середовищі, в тому числі при з’єднанні, залишаючи чи приймаючи повідомлення, за умови, що мова співрозмовника чітко сформульована; • писати електронні листи в навчальних освітніх цілях, передаючи просту пряму інформації, що має безпосереднє відношення до академічному середовища і повсякденного життя; • писати повідомлення і коментарі на форумі, висловлюючи свою думку і коментуючи думки інших, висловлюючи згоду чи незгоду на інформацію, яку можна знайти в соціальних мережах і віртуальному навчальному середовищі;• правильно заповнювати заявки та реєстраційні форми для поселення та участі у конференції з відповідним ступенем точності і адекватності.
• отримувати загальну та конкретну інформацію з текстів навчального та професійного змісту, ефективно користуючись різними стратегіями читання;
• розпізнавати фактичну/нефактичну, важливу/менш важливу, актуальну/неактуальну інформацію у писаних текстах навчального та професійного змісту;
• вгадувати значення незнайомих слів, що містяться у писаних текстах та усних виступах (розмовах) навчального та професійного змісту, користуючись контекстними підказками та лінгвістичними засобами;
• розуміти основні ідеї та розпізнавати загальну/конкретну інформацію з аудіо та відео джерел у типових ситуаціях, пов’язаних з навчанням та майбутньою спеціальністю;
• визначати мету та/або думку мовця/автора у довших нескладних аутентичних текстах з типових тем, пов’язаних з навчанням/ майбутньою спеціальністю.
• готувати та представляти правильно структуровані усні виступи професійного змісту, користуючись відповідними лінгвістичними та нелінгвістичними засобами комунікації;
• вміти логічно та зв’язно організовувати інформацію, пов’язану з типовими навчальними та професійними темами для подальшого усного представлення, користуючись відповідними мовними засобами;
• демонструвати знання достатньої кількості доречних слів та термінів, необхідних для представлення інформації з обраної теми, пов’язаної з майбутньою професією, та вміння їх правильно використовувати під час усного виступу;
• демонструвати вміння користуватись необхідними сигнальними лінгвістичними засобами під час усного виступу;
• пояснювати інформацію, представлену у графічній формі, під час усного виступу, користуючись відповідними лінгвістичними засобами;
• відповідати на питання слухачів щодо змісту та форми представлення інформації; реагувати на незручні питання, організовувати обговорення теми виступу, користуючись відповідними лінгвістичними засобами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Рівень володіння іноземною мовою А2 - В1 за ЗЄР
Попередні умови та додаткові вимоги:
Пререквізити: - Рівень знань A2-В1
Кореквізити: Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 1, 2.
Попередні умови та додаткові вимоги:
Пререквізити: - Рівень знань A2-В1
Кореквізити: Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 1, 2.
Короткий зміст навчальної програми:
Методи наукового дослідження.
Етика дослідження.
Наукова доброчесність.
Професійна етика .
Рекомендована література:
. Навчально-методичне забезпечення
1. English for Specific Purposes (ESP) National Curriculum for Universities: Програма з англійської мови для професійного спілкування [Text] / Г. Є. Бакаєва, О.А. Борисенко, І. І. Зуєнок [та інші] / Ministry of Education and Science of Ukraine. – К. : Ленвіт, 2005. – 119 с. МОН України (Лист МОН України № 14/18.2_481 від 02.03.2005 р.).
2.“Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання”. Резолюція Ради Європейського союзу 2011 р.
3. Положення про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів. НУ «Львівська політехніка». – 09.06.2016. – 10с.
8. Рекомендована література
Англійська мова
Базова
1. Спілкуємося англійською мовою. Вищий рівень. За ред. доц. Байбакової І.М., доц. Гасько О.Л., доц. Федоришина М.С. – Львів: Видавництво «Растр-7», 2008.
2. Eric H. Glendinning, John McEwan. Oxford English for Information Technology. – Oxford: Oxford University Press, 2006.
3. Santiago Remacha Esteras. Infotech. English for computer users. Student’s book. Cambridge. 2008 – 168c.
4. Murphy, Raymond + CD English Grammar in Use. A self-study Reference and Practice Book for intermediate Students of English with Answers / Raymond Murphy. - Third Edition. Included CD-ROM. - Cambridge University Press, 2005. - 379 p.
5. Readings in Computing. Доц. Байбакова І.М., Гавран М.І. та ін. – Львів: ТзОВ «Простір-М», 2008.
Допоміжна
Brieger N., Comfort J. (1992) Language Reference for Business English. Prentice Hall International.
Cambridge English for Job-hunting (with Audio-CD) / Colm Downes. – Cambridge University Press. – 2nd ed., reprinted. – 2009. – 112 p.
N. Huckin, Leslie Olsen. (1991) Technical Writing and Professional Communication for Nonnative Speakers of English. Mc Graw-Hill, Inc.
Кострицька С.І., Зуєнок І.І., Швець О.Д, Поперечна Н.В.. Англійська мова для навчання і роботи: підручник для студ. вищ. навч. закл.: у 4 т. Т. 1. Спілкування в соціальному, академічному та професійному середовищах = English for Study and Work: Coursebook in 4 books. Book 1 Socialising in Academic and Professional Environment / С.І. Кострицька, І.І. Зуєнок, О.Д. Швець, Н.В. Поперечна ; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 162 с.
Програма з англійської мови для професійного спілкування / Г.Є.Бакаєва, О.А.Борисенко, І.І.Зуєнок, В.О.Іваніщева, Л.Й.Клименко, Т.І.Козимирська, С.І.Кострицька, Т.І.Скрипник, Н.Ю.Тодорова, А.О.Ходцева. – К.: Ленвіт, 2005 – 119 с., МОН України (Лист МОН України № 14/18.2_481 від 02.03.2005 р.).
Ягельська Н.В.Європейський мовний портфель для економістів (Проект).– К.: Ленвіт, 2004.–56 с.
Німецька мова.
Комунікативна німецька мова : навчальний посібник (ч. 1) / За ред. В. Задорожного ... [та ін.]. - Львів, БаК, 1998. - 162 c. : іл., табл.
Комунікативна німецька мова (ч. 2) / За ред. М. Весни, В. Задорожного, Т. Зайферта. – Вінниця «Поділля-2000», 2003. - 16о c.
Deutsch fur den Beruf (Німецька мова для фаху, підручник для студентів технічних спеціальностей) / За ред. М. Весни, В. Задорожного. - Львів : “Растр-7”, 2010. - 276 c.
Lehr- und Ubungsbuch der deutschen Grammatik – aktuell Autoren/Herausgeber: Hilke Dreyer, Richard Schmitt Ausgabe: 2. Uberarbeitete Ausgabe
Gro?es Ubungsbuch Deutsch Autoren/Herausgeber: Sabine Dinsel, Susanne Geiger Ausgabe: 1. Uberarbeitete Ausgabe
Langenscheidt Power Worterbuch Deutsch als Fremdsprache Autoren/Herausgeber: Dieter Gotz, Redaktion Langenscheidt (Hrsg.)
Mittelpunkt / Mittelpunkt neu B1+ Autoren/Herausgeber: Birgit Braun, Margit Doubek, Nadja Fugert, Sandra Hohmann vitamin de Zeitschrift fur junge Deutschlerner Verein -- "vitamin de", NP PRESS.DE.
Французька мова
Бабкіна М.І. Ділова кореспонденція: Навчальний посібник з французької мови для студентів вищих технічний навчальних закладів / М.І. Бабкіна. – Львів: ЗУКЦ, ПП НВФ БІАРП, 2012. – 152 с.
Бабкіна М.І. Збірник граматичних завдань з французької мови: Навчальний посібник для студентів вищих технічних навчальних закладів / М.І.Бабкіна. – 3-тє вид., переробл. і доповн. Львів: – ЗУКЦ, 2015. – 260 с.
Parlez-vous francais ? Чи розмовляєте французькою мовою?: Навчальний посібник / За ред. І.Ключковської. – Львів: БаК, 2001. – 196 с.
Ділова французька мова: навч. посіб. / Н.М.Демчук, В.Г.Міщенко. – Львів: Новий світ-2000, 2013. – 225 с.
Самостійна робота студентів з навчальної дисципліни “Іноземна мова (французька) за професійним спрямуванням”: метод. вказівки для студентів денної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня “Бакалавр” усіх базавих напрямів / уклад. М.І.Бабкіна, Б.Г.Кушка. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 28 с.
France / Ministere des Affaires etrangeres. – Paris : La documentation francaise, 2004. – 228 p.
Oddou M. Informatique. com / Marc Oddou. – CLE international, 2010. – 94 p.
Chollet I. Precis de grammaire / Isabelle Chollet, Jean-Michel Robert. – CLE international, 2009. – 224 p.
Словники.
Періодичні та Інтернет-видання фахового спрямування.
1. English for Specific Purposes (ESP) National Curriculum for Universities: Програма з англійської мови для професійного спілкування [Text] / Г. Є. Бакаєва, О.А. Борисенко, І. І. Зуєнок [та інші] / Ministry of Education and Science of Ukraine. – К. : Ленвіт, 2005. – 119 с. МОН України (Лист МОН України № 14/18.2_481 від 02.03.2005 р.).
2.“Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання”. Резолюція Ради Європейського союзу 2011 р.
3. Положення про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів. НУ «Львівська політехніка». – 09.06.2016. – 10с.
8. Рекомендована література
Англійська мова
Базова
1. Спілкуємося англійською мовою. Вищий рівень. За ред. доц. Байбакової І.М., доц. Гасько О.Л., доц. Федоришина М.С. – Львів: Видавництво «Растр-7», 2008.
2. Eric H. Glendinning, John McEwan. Oxford English for Information Technology. – Oxford: Oxford University Press, 2006.
3. Santiago Remacha Esteras. Infotech. English for computer users. Student’s book. Cambridge. 2008 – 168c.
4. Murphy, Raymond + CD English Grammar in Use. A self-study Reference and Practice Book for intermediate Students of English with Answers / Raymond Murphy. - Third Edition. Included CD-ROM. - Cambridge University Press, 2005. - 379 p.
5. Readings in Computing. Доц. Байбакова І.М., Гавран М.І. та ін. – Львів: ТзОВ «Простір-М», 2008.
Допоміжна
Brieger N., Comfort J. (1992) Language Reference for Business English. Prentice Hall International.
Cambridge English for Job-hunting (with Audio-CD) / Colm Downes. – Cambridge University Press. – 2nd ed., reprinted. – 2009. – 112 p.
N. Huckin, Leslie Olsen. (1991) Technical Writing and Professional Communication for Nonnative Speakers of English. Mc Graw-Hill, Inc.
Кострицька С.І., Зуєнок І.І., Швець О.Д, Поперечна Н.В.. Англійська мова для навчання і роботи: підручник для студ. вищ. навч. закл.: у 4 т. Т. 1. Спілкування в соціальному, академічному та професійному середовищах = English for Study and Work: Coursebook in 4 books. Book 1 Socialising in Academic and Professional Environment / С.І. Кострицька, І.І. Зуєнок, О.Д. Швець, Н.В. Поперечна ; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 162 с.
Програма з англійської мови для професійного спілкування / Г.Є.Бакаєва, О.А.Борисенко, І.І.Зуєнок, В.О.Іваніщева, Л.Й.Клименко, Т.І.Козимирська, С.І.Кострицька, Т.І.Скрипник, Н.Ю.Тодорова, А.О.Ходцева. – К.: Ленвіт, 2005 – 119 с., МОН України (Лист МОН України № 14/18.2_481 від 02.03.2005 р.).
Ягельська Н.В.Європейський мовний портфель для економістів (Проект).– К.: Ленвіт, 2004.–56 с.
Німецька мова.
Комунікативна німецька мова : навчальний посібник (ч. 1) / За ред. В. Задорожного ... [та ін.]. - Львів, БаК, 1998. - 162 c. : іл., табл.
Комунікативна німецька мова (ч. 2) / За ред. М. Весни, В. Задорожного, Т. Зайферта. – Вінниця «Поділля-2000», 2003. - 16о c.
Deutsch fur den Beruf (Німецька мова для фаху, підручник для студентів технічних спеціальностей) / За ред. М. Весни, В. Задорожного. - Львів : “Растр-7”, 2010. - 276 c.
Lehr- und Ubungsbuch der deutschen Grammatik – aktuell Autoren/Herausgeber: Hilke Dreyer, Richard Schmitt Ausgabe: 2. Uberarbeitete Ausgabe
Gro?es Ubungsbuch Deutsch Autoren/Herausgeber: Sabine Dinsel, Susanne Geiger Ausgabe: 1. Uberarbeitete Ausgabe
Langenscheidt Power Worterbuch Deutsch als Fremdsprache Autoren/Herausgeber: Dieter Gotz, Redaktion Langenscheidt (Hrsg.)
Mittelpunkt / Mittelpunkt neu B1+ Autoren/Herausgeber: Birgit Braun, Margit Doubek, Nadja Fugert, Sandra Hohmann vitamin de Zeitschrift fur junge Deutschlerner Verein -- "vitamin de", NP PRESS.DE.
Французька мова
Бабкіна М.І. Ділова кореспонденція: Навчальний посібник з французької мови для студентів вищих технічний навчальних закладів / М.І. Бабкіна. – Львів: ЗУКЦ, ПП НВФ БІАРП, 2012. – 152 с.
Бабкіна М.І. Збірник граматичних завдань з французької мови: Навчальний посібник для студентів вищих технічних навчальних закладів / М.І.Бабкіна. – 3-тє вид., переробл. і доповн. Львів: – ЗУКЦ, 2015. – 260 с.
Parlez-vous francais ? Чи розмовляєте французькою мовою?: Навчальний посібник / За ред. І.Ключковської. – Львів: БаК, 2001. – 196 с.
Ділова французька мова: навч. посіб. / Н.М.Демчук, В.Г.Міщенко. – Львів: Новий світ-2000, 2013. – 225 с.
Самостійна робота студентів з навчальної дисципліни “Іноземна мова (французька) за професійним спрямуванням”: метод. вказівки для студентів денної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня “Бакалавр” усіх базавих напрямів / уклад. М.І.Бабкіна, Б.Г.Кушка. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 28 с.
France / Ministere des Affaires etrangeres. – Paris : La documentation francaise, 2004. – 228 p.
Oddou M. Informatique. com / Marc Oddou. – CLE international, 2010. – 94 p.
Chollet I. Precis de grammaire / Isabelle Chollet, Jean-Michel Robert. – CLE international, 2009. – 224 p.
Словники.
Періодичні та Інтернет-видання фахового спрямування.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо.
• Підсумковий контроль: екзамен 55.
Поточний контроль (ПК) Разом за дисципліну-100
Аудиторна робота 45
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Індивідуальне письмове завдання 5
Виконання вправ з підручника. 5
Виконання лексико-граматичних тестів у ВНС 5
Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника. 5
Словник навчальної та спеціальної професійної лексики
Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо.
• Підсумковий контроль: екзамен (15- поточний контроль; 40 - самостійна робота + 45-контрольний захід).
Максимальна оцінка в балах - 100
• Підсумковий контроль: екзамен 55.
Поточний контроль (ПК) Разом за дисципліну-100
Аудиторна робота 45
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Індивідуальне письмове завдання 5
Виконання вправ з підручника. 5
Виконання лексико-граматичних тестів у ВНС 5
Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника. 5
Словник навчальної та спеціальної професійної лексики
Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо.
• Підсумковий контроль: екзамен (15- поточний контроль; 40 - самостійна робота + 45-контрольний захід).
Максимальна оцінка в балах - 100