Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Інформаційний маркетинг та менеджмент
Спеціальність: Інформаційні управляючі системи та технології
Код дисципліни: 7.122.01.O.3
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Автоматизовані системи управління
Лектор: к.т.н., доц. Батюк Анатолій Євгенович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знати концепцію і основні підходи до управління діяльністю фірми в ринкових умовах, орієнтовані на отримання прибутку за рахунок максимального задоволення потреб споживачів;
- вміти на базі моделі розвитку споживачів виділяти всі дії пов'язані зі споживачем на ранній стадії компанії в окремий повноцінний процес, що складається із чотирьох простих для розуміння кроків: Виявлення Споживачів, Підтвердження Споживачів, Розширення Клієнтської Бази, Вибудовування Компанії.
- вміти на базі моделі розвитку споживачів виділяти всі дії пов'язані зі споживачем на ранній стадії компанії в окремий повноцінний процес, що складається із чотирьох простих для розуміння кроків: Виявлення Споживачів, Підтвердження Споживачів, Розширення Клієнтської Бази, Вибудовування Компанії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит: Системний аналіз;
кореквізити: Проблемно-орієнтовані та вбудовані комп’ютерні системи.
кореквізити: Проблемно-орієнтовані та вбудовані комп’ютерні системи.
Короткий зміст навчальної програми:
Філософія виявлення споживачів (Розробляйте продукт для небагатьох, а не для більшості. Ранневангелісти – найважливіші споживачі. Починайте розвиток базуючись на баченні). Філософія підтвердження споживачів (Підтвердження процесу продажів. Команда з верифікації Споживачів. Почніть продавати ранневангелістам, а не масовому споживачу). Філософія розширення клієнтської бази (Створення споживачів у порівнянні з використанням маркетингових комунікацій. Типологія ринків: чотири типи стартапів. Стратегії створення споживачів, що відповідають типу ринку. Терміни створення споживачів). Філософія вибудовування компанії (Використовуючи як основу ранневангелістов, створити базу масових споживачів. Організувати в компанії структуру, налагодити керівництво, створити корпоративну культуру, щоб бути готовим до масштабування. Створити департаменти швидкого реагування, щоб підтримати дух навчання і вивчення, яким компанія володіє на даному етапі).
Рекомендована література:
• Стивен Г. Бланк Четыре шага к озарению: К.: ООО «Издательство «Простобук», 2011 – 271 с.
• Єжова Л. Ф. Є-40 Інформаційний маркетинг: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2002. — 560 с.
• Матвієнко О.В. Основи інформаційного менеджменту: Навч.посібник.-К.:Центр навчальної літератури, 2004.-128 с.
• Єжова Л. Ф. Є-40 Інформаційний маркетинг: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2002. — 560 с.
• Матвієнко О.В. Основи інформаційного менеджменту: Навч.посібник.-К.:Центр навчальної літератури, 2004.-128 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (45%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
• Підсумковий контроль (55%, екзамен): тестування (40%), письмово-усна форма (15%)
• Підсумковий контроль (55%, екзамен): тестування (40%), письмово-усна форма (15%)
Інформаційний маркетинг та менеджмент
Спеціальність: Інформаційні управляючі системи та технології
Код дисципліни: 7.122.01.O.1
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Системи автоматизованого проектування
Лектор:
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:
Інформаційний маркетинг та менеджмент
Спеціальність: Інформаційні управляючі системи та технології
Код дисципліни: 7.122.01.O.2
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.т.н., доц. Кісь Ярослав Петрович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати і розуміти наукові засади організування інформаційного маркетингу та менеджменту, їх вдосконалення;
• вміти формувати теоретичні та практичні рішення в управлінні та маркетингу інформації;
• вміти використовувати знання та навички щодо проведення збору даних, моделювання відповідних ресурсів і систем при аналізі конкурентоспроможності установи.
• вміти формувати теоретичні та практичні рішення в управлінні та маркетингу інформації;
• вміти використовувати знання та навички щодо проведення збору даних, моделювання відповідних ресурсів і систем при аналізі конкурентоспроможності установи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Системний аналіз
Короткий зміст навчальної програми:
Концептуальні основи інформаційного менеджменту. Менеджмент і інформаційна інфраструктура організації. Інформація як ресурс управління. Інформаційне забезпечення управління. Інформаційні системи та інфраструктури інформаційних технологій. Організації і планування в системі інформаційного менеджменту. Інформаційний маркетинг.
Рекомендована література:
1. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. - К.: КНЕУ, 2004. — 185 с.
2. Жежнич П. І. Технології інформаційного менеджменту : навч. посіб. / П. І. Жежнич. – Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2010. – 260 с.
3. Знахур С. В. Інформаційний менеджмент та маркетинг : конспект лекцій / С. В. Знахур. – Харків : Вид. ХНЕУ, 2009. – 132 с.
4. Палеха Ю.І., Горбань Ю.І. Інформаційний бізнес : підручник / Ю.І. Палеха, Ю.І. Горбань — К.: Вид-во Ліра-К. 2015.- 492 с.
5. Палеха Ю.І., Палеха О.Ю. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посіб. / Ю.І. Палеха, О.Ю. Палеха. К. : Вид-во Ліра-К: 2013. – 478 с.
6. Пістунов І.М., Борщ Т.В. Інформаційний менеджмент: Матеріали метод. забезп. дисципліни – Д.: Національний гірничий університет, 2007.– 87 с.
2. Жежнич П. І. Технології інформаційного менеджменту : навч. посіб. / П. І. Жежнич. – Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2010. – 260 с.
3. Знахур С. В. Інформаційний менеджмент та маркетинг : конспект лекцій / С. В. Знахур. – Харків : Вид. ХНЕУ, 2009. – 132 с.
4. Палеха Ю.І., Горбань Ю.І. Інформаційний бізнес : підручник / Ю.І. Палеха, Ю.І. Горбань — К.: Вид-во Ліра-К. 2015.- 492 с.
5. Палеха Ю.І., Палеха О.Ю. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посіб. / Ю.І. Палеха, О.Ю. Палеха. К. : Вид-во Ліра-К: 2013. – 478 с.
6. Пістунов І.М., Борщ Т.В. Інформаційний менеджмент: Матеріали метод. забезп. дисципліни – Д.: Національний гірничий університет, 2007.– 87 с.
Методи і критерії оцінювання:
• Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, реферат, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%, залік): контрольна робота.
• Підсумковий контроль (60%, залік): контрольна робота.