Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Кваліфікаційний екзамен з іноземної мови
Спеціальність: Видавництво та поліграфія
Код дисципліни: 6.186.00.O.30
Кількість кредитів: 0
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: Кобрин Н.З.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• основи граматики: синтаксичні та морфологічні особливості іноземних мов
• головні лексико-термінологічні комплекси іноземної мови
• теоретичні та практичні постулати письмового і усного перекладу професійно-наукових текстів
• знання основ теорії та практики усної та письмової комунікації
Вміти:
• використовувати методи усної та письмової комунікації
• застосовувати навички виразного читання
• використовувати систему понять і термінів професійного змісту
• застосовувати навички усного та письмового перекладу
• володіти навичками мовлення, вміти вести дискусію та полеміку
• зрозуміти інформацію на слух
• головні лексико-термінологічні комплекси іноземної мови
• теоретичні та практичні постулати письмового і усного перекладу професійно-наукових текстів
• знання основ теорії та практики усної та письмової комунікації
Вміти:
• використовувати методи усної та письмової комунікації
• застосовувати навички виразного читання
• використовувати систему понять і термінів професійного змісту
• застосовувати навички усного та письмового перекладу
• володіти навичками мовлення, вміти вести дискусію та полеміку
• зрозуміти інформацію на слух
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 1, 2,3
Короткий зміст навчальної програми:
Навчання різних видів усного мовлення іноземною мовою: повідомлень, доповідей, діалогів, бесід, дискусій, презентацій. використання методики виразного читання, аудіювання та письма.
Моя спеціальність - поліграфія. Літографія - справжній винахід в друкарстві. Історія поліграфії.Огляд друкарських послуг. Види поліграфічної продукції.Як створити хорошу брошуру.Створення реклами.Історія друку книжок.Високий друк. Глибокий друк.Електронний друк. Як створити книгу у програмі Word і перетворити в РDF. Друкарська машина. Види форматів файлів.Історія шрифтів. Види шрифтів. Види принтерів.Точково-матричний принтер.Струменевий принтер. Лазерний принтер.Поліграфічні машини і технології.Цифрові поліграфічні машини.Комп'ютерне забезпечення для видавничої діяльності.Комп'ютерна програма Coral Draw. Комп'ютерна програма Photoshop. Комп'ютерна програма Раgemaker. Світові імена друкарської справи).
Рекомендована література:
Англійська мова:
1. Eales F. Oakes Fr. Speakout. Upper Intermediate. Pearson / Longman, 2011. – 175 p.
2. Eales F. Oakes Fr. Speakout. WorkBook Upper Intermediate. Pearson / Longman, 2011. – 96 p.
3. Azar, B.S (999) Understanding and Using English Grammar. New York: Pearson Education – 437p.
4. Comfort, J. (1996) Effective Telephoning. Oxford: Oxford University Press. – 126 p.
5. Ellis, M. and Nina O’Driscoll (1992) Socialising. Longmann. – 129 p.
6. Evans, V. (2005) Round Up 6. English Grammar Book. Longman.
7. Getting on in English (Upper Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Львів – 2009.
8. Murphy R., English Grammar in Use. CEF Level: B1 Intermediate - B2 High Intermediate. Cambridge University Press.
9. Quick Placement Test (2001) Oxford: Oxford University Press. – 26 p.
10. “Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання”. Резолюція Ради Європейського союзу 2011 р.
11. Кострицька С.І., Зуєнок І.І., Швець О.Д, Поперечна Н.В.. Англійська мова для навчання і роботи: підручник для студ. вищ. навч. закл.: у 4 т. Т. 1. Спілкування в соціальному, академічному та професійному середовищах = English for Study and Work: Coursebook in 4 books. Book 1 Socialising in Academic and Professional Environment / С.І. Кострицька, І.І. Зуєнок, О.Д. Швець, Н.В. Поперечна; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 162 с.
12. Програма з англійської мови для професійного спілкування / Г.Є.Бакаєва, О.А.Борисенко, І.І.Зуєнок, В.О. Іваніщева, Л.Й. Клименко, Т.І. Козимирська, С.І. Кострицька, Т.І. Скрипник, Н.Ю. Тодорова, А.О. Ходцева. – К.: Ленвіт, 2005 – 119 с., МОН України (Лист МОН України № 14/18.2_481 від 02.03.2005 р.).
13. Методичні вказівки до написання англійською мовою есе, реферату, анотації, наукової статті, тез доповіді, ревю та підготовкипрезентації. Видання друге, доповнене / І.М. Байбакова, О.Л. Гасько, Л.В. Лучит,Н.В. Мукан та інші. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. - 46 с.
14. Readings in Printing. Методичні вказівки з розвитку інтегрованих навичок читання та мовлення англійською мовою у галузі видавничої справи для студентів та аспірантів, ч.1 / Уклали: М.І.Гавран, Н.Є.Жорняк, О.М.Фучила, 2015. – 36 с.
15. Amos Julie-Ann. Pass that job interview. – Oxford: How to books, 2009. – 92 p.
16. Badger I. English for work. Everyday Business English (with Audio CD) / Ian Badger. – Longman, 2003. – 90 p.
17. Bly Robert W. Letter Writing Handbook. Webster’s New World. – Indiana: Wiley Publishing, Inc., 2004. – 603 p.
18. Getting on in English (Intermediate) . З грифом МОН. За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Львів -2012.
19. Getting on in English (Upper Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Частина 1. З грифом МОН. Львів – 2012.
20. Словники.
Німецька мова:
1. Kommunikatives Deutsch. Redaktionelle Leitung: Dr. V. Sadoroshnyj, Dr. Th. Seifert, Dr. F. Spitzner, M. Vesna. Lviv, 1998.
2. Весна М. Українсько-німецький розмовник. Растр-7, Львів – 2010.
3. Sprich richtig aus- Практичні завдання з розвитку фонетичних навичок з німецької мови для студентів І-ІІ курсів усіх спеціальностей, Львів 2004.
4. Lernziel Deutsch- Deutsch als Fremdsprache- Max Hueber Verlag- 1998
5. Becker, Braunert, Eisfeld. Dialog Beruf I. Max Hueber- Verlag, 1997.
6. Stalb H. Deutsch fur Studenten. Verlag fur Deutsch, 1995.
7. Словники.
Французька мова:
1. Попова И.Н., Козакова Ж.О. Французька мова- 21-ше вид., виправлене. Х,: ТОВ « Нестор Академік Паблішерз», 2008.- 576 с.
2. Даутель К. Французька граматика коротко і легко . К.: Методика,2011. – 192с
3. Дучин С. English+Le francais.- Суми: ИТД « Университетская книга», 2006.-508с.
4. Boulares M., Grand-Clement O. Conjugaison progressive du francais. CLE Internatonal, 2000-223p.
5. Gregoire M, Thievenaz O. Grammaire progressive du francais. CLE International, 2002-255p.
6 .Miquel C. Vocabulaire progressif du francais. CLE International, 2001-192p.
7. Словники.
1. Eales F. Oakes Fr. Speakout. Upper Intermediate. Pearson / Longman, 2011. – 175 p.
2. Eales F. Oakes Fr. Speakout. WorkBook Upper Intermediate. Pearson / Longman, 2011. – 96 p.
3. Azar, B.S (999) Understanding and Using English Grammar. New York: Pearson Education – 437p.
4. Comfort, J. (1996) Effective Telephoning. Oxford: Oxford University Press. – 126 p.
5. Ellis, M. and Nina O’Driscoll (1992) Socialising. Longmann. – 129 p.
6. Evans, V. (2005) Round Up 6. English Grammar Book. Longman.
7. Getting on in English (Upper Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Львів – 2009.
8. Murphy R., English Grammar in Use. CEF Level: B1 Intermediate - B2 High Intermediate. Cambridge University Press.
9. Quick Placement Test (2001) Oxford: Oxford University Press. – 26 p.
10. “Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання”. Резолюція Ради Європейського союзу 2011 р.
11. Кострицька С.І., Зуєнок І.І., Швець О.Д, Поперечна Н.В.. Англійська мова для навчання і роботи: підручник для студ. вищ. навч. закл.: у 4 т. Т. 1. Спілкування в соціальному, академічному та професійному середовищах = English for Study and Work: Coursebook in 4 books. Book 1 Socialising in Academic and Professional Environment / С.І. Кострицька, І.І. Зуєнок, О.Д. Швець, Н.В. Поперечна; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 162 с.
12. Програма з англійської мови для професійного спілкування / Г.Є.Бакаєва, О.А.Борисенко, І.І.Зуєнок, В.О. Іваніщева, Л.Й. Клименко, Т.І. Козимирська, С.І. Кострицька, Т.І. Скрипник, Н.Ю. Тодорова, А.О. Ходцева. – К.: Ленвіт, 2005 – 119 с., МОН України (Лист МОН України № 14/18.2_481 від 02.03.2005 р.).
13. Методичні вказівки до написання англійською мовою есе, реферату, анотації, наукової статті, тез доповіді, ревю та підготовкипрезентації. Видання друге, доповнене / І.М. Байбакова, О.Л. Гасько, Л.В. Лучит,Н.В. Мукан та інші. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. - 46 с.
14. Readings in Printing. Методичні вказівки з розвитку інтегрованих навичок читання та мовлення англійською мовою у галузі видавничої справи для студентів та аспірантів, ч.1 / Уклали: М.І.Гавран, Н.Є.Жорняк, О.М.Фучила, 2015. – 36 с.
15. Amos Julie-Ann. Pass that job interview. – Oxford: How to books, 2009. – 92 p.
16. Badger I. English for work. Everyday Business English (with Audio CD) / Ian Badger. – Longman, 2003. – 90 p.
17. Bly Robert W. Letter Writing Handbook. Webster’s New World. – Indiana: Wiley Publishing, Inc., 2004. – 603 p.
18. Getting on in English (Intermediate) . З грифом МОН. За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Львів -2012.
19. Getting on in English (Upper Intermediate). За ред. І.Байбакової, О.Гасько, М.Федоришина, Частина 1. З грифом МОН. Львів – 2012.
20. Словники.
Німецька мова:
1. Kommunikatives Deutsch. Redaktionelle Leitung: Dr. V. Sadoroshnyj, Dr. Th. Seifert, Dr. F. Spitzner, M. Vesna. Lviv, 1998.
2. Весна М. Українсько-німецький розмовник. Растр-7, Львів – 2010.
3. Sprich richtig aus- Практичні завдання з розвитку фонетичних навичок з німецької мови для студентів І-ІІ курсів усіх спеціальностей, Львів 2004.
4. Lernziel Deutsch- Deutsch als Fremdsprache- Max Hueber Verlag- 1998
5. Becker, Braunert, Eisfeld. Dialog Beruf I. Max Hueber- Verlag, 1997.
6. Stalb H. Deutsch fur Studenten. Verlag fur Deutsch, 1995.
7. Словники.
Французька мова:
1. Попова И.Н., Козакова Ж.О. Французька мова- 21-ше вид., виправлене. Х,: ТОВ « Нестор Академік Паблішерз», 2008.- 576 с.
2. Даутель К. Французька граматика коротко і легко . К.: Методика,2011. – 192с
3. Дучин С. English+Le francais.- Суми: ИТД « Университетская книга», 2006.-508с.
4. Boulares M., Grand-Clement O. Conjugaison progressive du francais. CLE Internatonal, 2000-223p.
5. Gregoire M, Thievenaz O. Grammaire progressive du francais. CLE International, 2002-255p.
6 .Miquel C. Vocabulaire progressif du francais. CLE International, 2001-192p.
7. Словники.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль - 100%. Комплексний державний екзамен відбувається у письмово-усній формі і складається з:
1. Аудіювання іноземного тексту з тестовим завданням.
2. Письмовий переклад оригінального іноземного фахового тексту українською мовою.
3. Усна фахова презентація теми.
Критерії оцінювання містять оцінювання рецептивних умінь студентів (читання і аудіювання) та продуктивних умінь (говоріння та письма) , в рамках яких студент повинен:
розуміти ідею тексту;
розуміти сутність, деталі і структуру тексту;
визначати головні думки і конкретну інформацію;
робити припущення про ідеї та ставлення;
розуміти особливості дискурсу.
володіти граматичними структурами, характерними для даного рівня;
використовувати відповідну лексику та пунктуацію;
брати активну участь у бесіді, обміні репліками та підтриманні інтеракції.
1. Аудіювання іноземного тексту з тестовим завданням.
2. Письмовий переклад оригінального іноземного фахового тексту українською мовою.
3. Усна фахова презентація теми.
Критерії оцінювання містять оцінювання рецептивних умінь студентів (читання і аудіювання) та продуктивних умінь (говоріння та письма) , в рамках яких студент повинен:
розуміти ідею тексту;
розуміти сутність, деталі і структуру тексту;
визначати головні думки і конкретну інформацію;
робити припущення про ідеї та ставлення;
розуміти особливості дискурсу.
володіти граматичними структурами, характерними для даного рівня;
використовувати відповідну лексику та пунктуацію;
брати активну участь у бесіді, обміні репліками та підтриманні інтеракції.