Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Наукові дослідження та семінари

Спеціальність: Комп'ютерні науки (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.122.00.O.23
Кількість кредитів: 9
Кафедра: Автоматизовані системи управління
Лектор:
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Наукові дослідження та семінари

Спеціальність: Комп'ютерні науки (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.122.00.O.24
Кількість кредитів: 9
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор:
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Наукові дослідження та семінари

Спеціальність: Комп'ютерні науки (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.122.00.O.25
Кількість кредитів: 9
Кафедра: Системи автоматизованого проектування
Лектор:
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Наукові дослідження та семінари

Спеціальність: Комп'ютерні науки (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.122.00.O.22
Кількість кредитів: 9
Кафедра: Системи штучного інтелекту
Лектор: Бойко Наталія Іванівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Обирати режим візуалізації даних.
2. Застосовувати схему організації наукових досліджень.
3. Враховувати особливості людського сприйняття інформації при візуалізації у наукових дослідженнях.
4. Аналізувати дані в наукових роботах.
5. Ставити у відповідність абстрактним даним візуальні атрибути наукових досліджень.
6. Обирати методи організації наукових досліджень.
7. Враховувати принципи організації наукових досліджень.
8. Візуалізувати дані при організації наукових досліджень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Попередні навчальні дисципліни
Інтелектуальний аналіз даних
Методи та засоби інтеграції даних
Теорія прийняття рішень
Супутні і наступні навчальні дисципліни
Управління процесами виконання проекту
Інженерія проектування програмних систем
Методи та засоби інженерії даних та знань
Короткий зміст навчальної програми:
Мета викладання даної навчальної дисципліни є формування у студентів компетентностей з організації наукових досліджень для спрощення написання дослідницьких робіт.
Рекомендована література:
1. Бірта Г. О. Методологія і організація наукових досліджень : навч. посібн. / Габріелла Олександрівна Бірта, Юрій Георгійович Бургу. – К. : «Центр учбової літератури», 2014. – 142 с.
2. Бочелюк В.Й. Методика та організація наукових досліджень із психології : навч. пос. / В.Й. Бочелюк, В. В. Бочелюк – К.:Центр учбової літератури, 2008. – 360 с.
3. ГончаренкоС. У. Педагогічні дослідження. Методологічні поради молодим науковцям / Семен Устимович Гончаренко. – Київ-Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2008. – 278 с.
4. Дудченко А. А. Основы научных исследований : учеб. пособие / А. А. Дудченко. – К. : Т-во «Знання», КОО, 2000. – 114 с.
5. Ковальчук В. В. Основи наукових досліджень : навчальний по¬сібник / В. В. Ковальчук, Л. М. Моїсеєв. – 3-е вид., перероб. і допов. – К. : ВД «Професіонал», 2005. – 240 с.
6. Колесников О. В. Основи наукових досліджень : навч. посіб./ Олександр Володимирович Колесніков. – К. : Центр учбової літератури, 2011. – 144 с.
7. Крушельницька О.В. Метологія і організація наукових досліджень / О. В. Крушельницька. – К. : Кондор, 2006. – 206 с.
8. Лудченко А.А. Основы научных исследований: учеб. пособие / Лудченко А.А., Лудченко Я.А., Примак Т.А. ; под ред. А. А. Лудченко. – 2-е изд., стер. – К.: О-во «Знания», КОО, 2001. – 113 с.
9. Огурцов А.Н. Основы научных исследований : учеб.-метод. пособие / Александр Николаевич Огурцов. – Харьков : НТУ «ХПИ», 2008. – 178 с.
10. Основи методології та організації наукових досліджень: навч. посіб. для сту¬дентів, курсантів, аспірантів і ад’юнтів / за ред. А. Є. Конверського. – К. : Центр учбової літератури, 2010. – 352 с.
11. П’ятницька-Позднякова І. С. Основи наукових досліджень у вищій школі : навч. посібник / І. П’ятницька-Позднякова. – К. : [б.в.], 2003. – 116 с.
12. Сергієнко Л. П. Основи наукових досліджень у психології : кваліфікаційні та дипломні роботи [навчальний посібник] / Леонід Прокопович Сергієнко. – К. : Видавничий дім «Професіонал», 2009. – 240 с.
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, виконання практичних завдань, усне опитування;
- підсумковий контроль (60%, екзамен): тестування (50%), усна компонента (10%).