Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Економіка та бізнес
Спеціальність: Комп'ютерні науки та інформаційні технології
Код дисципліни: 6.122.00.O.60
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: к.е.н., доц. Барановська С.П.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
засвоїти: комплекс базових знань з економіки та бізнесу у сучасних умовах, а також набути практичних навичок, необхідних для економічного обґрунтування господарських рішень на рівні підприємства.
уміти: застосовувати набуті знання в управлінні підприємницькою діяльністю.
засвоїти: комплекс базових знань з економіки та бізнесу у сучасних умовах, а також набути практичних навичок, необхідних для економічного обґрунтування господарських рішень на рівні підприємства.
уміти: застосовувати набуті знання в управлінні підприємницькою діяльністю.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- пререквізит: мікроекономіка, макроекономіка
Короткий зміст навчальної програми:
У курсі “ Економіка та бізнес” розглядаються такі теми:
Підприємство в сучасній системі господарювання. Економіка підприємства. Інвестиційна діяльність підприємства. Оцінка бізнесу. Фінансовий менеджмент. Бізнес-планування:розробка бізнес-планів. Управлінський облік. Облік та оподаткування. Аналіз фінансово-господарської діяльності. Управління виробництвом. Маркетинг: управління продажами. Логістика. Управління персоналом. Антикризова політика підприємства.
Рекомендована література:
- Господарський кодекс України // Відомості Верховної Ради України. – 2003. - № 18-22.
- Бондар Н.М. Економіка підприємства: Навч.посіб. - 2-ге вид., доп. – К.: А.С.К., 2005. – 400 с.
- Економіка підприємства: Підручник / М.Г. Грещак, В.М. Колот, А.П. Наливайко та ін.; За заг. ред. С.Ф. Покропивного. – Вид. 2-ге, перероб. та доп. – К.: КНЕУ, 2004. – 528 с.
- Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. – 2-е европ. изд. – М.: СПб.: К.: Издательский дом „Вильямс”, 2003. – 593 с.
- Маркетинг: Підручник /В.Руделіус, О.Азарян, О.Виноградов та ін.: Ред.-упор. О.Сидоренко, П.Редько. — К.:Навч.-метод. центр ”Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні ”, 2005. – 473 с.
- Онисько С.М., Верзун А.А., Марич П.М. Фінанси підприємств: практикум для студентів вищих навчальних закладів освіти України/ За загальною редакцією С.М. Онисько. – Львів: Видавництво «Магнолія 2006», 2014 р. – 312 c.
- Петрович Й.М., Кіт А.Ф., Семенів О.М. та ін.. Економіка підприємства: Підручник / За загальною редакцією Й.М.Петровича. – Львів: «Новий Світ-2000», 2004. – 680 с.
- Федонін О. С. Потенціал підприємства: формування та оцінка К. КНЕУ, 2005. – 234 с.
- Системи прийняття рішень в економіці та техніці: від теорії до практики: колективна монографія у ІІ томах (Розділ 4.9. Методичні положення щодо прийняття управлінських рішень в інжиніринговому ціноутворенні) / О.Є. Кузьмін, В.Й. Жежуха, Н.А. Городиська.- Т. 2. - За заг. ред. Савчук Л.М. – Павлоград: Арт Синтез-Т, 2014. – 429 с. (С. 299-308).
- Бондар Н.М. Економіка підприємства: Навч.посіб. - 2-ге вид., доп. – К.: А.С.К., 2005. – 400 с.
- Економіка підприємства: Підручник / М.Г. Грещак, В.М. Колот, А.П. Наливайко та ін.; За заг. ред. С.Ф. Покропивного. – Вид. 2-ге, перероб. та доп. – К.: КНЕУ, 2004. – 528 с.
- Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. – 2-е европ. изд. – М.: СПб.: К.: Издательский дом „Вильямс”, 2003. – 593 с.
- Маркетинг: Підручник /В.Руделіус, О.Азарян, О.Виноградов та ін.: Ред.-упор. О.Сидоренко, П.Редько. — К.:Навч.-метод. центр ”Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні ”, 2005. – 473 с.
- Онисько С.М., Верзун А.А., Марич П.М. Фінанси підприємств: практикум для студентів вищих навчальних закладів освіти України/ За загальною редакцією С.М. Онисько. – Львів: Видавництво «Магнолія 2006», 2014 р. – 312 c.
- Петрович Й.М., Кіт А.Ф., Семенів О.М. та ін.. Економіка підприємства: Підручник / За загальною редакцією Й.М.Петровича. – Львів: «Новий Світ-2000», 2004. – 680 с.
- Федонін О. С. Потенціал підприємства: формування та оцінка К. КНЕУ, 2005. – 234 с.
- Системи прийняття рішень в економіці та техніці: від теорії до практики: колективна монографія у ІІ томах (Розділ 4.9. Методичні положення щодо прийняття управлінських рішень в інжиніринговому ціноутворенні) / О.Є. Кузьмін, В.Й. Жежуха, Н.А. Городиська.- Т. 2. - За заг. ред. Савчук Л.М. – Павлоград: Арт Синтез-Т, 2014. – 429 с. (С. 299-308).
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (20%): усне опитування, розв’язування задач. Написання контрольної роботи (20%). Підсумковий контроль (60%): залік.