Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інноваційні інформаційні технології

Спеціальність: Інформаційні управляючі системи та технології
Код дисципліни: 7.122.01.O.1
Кількість кредитів: 7
Кафедра: Інформаційні технології видавничої справи
Лектор: к.т.н., доцент Різник Олег Яремович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Вміти розробляти інтелектуальні компоненти з використанням нейромережевих технологій для оцінювання даних з давачів в умовах завад і неповної інформації, компресування та розпізнавання зображень і сцен.
• Вміти використовувати засоби збереження (бази даних, сховища та простори даних), оперативного аналітичного та інтелектуального опрацювання даних та мережеві технології при розробці інформаційних управляючих систем та технологій.
• Вміти застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань розвитку інформаційно-управляючих систем та технологій, використовуючи відомі методи.
• Вміти застосовувати знання для вирішення задач синтезу та аналізу інформаційно-управляючих систем;
• Вміти системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей в інформаційно-управляючих системах та технологіях.
• Вміти застосовувати знання технічних характеристик компонент інформаційно-управляючих систем, технологічних особливостей опрацювання різних видів інформації;
• Вміти поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію розвитку інформаційно-управляючих систем та технологій з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів.
• Володіння достатніми знаннями в галузі інформаційних технологій, що дасть можливість критично аналізувати ситуацію в інформаційно-управляючих системах та технологіях та визначати ключові тенденції їх вдосконалення та розвитку;
• Розуміння інструментів та стратегій, що мають відношення до діагностування та аналізу стану розвитку інформаційно-управляючих систем та технологій на рівні, що дозволить працевлаштування за фахом, здатність ефективно використовувати на практиці теоретичні знання при створенні та реалізації інформаційно-управляючих систем та технологій;
• Теоретичні та практичні знання з інформаційно-управляючих систем та технологій на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи;
• Знання основ професійно орієнтованих дисциплін спеціальності 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології;
• Отримання знань, що забезпечать здатність аналізувати та критично осмислювати проблеми та задачі при розробленні інформаційних управляючих систем та технологій.
• Професійно-профільні знання для формулювання вимог та розроблення інтелектуальних управляючих систем та технологій, проблемно-орієнтованих та вбудованих комп’ютерних систем, комп’ютеризованих систем цифрової обробки сигналів, оцінки їх параметрів та надійності.
• Знання та розуміння методологій проектування та модернізації інформаційно-управляючих систем та технологій відповідно до нормативних вимог чинних стандартів і технічних умов;
• Здобуття адекватних знань та розумінь, що відносяться до спеціальності 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології», масштаб яких буде достатнім, щоб успішно організовувати та проводити дослідження з тематики інформаційно-управляючих систем та технологій, формувати та репрезентувати результати професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Кореквізити:
• Математичні методи представлення знань
• Нейронні мережі та елементи адаптивних систем
Короткий зміст навчальної програми:
1. Мета вивчення та структура курсу «Інноваційні інфоромаційні технології». 1.1. Основні поняття. 1.2. Лiтература для самостiйної роботи над курсом. 2. Автоматизація кластерного аналізу в інноваційній діяльності. 2.1. Кластерний аналіз. 2.2. Сфери використання кластерного аналізу. 3.Автоматизація факторного аналізу в інноваційній діяльності. 3.1. Основні цілі факторного аналізу. 3.2.Головна мета факторного аналізу. 4.Автоматизація оптимізаційного моделювання в інноваційній діяльності. 4.1. Стадії економетричного дослідження: 4.1.1 формулювання підтри-муваної гіпотези; 4.1.2. тестування підтримуваної гіпотези; 4.1.3. вирішення на підставі певних критеріїв, чи оцінки є задовільними та надійними; 4.1.4. визначення придатності моделі до передбачення. 5. Автоматизація імітаційного моделювання в інноваційній діяльності. 5.1. Імітаційне моделювання. 5.2. Імітаційна модель. 5.3. Сфери застосування імітаційних моделей. 5.4. Методи імітаційного моделювання 6. Автоматизація прогнозування в інноваційній діяльності. 6.1. Прогнозування. 6.2. Стадії процесу прогнозування: 6.2.1. формулювання завдання на розробку прогнозу; 6.2.2. прогнозування об’єкта; 6.2.3. верифікація. 6.4.Класифікація прогнозів.
Рекомендована література:
• Тоцька О. Л. Інформаційні системи в інноваційній діяльності : [зб. тестів] / О. Л. Тоцька. – Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2010. – 64 с.
• Тоцька О. Л. Інформаційні системи в інноваційній діяльності : [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.] / О. Л. Тоцька. – Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2010. – 184 с.
• Тюрин Ю. Н. Анализ данных на компьютере / Ю. Н. Тюрин, А. А. Макаров ; под ред. В. Э. Фигурнова. – 3-е изд., перераб. и доп. – М. : ИНФРА-М, 2003. – 544 с., ил.
Методи і критерії оцінювання:
письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%)
підсумковий контроль (контрольний захід): письмово-усна форма (60%)

Інноваційні інформаційні технології (курсова робота)

Спеціальність: Інформаційні управляючі системи та технології
Код дисципліни: 7.122.01.O.6
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Автоматизовані системи управління
Лектор:
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання: